انتخاب ۶۰۹ هزار عضو شوراهای دانش‌ آموزی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ جمعه ۵ آبان ۹۱،

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت : ۶۰۹ هزار نفر، iبه عنوان اعضای شوراهای دانش آموزی مدارس کشور انتخاب شدند.

محمد ابراهیم محمدی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: منتخبان شوراهای دانش آموزی در کمیته های مختلف مانند قرآن کریم، نماز و عترت، مراسم صبحگاه، فرهنگی هنری، ورزشی، iبهداشت، مسابقات و تعاونی های مدارس سازماندهی و مشغول فعالیت می شوند.
وی گفت: اعضای این شوراها شامل ۵ تا ۹ عضو اصلی و دو عضو علی البدل می باشند.
محمدی افزود: روسای منتخب شوراهای مدارس در سطح منطقه ای در انتخابات دیگری شرکت و برگزیدگان آنان iبه عنوان مشاوران روسای آموزش و پرورش فعالیت می نمایند.
وی گفت: انتخابات دیگری با رقابت برگزیدگان منطقه ای در سطح استان برگزار می گردد و منتخبان این مرحله نیز iبه عنوان مشاوران مدیرکل آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس دانش آموزی استان فعالیت می نمایند.
محمدی همچنین از تهیه بسته تازهی برای فعالیت شوراهای دانش آموزی خبر داد و افزود: با توجه iبه لزوم استفاده از ظرفیت بالای این شوراها ، بسته ای شامل ۲۸ فعالیت متناسب با نیاز دانش آموزان و مدارس تهیه شده است که هفته آینده ابلاغ و از مشارکت اعضای شوراها برای پیشبرد امور مراکز آموزشی استفاده می گردد.
پانزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر، سوم آبان در صد هزار مدرسه و هزار مجتمع آموزشی کشور برگزار شد.


IRIBNews RSS MoreNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.