انتخاب نام « ازدواج سعید و لیلا » برای فروش بیشتر فیلم بود!

ممتازنیوز:

IMG14232068

تهیه‌کننده فیلم سینمایی “ازدواج سعید و لیلا” معتقدست انتخاب این نام بیشتر به دلیل کمک به فروش و با اشاره به فیلم “جدایی نادر از سیمین” بوده است.

رضا رخشان تهیه‌کننده فیلم سینمایی “ازدواج سعید و لیلا” در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه داستان این فیلم درباره ازدواج یک زوج جوان بوده و به نوعی به فیلم “جدایی نادر از سیمین” مربوط می‌شود، تصمیم گرفتم از نام “ازدواج سعید و لیلا” برای کمک به فروش استفاده کنم.

وی در توضیح بیشتر انتخاب نام فیلم عنوان کرد:‌ در ابتدا قرار بود نام این فیلم “تو را بیشتر دوست دارم” باشد اما این نام چندان جذاب نبود. تجربه ثابت کرده که اگر یک فیلم خوب ساخته شود، بی شک از فروش بسیار بالایی هم برخوردار خواهد بود ولی نام یک فیلم هم خیلی مهم است. فیلمنامه این فیلم نیز بسیار خوب بوده و می‌تواند فروش خوبی را در گیشه داشته باشد.

رخشان با اشاره به اینکه سعید دولتخواهی فیلمنامه این فیلم را نوشته است، ادامه داد: با توجه به اینکه به دنبال بازیگر برای این فیلم هستیم، زمان فیلمبرداری آن به اواخر تابستان موکول خواهد شد.

وی در پایان درباره داستان این فیلم سینمایی گفت: “ازدواج سعید و لیلا” یک داستان اجتماعی داشته و در خط داستانی این فیلم آمده است آقا مرتضی دیوانه وار لیلا را دوست دارد و لیلا دیوانه وار سعید را. راه رسیدن به لیلا، گذشتن از ایمان و اعتقاد است. آقا مرتضی راه دشواری را در پیش دارد.

این فیلم را قرارست سعید سلطانی کارگردانی کند که اولین تجربه وی در عرصه سینمای داستانی بلند است. وی پیش از این سریال‌هایی چون پس از باران و ستایش را ساخته است.

مهر


اخبار ایران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد:

    لطفاًراه ارتباط با عوامل تست « ازدواج سعید و لیلا » بگید لطفاً راهنمایی کنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.