انتقاد الهام چرخنده از برهنه شدن گلشیفته فراهانی

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس، الهام چرخنده با بیان اینکه به خاطر اعتقاداتم از سینما کنارم گذاشتند گفت: در حال حاضر چهره بانوان ایرانی در قالب ورزشکاران و یا هنرمندان در خارج از کشور شناخته می‌شود که خوشبختانه در بخش ورزشی غرورآفرین است. اما در سینما برای من عجیب است که وقتی یک بازیگر زن که در سینمای دفاع مقدس بازی می‌کرده و امروز عکس عریانش منتشر می‌شود، به آن آفرین می‌گویند.

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه به خاطر اعتقاداتم از سینما کنارم گذاشتند، گفت: سؤالم این است که سینمای ما جای چگونه بانوانی است.

الهام چرخنده شامگاه جمعه در مراسم لاله‌پژوهی شهدای همدان با بیان اینکه در سال ۹۳، بار دیگر متولد شده، اظهار کرد: وقتی برای نخستین بار باور مذهبی خود را فریاد زدم و عرض ارادت به رهبری کردم، مورد  هجمه‌ها، تهمت‌ها و تهدیدهای مختلفی قرار گرفتم تا در نهایت به کنار گذاشتن من از صحنه سینما منجر شد.

وی با اشاره به اینکه این مشکلات امروز بسیار کمتر شده، افزود: الهام چرخنده هنوز خود را زهرایی نمی‌داند چراکه راه درازی تا زهرایی شدن پیش‌رو دارد و دقیقاً مانند تفاوت شیعه بودن با محب ائمه بودن می‌ماند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه وظیفه و مسئولیت خطیری بر عهده سینماگران است، تصریح کرد: در حال حاضر من بین شوک عده‌ای و اهالی سینما و شک برخی دیگر قرار گرفتم.

وی با بیان اینکه برای اعتقاد خود تا آخر می‌ایستم، ادامه داد: بانوی مسلمان ایرانی سال‌هاست که ارزش‌هایش زیر سئوال رفته است.

چرخنده خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهره بانوان ایرانی در قالب ورزشکاران و یا هنرمندان در خارج از کشور شناخته می‌شود که خوشبختانه در بخش ورزشی غرورآفرین است. اما در سینما برای من عجیب است که وقتی یک بازیگر زن که در سینمای دفاع مقدس بازی می‌کرده و امروز عکس عریانش منتشر می‌شود، به آن آفرین می‌گویند.

این بازیگر اضافه کرد: اما الهام چرخنده با توجه به موقعیتی که در خارج داشت، به کشور باز می‌گردد، دست بلند کرده و اعلام می‌کند که هیچ چیز نمی‌خواهد و مورد هجمه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی به فعالیتم در شبکه مهاجر اشاره می‌کنند، افزود: در آن زمان وزارت ارشاد به شبکه تلویزیونی MITV در ایران مجوز داد و بنده نیز با مجوز برای موسیقی کشورم فعالیت می‌کردم و دو برنامه ۸۰ قسمتی درباره موسیقی ایران ساختم که با نام امیرالمؤمنین آغاز و با نام امیرالمؤمنین نیز به پایان رسید.

چرخنده با بیان اینکه این برنامه به همین دلیل نیز با توبیخ مواجه شد، تصریح کرد: ۱۷ قسمت از برنامه‌های ساخته شده به دلیل اینکه از آیه‌های قرآنی استفاده کردم، پخش نشد.

وی با بیان اینکه اکنون با پول خودم به دانشگاه‌ها می‌روم و در این راه ثابت قدم هستم، گفت: برخی زنان کشورم خسته هستند اما نفسم صادقانه از درونم بیرون می‌آید و بر دل و سینه آنها می‌نشیند.

بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه تنها زن ایرانی با تخصص موسیقی هندی و پاپ هستم، اظهار کرد: از این تخصص در راه انقلاب و کشورم استفاده می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه به این سخن رهبری دلخوش هستم، افزود: رزق همه عمرم نوشته و دست خط حضرت آقاست که دلخوشی من بوده و برایم بس است و آرزویم شهید شدن در این راه است.

چرخنده با بیان اینکه یک تنه پای اعتقاداتش ایستاده‌ است، تصریح کرد: با هیچ‌ کس دعوا نداریم، بلکه عشق زهرا (س) را با عشق هدیه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه بهم پیغام دادند که جایم دیگر در سینما نیست، گفت: این مدعیان باید پاسخ بدهند که سینمای ما جای چگونه بانوانی است، در حالی که در سینما به فیلم ارزشی و بازیگر ارزشی نیاز داریم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه بازیگر نقش مادر شهید باید با وضو روی صحنه حاضر شود، خاطرنشان کرد: بازیگر زن ایرانی وقتی به عنوان نماینده ایران در خارج از کشور حاضر می‌شود حق ندارد لباس نامناسب به تن کند.کدام یک از زنان کشور ما لباس شبیه یهودیان می‌پوشد و به جشنواره‌های خارجی می‌رود؟!

چرخنده با بیان اینکه دو پسر به نام‌های ارسطو و امیرشایان دارد، اظهار کرد: پسر نخبه من به دلیل هجمه‌ها علیه من در فضاهای مجازی دچار افسردگی شد.وقتی شبکه‌های ماهواره‌ای نظیر من و تو به موضوع چرخنده می‌پردازند و عروسک آن را می‌سازند، به این معنا است که من موفق بودم.

منبع: فارس

تا این لحظه ۲۱۳نظر ثبت شده
  1. هاست لینوکس:

    ممنونم بابت مطالب مفیدی که قرار میدید!

  2. احسان:

    معاویه در جواب امام علی (ع) نوشت: ای ابوالحسن گوارایت باد که آخرت را مالک می شوی و گوارایمان باد که دنیا را مالک میشویم!! خانم گلشیفته دنیا گوارای وجودت!

  3. احسان:

    هنری که انسان رو به جاهلیت برگردونه نمایش شیطان است روی صحنه.خانم فراهانی غیر از نمایش شیطانی یک بی هویت خود فروختس که دنیارو در عوض آخرت طلب کرده.دنیا به کامت.

  4. زهرا:

    ایول خانم چرخنده ایول به باحجابیت من واقعا واسه خانومای بی حجاب خصوصا بازیگرا خیلی متاسفم

  5. سمانه:

    سلام به همه دوستان کاش بقیه بازیگرا هم از خانم چرخنده یکم یاد بگیرندانقدر بعضی ها ساده اند وقتی بازیگرا رو توفیلم وسریال ها محجبه میبینندفکر میکنند همیشه این شکلیند

  6. فهیمه:

    دمت گرم الهام چرخنده.حجاب افتخاره

  7. ابراهیم:

    درود به شرف خانم چرخنده و نفرین خدا بر بازیگران بی حجاب سینما و تلویزیون ایران.

  8. tina:

    نظرهرکس درجای خودش قابل احترام هست وحق برچسب زدن به کسیوندارین .

  9. nsn:

    سلام دوست خوبم اول بایدبگم ک درود به شرف این خانم که محجبه شدن حالاصرفاخودم حجابوتوچادرنمی بینم هرجوری که خودتوبپوشونی که حیات زیادشه اعتقادت به خدابیشترشه ازنظرمن قابل ستایش هستش.ودرباره ی خانم فراهانی بایدبگم که کارشون ناپسندواصالت ایرانی رازیرسوال بردن وبراشون دعامی کنم که هدایت بشن.درجواب دوستانیم که گفتن ازایران برن این ها بابدبگم ایران ارث پدرتون نیست که !!خاک وزمین خداست وزادگاه همه ی ما ما ایرانی هستیم وبقول خودمون شیعه عثنی عشری پس چجور وقتی توزندگی این نظردهنده هانبودی بهشون برچسب زدین که مثل خانم گلشیفته هستن لطفاقضاوت نکنین زیراکه قضاوت تنهاشایسته ی خداست

  10. mnh:

    سلام نظرات همه روخوندم وبایدبگم خانم گلشیفته کاربسیار ناپسندی انجام دادن تشویقشون نمی کنم ولی راجعشونم قضاوت نمی کنم چراکه من خدانیستم ودرمقامی نیستم ک به کسی برچسب بزنم.ودرود ب خانم الهام چرخنده که با اصالت هستن وبراشون آرزوی بهترین هارودارم
    ولی دوستان تعجب کردم اگه شمامسلمان هستین چجوربه بقیه برچسب زشت زدین ؟!؟چجوری بهشون میگین هری؟مگه ایران تنهاکشورشماست ؟زادگاه هممون هست وارث پدریتون که نیست بنظرم قضاوت وتهمت شماهم کاردرستی نیست

    • ارش:

      دمت گرم . احسنت .
      این وطن با اقتدار مومن ها پابرجاست نه غرب زده های بزدل

      • احسان:

        درسته .
        این مومنانند که شجاع و قوی اند مثل شیر مردان دفاع مقدس .
        مثل اقای ظریف و دیگر وزیران خارجه که مومنند وبا ۶ کشور قدرتمند چه کردند ..
        مثل سردار قاسم سلیمانی که مثل شیر بین داعشی ها میجنگه و تهدیدشون میکنه
        مومنان قوی و شجاعند ولی بی دینان بزدل و ترسو . این کشور به یمن مومنان زنده ست

        • مجید:

          درووووووووووووووووود بر مومنان قوی و شجاع .
          منم این در طول تاریخ دیدم که مومنان چطوری همیشه با دست خالی و تعداد کم بی دینان رو سقط کردن …
          مومنان همیشه قوی و شجاعند . باید بی دینان از قدرت مومنان بترسند

          • بهاره:

            مومنان وقتی با دشمن دین دربیفتن خدا فقط باید به داد بی دینان برسه که نمیرسه

            • ندا:

              سلام به همه
              من یک دختر بدحجابم پشیمونم از این همه بی فرهنگی و بدحجابی و فساد و عیاشی و پوچی . خسته شدم از این همه تهمت به محجبه ها .
              میخوام محجبه بشم ولی اعتماد به نفسم و وقارم کمه . من رو راهنمایی کنین .

              • سعید قاسمی:

                برو سوادت رو بالا ببر محجبه میشی .

                • X:

                  سلام با کلاس

                  • سامان:

                    ایران با اقتدار مومنان پابرجاست نه غریب زده های بزدل .

                • بدحجابان غرب زده داعشی صفتند:

                  این بدحجاب ها یک مشت غرب زده ی داعشی صفتند .
                  داعش با جسم مسلمانان بازی میکنه و این بدحجابان غرب زده با روح مسلمانان بازی میکنند و در کشور جنایت میکنند

  11. fihv:

    خدابقیه راهمراه خانم چرخنده قراردهدافرین به این بانوی دلیروباعفت

  12. مهسا:

    شما چه جوری به این نتیجه رسیدی؟

  13. علی:

    کسایی که هوادار گلشیفته فراهانی هستن،از این کشور پاک هری….گم شن بیرون.برن پیش گلشیفته شون،فقط با نفس های نجس شون،هوای این وطن رو نجس نکنن.این کشور مقدسه.

    • nm:

      سلام خانم شماچرا داری راجع کسایی ک نمی شناسی تهمت می زنی وبرچسب گلشیفته خودش میدونه وخداش ماکی هستیم ک بگیم راجعش لباس گناهشوبشوری انقدرپشتش نگین تالباس گناهش پاک بشه واخرسری مابدیم جهنم مسلمان خدا راجع گلشیفته کارندارم راجع نظردهنده هاقضاوت نکنین بخداماهمه ایرانی هستیم چجورمیگی هری مگه ایران ارث پدرته؟

  14. لیلا:

    ما همان نسلی هستیم که در فیلم ها رقصیدن وبوسیدن سانسور میشد وجنگ و خونریزی نه به همین دلیل است که یک عکس برهنه اینطور جنجال به پا میکند ولی اعدام در ملا عام نه …

  15. رها:

    خخخخخخ خوش باشید تظاهر کردن خیلی بده خیلیییییییییییییی

    • ایرانی:

      رها
      تظاهر کردن همون حق الله که امثال شماها عرضه اش رو ندارید . کارهای خانم چرخنده همش امربه معروفه که هر حشره ی ضعیفی از پسش بر نمیاد . حق الله و حق الناس کار ادمهای قدرتمند و نظر کرده و حلال خوره . نه حرام خور ته ضعیف و نه شیطان صفت های غرب زده قدرتش ندارند . من خودمم مانتویی باحجابم چادر و خیلی دوست دارم ولی خداییش قدرتش و ندارم . واقع چادر ها هم عاشق ترند هم قدرتمند .

  16. الهام:

    راستی دوستان یادم رفت بگم که من ۱۵سالبه میل خودم مطالعه مذهبی در مورد ادیان داشتم و بر اساس مطالعتم میگم که: مسلمانها با وعده ی بهشت مسلمان نشدند بلکه گروهی از انسانهای ستمدیده و محروم (از نظر فکری اقتصادی طبقه ی اجتماعی و…) به امید ساختن دنیایی عاری از ظلم و تبعیض و سرشار از رفاه و آزادی مسلمان شدند.

  17. الهام:

    راستی دوستان یادم رفت بگم من ۱۵ساله مطالعه ادیان و مذاهب رو به میل خودم شروع کردم و بر اساس مطالعاتم میگم که : مسلمانان به وعده ی بهشت مسلمان نشدند بلکه گروهی از انسانهای ستمدیده(در هر حوزه ای شامل رفاه و طبقه اجتماعی اقتصادی فرهنگی انسانی و..)به امید ساختن جهانی عاری از ظلم و تبعیض وسرشار از رفاه و آزادی مسلمان شدند.

  18. الهام:

    سلام دوستان.تمام پیام های شمارا با دقت خواندم. متاسفم که هنوز اندیشه و انتخاب را درست درک نکردیم. اگر به خرد و اخلاق انسانی پایبند باشیم گرفتار اینهمه جر و بحثهای احساسی نمیشویم.یک راه میانبر در تکنیکهای روانشناسی وجود دارد: به نتیجه ی رفتارت توجه کن وآنگاه تصمیم بگیر. خود را درگیر موجهای فکری دیگران نکن بلکه خودت راهت را با آگاهی انتخاب کن.همیشه حد وسطی هست و این حد وسط منطقی ترین انتخاب ممکن است. موفق باشید.

    • الهام 2:

      بچه ها من ۱۵ ساله به میل خودم در مورد ادیان مطالعه میکنم و بر اساس نتایج مطالعاتم میگم که : مسلمانهای راستین به وعده ی بهشت مسلمان نشدند بلکه گروهی از انسانهای محروم و ستمدیده (از نظر رفاه اقتصادی اجتماعی فکری و ..)به امید ساختن دنیایی عاری از ظلم و تبعیض و سرشار از رفاه وآزادی مسلمان شدند. راستی دوستانی که وقتی کم میارن آتش سوزی راه می اندازن!!!(ببخشیدا آدم یاد حمله چنگیز و سوزوندن کتابخونه ها می افته)بحث منطقی و علمی بکنین. سوزوندن فرار از مساله است نه راه حل مساله.

  19. علی:

    مگه اشتباه کردن جرمه ؟؟؟؟ خب یه مدت غافل بوده و بعد تلنگر بهش خورده و به اصالتش برگشته

    • .........:

      خب شایدم گلشیفته یه روز از اشتباهش برگرده …اگه اینجوره که واس همه هس نه فقط این خانوم

    • رها:

      آفرین دقیقا و زهرایی بودن فقط و فقط لایق حضرت زهراست نباید کسی رو با این صفت خطاب کنیم

    • ایرانی:

      عزیزم نیتش امر به معروف بوده شماها چرا اینقدر ساده لوحید .. هنرمند کسی نیست که فقط حجاب داشته باشه هنرمند کسیه که اسمه حضرت زهرا رو همه جا جااار بزنه و امربه معروف کنه و خانم چرخنده واقعا هنرمنده نه محجبه هایی که فقط خودشون از نعمت خدا تناول میکنند .اگر امر به معروف نکنه حتما حتما فردا بازخواست میشه . باید در خواب رفتگان رو بیدار کنه .

  20. علی:

    الهام چرخنده چه ظلمی به شما کرده چه هیزم تری به شما فروخته که ازش متنفررررری اقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  21. حیدر علی:

    ااین ها ایمان و ۱۲ امام و قران جزء اصالت و ریشه ی ماست چون شیعه ایم . تو برو افکار و عمل غرب زدت و داعشی مانندت و صهونیستیت رو اتش بزن میمون بیسواد . خدا تو این ماه رمضون ذلیلت کنه به حق اجدادمون ۱۲ امام .

  22. محمد حسین:

    فقط میتونم بگم خدا خیرت بده
    وافسوس که چرا در بین این همه هنرمند ما فقط یک هنرمند واقعی داریم بقیه فقط …

  23. نیما:

    یاسمن خانم محترم ول کن این ازاذل اوباش کافر رو . جرات همچین کاری رو ندارند ولشون کن خانم محترم . اینها یه مشت داعشی صفت غرب زده ی ماهواره پرستند . ماهواره این ها رو فریب داده و حیوان ساخته .جرات همچین کاری رو ندارند فقیر فقراهای فاحشه ی سرخورده به قول دوستان

    • ارش:

      این اراذل اوبا ش ها فکر نکنم ایرانی باشند مواظب باشید استعمارگران همه جا هستند . درود بر ایرانی اصیل مومن و باریشه . مگر داعش که قران رو سوزاندند و استعمارگران انگلیس و امریکا و اسراییل و عربستان فقط تو کشور خودشونن .

  24. مرگ بر جهالت و غرب زدگی جاهلان:

    من حجاب را دوست دارم، تو اما نه!
    من به چادر‌‌ بر سرم افتخار می‌کنم، تو اما گویا سنگینی نواری بر سرت آزاردهنده است!
    این‌جاست فرق من و تو؛
    من زیبایی را برای خود و خانواده‌ام می‌خواهم و تو برای غیر.
    من آزادی روح‌ام را می‌خواهم و تو آزادی نفس‌ات را.
    من آسایش دو دنیا را می‌خواهم و تو آسایش دنیای دنی را(هرچند که از همان هم محرومی!).
    من رضای الله را می‌خواهم و تو رضای الاه را.یادت بیاورم؛
    حجاب را من نخواسته‌ام؛معبود و معشوق‌ات خواسته‌است.
    عاشق هم که جز رضای معشوق، چیزی نمی‌خواهد!

    • قاسم:

      من یک پسر گنه کارم که استعمارگران به وسیله ی ماهواره فریبم دادند و من رو از اصل و ریشه ام دورم کردند و تبدیلم کردند به یک حیوان . الان میفهمم ایرانی وقتی باصفا و خوبه و انسانیت داره که مومن باشه وگرنه یک حیوان درنده بیش نیست مثل همین لاله و .. من همینجا توبه میکنم و به خدا قول میدم که بشم همون ایرانی اصیل همون ایرانی باریشه و ابزارهای دشمن رو بهم بکوبم و هیچ وقت فراموش نکنم که نسبم به ۱۲ امام و پیامبران برمیگرده و من یک شیعه ام نه مسیحی نه یهودی نه کافر یک شیعه ..اللهم عجل لولیک فرج

      • متمدن و اصیل:

        نسبمون به ۱۲ امام میرسه چون شیعه اااایم . ما شیعه هستیم چون ما فقه مان را از اهل بیت گرفتیم اونم چه زمانی زمان اجدادمان که قرن اول هجری بودند . یعنی اولین قرن ظهور ادیان شیعه بوده و از همه ی قرن ها ما جلوتریم . .

  25. علی:

    درود بر غیرتت

  26. جواد:

    سلام به ایرانی های باایمان . بچه ها این لاله و دو دوستش احتمالا صهوینیست هستند شک نکنید که داعش و صهونیست هم از اون ور اب همه جا هستند و خودشون رو ایرانی جا میزنن . به هیچی اعتماد نکنید .

    • موافق:

      منم با نظرت موافقم اینا مسلمون نیستن

  27. Samira:

    کسى تاحالا نتونسته منو قانع کنه که این کار خانم چرخنده برا جلب توجه و مشهور شدن نیس! خب مومن شده که باشه باید جار میزد؟! آدم واقعنى به این درک برسه اصلا به این فک نمیکنه که تو چشم همه بکنتش!!! کلا با این خانوم مشکل دارم.

    • shayan:

      فاطمه خانوم این زن یک بازیگره…خوب وقتی چادر سر کنه همه زوم میشن روش که چرا سر کرده اونم مجبوره بگه که اعتقاداتش بیشتر شده…نیازی به جار زدن نداره این خانوم نمیتونه چیزی رو پنهان کنه چون بازیگره و مردم چشمشون رو افراد معروفه تا از جیکو پوکشون سر در بیارن

      • mamli:

        جناب شایان!!!
        یه بار می پرسن … دوبار میپرسن
        ایشون دهها بار این رو گفتن!!!!!!!!!!!!!!!
        حجاب مهمه ولی مهمتر بیکاری جوانانه که ام الفساده
        ای کاش برای چیزای مهمتر ایشون تاکید داشتند

        • nn:

          سلام خانم محترم حجاب ایشون چه ربطی به کارمادخترهاداره چه اشکال داره چادری باشی بری سرکار مردونه درس خوندم ک برم هرکی تلاش کرد میره سرکار جای مرداهم نیست پسراعرضه دارن درس بخونن کسی جلوشونونگرفته بایک مدرک بیخود ومعدل مشروطی انتظارکار دارن!هرکی سرجای خودشه ماهم خوندیم ومیریم سرکار وجای خودمون بهتره یک ذره روشن فکرباشین

          • جلال:

            بابا روشنفکر قلابی ….
            حق با دختر کرده . خانمها باید کارهای خانمانه بکنن نه مردانه ………
            درود بیکران بر خانم روشنفکر واقعی و باعفت و باشعور خانم الــــــهام چرخنده . حق یارتان .

    • amin:

      آخه این خانم چرخنده که بازیگر دیگه چه نیازی به نون داره؟چرا قضاوت می کنیم؟نون به نرخ روز خور به این افراد نمی گن که تا همین دوسال پیش حجاب آنچنانی نداشتند ولی متحول شدن.تا دیروز که حجاب آنچنانی نداشتند کار براشون بود والآن هم هست.آخه با چه منطقی به اینگونه افراد میشه گفت نون به نرخ روز خور؟به این افراد نمی گن نون به نرخ روز خور.به افرادی می گن که امروز تو براشون سود داری با تو هستند ولی فردا که خالی هستی با تو نیستند و پشتت بد وبیراه میگن.

    • رضا:

      بحث ایشون جار زدن ایمان شون نیست بلکه با بیان اعتقاداتشون دارن برای اسلام تبلیغ می کنند
      همین.

  28. منا:

    لاله و دختر.. و ایرانی که هر سه یک نفر هستند ..اخه اینقد حرص نخورین وامونده های حیوان صفت عقب مونده سکته میکنین انشالله اونوقت دلقک کم داریم بهشون بخندیم . من خودم مانتویی محجبه ام ولی قصد دارم لباس ملی و فرهنگ فاخر ایرانی ها چادر رو سرم کنم چون چادر لباس اشراف زادگان اجداد ایرانی ها بوده . من خودم تا حالا خیلی ها رو دیدم که بدحجاب بودن و محجبه شدن و در پاساژهای حجاب فریاد میزدند چقد نادان بودیم خدا …از لاک جیغ تا خدا هم بدحجابانی بودن که محجبه شدن و در تلویزیون نشون میده ..ملت ما هر چند اشتباه کنن باز به اصل خودشون حجاب برمیگردند . قربون هر چی مرد و زن فهمیده وبافرهنگ و خدا دوست ایرانی باغیرت و محجبه

  29. محمد:

    بجای اینکه مرتب گلشیفته را سر زبانها بیاندازیم باید به او کمک کرد که از این دام شیطان نجات پیدا کند !

  30. amir:

    رحمت به مادری که شیرش داد.

    • یک پسر متمدن و روشنفکر:

      درود بر نسل متمدن و اصیل و باریشه خانمهای محجبه ی کامل چه چادری چه مانتویی ..خانمهای بدحجاب خانمهایی هستند که مغزشون توسط ماهواره مسخ شده و فریب خورند و با ننگ لباس غربیها به تن میکنند و دنباله روی غربیها و حیوانات برهنه هستند . چون ۱۶ قرن پیش که عصر جاهلیت بود جاهلانه خودنمایی میکنند .. این بدحجاب ها جاهلان امروزه هستند که پیامبر هم به ان اشاره کرده است . این دختران جاهلان غرب زده ی ساده لوح هستند . درود بر اصالت و فرهنگ فاخر ایرانیان متمدن حجاااااااااااااااب . لعنت خدا بر دل سیاه بی غیرتان و بدحجابان عقب مانده ی جاهل و غرب زده ..

      • شیعه:

        درود بر شرفت برادر

        • یک دختر کرررررررررررد مشهدی:

          سلام و درود بر خانم قدرتمند و سعادتمند خانم الهام زهرایی عزیز و سلام و درود بر هم وطنان مومن و باایمان خدا ..از اینکه الهام زهرایی عزیز مورد عنایت و توجه خدا قرار گرفتند و راهشان را پیدا کردند و از گمراهی و غرب زدگی نجات یافتند باعث سعادته . من دختری کررررررد از سرزمین ایران در مشهد مقدس هستم که بسیار خدا دوست و خداپرستم . از اینکه در همه جا مشاهده میکنم که مردم های غرب زده و خودباخته به اصل خودشون و هویت خودشون ایمان برمیگردند خشنودم . امیدورام همه ی ملت شریف ما همیشه مومن و بافرهنگ و اصیل و روشنفکر واقعی باشند .

          • علی:

            متحجر یعنی عصر حجری یعنی پایبند به اصالت و هویت ولی جاهل یعنی عصر جاهلیت که زنان خودنمایی میکردند و بدپوششی میکردند . عصر حجر ۱۴ قرن پیشه ولی جاهلیت ۱۶ قرن پیش . حالا جاهل بودن که شما باشی ننگه یا متحجر و بااصالت که عصر مردا و زنان سالم و زحمتکش بوده ؟؟؟ در ضمن خدا به انسان عقل و شعور داد تا سعادت خودشون رو پیدا کنن که همون بهشته . پی باید تو یکی خیلی بی عقل باشی که بهشت رو نخواهی ..احمق بیسواد

            • علی:

              چادر علاوه بر اینکه لباس ملی اشراف زادگان ایران باستان بوده در زمان ما هم باز هم لباس ملی اشراف زادگانه .. شما ببینید الان قدرت ملت دست کیه ؟؟؟ دست رهبر و رییس جمهور و … خب خانمهای رییس جمهور و رهبر و نمایندگان مجلس و نیروهای زمینی و دریایی و هوایی و سپاه که همه خانمهای مردان قدرتمندند همه چادری هستند . پس هنوز هم چادر لباس ملی زنان اشراف زاده و زنان فهمیده و باسواد و خوددوسته ..

              • ایرانی:

                ای جان بر ملت مومن و زرنگ ایرانی . واقعا سلام بر دلیران ایران که اینقدر زرنگند و غرب زده و خودباخته نمیشوند . هم وطنان ایرانی از ۲۰۰۰ قرن پیش امت اهل بیت بوده شاهد کیان ایرااااااااااانی در زمان مختار ثقفی . مسلمانان با هم برادرند و فرقی بین عرب و عجم نیست ..همه مسلمان و همه امت اهل بیتند .

                • ایا واقعا شیعه ی اهل بیت هستیم؟؟:

                  مردی نزد امام صادق (علیه السلام) رفت . به آقا عرض کرد : در مسجد، شخصی هست که آشکارا، دشمنان شما را دشنام می دهد .
                  آقا امام صادق (علیه السلام ) فرمودند: او را چه شده؟ خدا لعنتش کند. زیرا که ما را در معرض بی احترامی و توهین قرار می دهد.
                  فَقَالَ: «مَا لَهُ- لَعَنَهُ اللَّهُ- یَعْرِضُ بِنَا ”
                  وقتی که باب توهین به مقدسات باز شود، بی جواب نمی ماند . اگر شما به مقدسات دیگران توهین کنید، او هم مقابله به مثل می کند . آیا زیباست که به خاطر سخنان نابجای ما ، اهل بیت مطهر و با عظمت مورد توهین و دشنام قرار گیرند.
                  ضمن اینکه در روایتی که بیان شد دقت داشته باشید که حضرت نفرمودند : چه کار بدی کرده است .
                  بلکه نه تنها از دستش ناراحت شدند و فرمودند اورا چه شده ؟( آیا می فهمد که چه می کند.)
                  بلکه حتی او را لعن هم کردند و این دلالت می کند از اوج ناراحتی حضرت از اینگونه رفتار و گفتار .
                  دشنام هم از هر مدل و نوعی که می خواهد باشد، فرقی نمی کند. حال می خواهد شما نیت دعا کنید یا نیت دیگری داشته باشید. وقتی از کلمه یا لفظی، طرف مقابل برداشت توهین می کند، بر زبان آوردن آن لفظ در مقابل آن فرد، توهین به مقدسات اوست .

                  • ایرانی:

                    خداوند در قران فرموده که گناهکاران بدون اینکه جوابی پس بدند در اتش دوزخ میاندازیم و پیامبر ص فرمودند بدحجابان را تاقیامت لعنت کنید که بویی از بهشت نمیبرند . بچه ها فریب ماهواره رو نخورین ماهواره مغز و شستشو میده و ادم رو منافق میکنه بچها ماهواره یه چیزهایی یادمون میده که اصالتمون رو فراموش کنیم فقط فریب نخوررریم و زرنگ باشیم و این ابزار شیطانیشون رو بندازیم دور . خدا لعنتشون کنه . ما به دخترهای بدحجاب و مردهای سیب زمینی میگیم غرب زده و فریب خورده ی تهاجمات غرب میگیم قربانیان جنگ نرم میگیم بی فرهنگ و خودباخته .. بچه ها سعی کنیم ننگ غرب زدگی و فریب خوردگی رو نخریم

                  • داداشی:

                    ایرانیها به دو دسته تقسیم میشن در این زمانه .. دسته ی اول ایرانیهایی هستند که مثل کیان ایرانی که ایرانی بود در زمان مختار شیعه ی واقعی هستند که به خونخواهی امام حسین برخاست و مغزشون واقعا مغزه و زرنگن و بافرهنگند فریب غرب زدگی رو نمیخورند و دسته دوم ایرانیهایی هستند که واقعا ساده لوح هستند و بدون تحقیق و بدون مطالعه بدون شعور فریب غرب زدگی و تهاجمات فرهنگی رو خوردند و واقعا ادمهای خنگی هستند و از ظاهرشون هم مشخصه . درود بر ایرانی اصیل درود بر کیان های ایرانی زمان امام حسین که مخ اند .

                  • شیعه ی واقعی:

                    رای ما دو تا سفره پهن است .یکی سفره ی شیطانی و یکی سفره ی الهی . سفره ی شیطانی زرق و برق زیادی دارد ولی پوچ و توخالی است و چند روزه است . مثل کف روی آب است و عمرش خیلی کوتاه است . مشکل ما در جهان بینی ماست . تا وقتی ما جهان کوچک را در حد دنیا ببینیم انتخاب ما این جوری می شود یعنی بخاطر اینکه می خواهم چند تا تار مویم را بیرون بیندازم از اطاعت خداغافل می شوم . من عقب می مانم ، ماه رمضان تمام می شود و روز قیامت می آید. یکی از اسامی روزه قیامت یوم الحسره است . در آن روز این دختر خانم می فهمد که چه چیزی را به چه بهایی از دست داده است . گل ماه رمضان تمرین تقوا است . گل ماه رمضان لعلکم تتقون است . تقوا یعنی اینکه من خودم ،خودم را مدیریت و کنترل کنم . کسی که می خواهد رانندگی بکند و آنرا مدیریت بکند باید ببیند که تا چه حدی می بیند . کسانی که چشمشان ضعیف است اجازه ی رانندگی بدون عینک را ندارند . تمام مشکل ما در این تردیدها این است که دید ما کم است . دید ایشان ایناست که اگر من با این قیافه بیرون نیایم ، پیش بعضی ها کلاسم پایین می آید.اگر ما یک لحظه به صحرای قیامت فکر کنیم ، می بینیم که در آنجا از ما می پرسند آیا می ارزید که شما بخاطر چهار روز دنیا این همه پاداش را از دست بدهید ؟ آیا ده سوره تبارک می فرماید: اگر من کمی حرف گوش می کردم و فکرمی کردم ، من جزو اهل جهنم نبودم .این دوست می تواند از خوبی های او استفاده بکند و از بپرسد که تو چرا این همه خوبی های دیگر را انجام می دهی ؟ او می گوید بخاطر قیامت این کار را می کنم . به او بگوید : تو که دید وسیعی داری ، چرا در این مورد این کار را انجام می دهی . این یکی از شیوه های امر به معروف و نهی از منکر است . واقعیت معروف و منکر را برایش باز بکن .

    • ارش:

      رحمت به شیری که به مادرش داد

  31. جواد:

    درود بر خانم بارزش و اصیل و نظر کرده ی خداوند الهام زهرایی عزیز .. خانم زهرایی عزیز بدحجاب بودند و رفتن تمام ادیان رو مطالعه کردند و فهمیدن که بهترین دین دین حضرت محمد به عنوان کاملترین و اخرین دین خدا هست … انشالله که پاداش این کار عظیمش اگاه کردن دیگران رو از خدا میگیرن ..
    می گن چشماتو ببند از نگاه به دختران بدحجاب از گناه از دعوا از جنایت و از فساد مالی و غیره …
    چه بد مسایل را پاک می کنیم به جای اینکه حلشون کنیم
    کاش چشمانمون رو باز و بازتر کنیم و ببینیم چی می گذره و به کجا داریم می ریم
    کاش مسایل رو حل کنیم و به فکر ریشه مشکلات و حلشون باشیم
    مسایلی مثل اعتقادات پوچ ، فقر اقتصادی و به طبع اون فقر فرهنگی
    از بالا و سران باید درست شه

  32. بلال:

    زنده باد هنرمند ارزشی

    • بنده ی خدا:

      چادری ها و محجبه ها انسانن و شعورشون بالاست و با حجاب کامل به کشور و مردمش و خدا و امام حسین و شهیدان و …خیانت نمیکنن و دلشون رو نمی شکنند و حق الناس نمی کنند . پسرهای گناهکارو پسرهای بی گناه بدونن که عامل تمام بدبختی های شما( گناه شما- بیکاری شما- سیاه شدن زندگیتون- عقب موندنتون) همین بدحجابهای سیاه دلی هستند که صاحب خانه ی دل سیاهشان شیطان است .
      خدا به حق همون هدبند مطهر خانم زهرایی عزیز این ایرانی و لاله و دختر ش.. را تیکه تیکشون کن و لعنتشون کن .

      • یک دختر بافرهنگ و اصیل ایرانی:

        زنان و دختران صدفها و گنج های گرانبهایی هستند که مردان برای دست یافتن به آنها باید آسمان را به زمین آورند و بیستون ها را خرد کنند تا به آنها برسند. خواهر گلم تو اوج ناز و زیبایی و دلرابی هستی و هر کسی لیاقت ناز کشیدنت را ندارد و تو صدف گرانبهایی هستی که خداوند ادامه نسل بشر را در دامان تو نهاده است پس بدان حجاب محدودیت تو نیست. حجاب عزت توست و قطع کردن دستان نامرد و ناپاکیست که به سوی تو دراز میشود. بذار پوششت مردان را مجبور کند تا برای بدست اوردنت خود را به آب و آتش بزنند نه اینکه تو خود را به آب و آتش بزنی تا مرد، این موجود هوس ران رو بدست اوری و نگه داری. خواهرم تو منبع نازی و مرد منبع نیاز پس بگذار نیاز به دنبال تو بیاید نه ناز. اگه تو با این پوششت رفتی یعنی نشان میدهی که من نیاز دارم یکی موهای زیبایم رو ببینه. نیاز دارم یکی اندام قشنگمو ببینه اونوقت مرد میشه منبع ناز و تو هر روز برای از دست ندادنش باید ناز این موجود بی مصرف( البته بعضیاشون) رو بکشی. امروز تو در شهر دلبری کردی و قاب جوانی را ربودی یقینا فردای کسی قاب شوهر شما رو می رباید . این قانون دنیاست. در ضمن اقا پسرای که اینجا از روی هوا و هوس واسه خواهرای من نقشه می کشید و به نام ازادی و دین تشویقش می کنی به حجاب نداشتن بدونید دختران این سرزمین عاقل تر از این حرفا هستند که گول شهوت پراستی بخورند که اگه پاش بیوفته از ناموس خودشونم نمیگذرند. پس خواهشن اندازه غیرتتون حرف بزنید حتی اگر نمیخواید دین داشته باشید.

        • nashenas:

          خداشاهده لذت بردم از خوندنش خیلی قشنگ نوشتی درود خدا و پیامبر بر تو دختر با فرهنگ واصیل ایرانی

  33. سمیه:

    لعنت خدا بر فراهانی ننگ و بی عقل و لعنت خدا بر کسانی که به الهام زهرایی عزیز تهمت میزنن ..

  34. مریم:

    با سلام احسنت صدهزار احسنت به خانم الهام چرخنده میگن خدا سعادت بنده شو بخواد پاکش میکنه احسنت به خانم الهام چرخنده خوشا بحالش.

  35. رویا:

    ارزومند توفیقات روزافزون برای خانوم چرخنده هستم”’درمورد گلشیفته هم باید بگم که دلم براش میسوزه”’هر چند میدونم خدا هرکی روکه بخواد هدایت میکنه

  36. ﺩﺍﻋﺶ:

    ﺩﺍﻋﺶ ﺍﺯ ﮔﻠﺸﯿﻔﺘﻪ ﻓﺮﺍﻫﺎﻧﯽ ﺗﻘﺪﯾﺮ. ﮐﺮﺩ ﻭ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﺮﺯﻣﯿﻨﺶ ﺩﻋﻮﺕ ﮐﺮﺩ.
    ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﻭﯼ. ﺑﻪ ﺯﻧﺎﻥ ﺍﺳﯿﺮ ﺷﺪﻩ ﺗﻮﺳﻂ ﺩﺍﻋﺶ ﺍﻣﻮﺯﺵ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻥ ﻧﻘﺎﻁ ﺑﺪﻥ ﺑﺪﻫﺪ
    ﻟﺨﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺯﻧﻬﺎ ﺍﺯ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﻣﺸﮑﻞ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﻋﺶ ﺑﻮﺩﻩ. ﭼﻮﻥ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺯﻧﯽ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﻢ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺪﺍﺭﻩ ﻫﮑﻪ ﻟﺨﺖ ﻧﮕﺎﺵ ﮐﻨﻦ.

    ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ ﺩﺭﮎ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﺗﻮﻧﺴﺘﯽ ﺟﻠﻮﯼ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﯼ.
    ﺑﻪ ﺑﺪﻥ ﺧﺮ ﻫﻢ ﻧﮕﺎ ﮐﻨﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﻧﻘﻄﻪ ﺣﺴﺎﺱ ﺑﻮﺷﯿﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﺎ ﺩﻡ ﺧﺮ . ﺗﺎ ﻫﺮ ﺍﻻﻗﯽ ﮐﻪ ﺭﺩ ﺷﺪ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﻨﺪﺍﺯﻩ.

    ﺧﺪﺍ ﮐﻤﮑﺖ ﮐﻨﻪ ﮔﻠﺸﯿﻔﺘﻪ . ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﮐﻤﮏ ﮐﻨﻪ ﺍﺯ ﺍﻧﺤﺮﺍﻑ ﺩﻭﺭ ﺑﺸﯿﻢ

  37. طلیعه:

    هر کسی دوست داره یه جور زندگی کنه به بقیه ربطی نداره همه مسئول زندگی شخصی خودشون هستند. در ضمن مردی که اسم فاحشه به زبون بیاره دیگه مرد نیست!

    • فاطمه:

      دوستان هرکسی نون نیتش رو میخوره.خدا اون بالا شاهده.خودش میدونه کی برا رضا ی او کار میکنه.ان شااله نیت همه دوستان در جهت رضا ی خدا باشه

  38. مرضی:

    بیخیال بابا خودش میدونه وخدای خودش

  39. mahdi:

    گلشیفته فرهانی یک مریض روانی است

  40. الهه قاسمی:

    سلام……خانوم چرخنده بنده عاشق شماهستم عاشق طرزفکرت وعوض شدنت همیشه دعاهاموروونه قلبت میکنم….وبرای اون کسانیکه مسخره ات میکنن وکتکت زدن درمشهدفقط تاسف میخورم براشون ازنبودکمی…فقط کمی تفکر……..خداهمیشه باهاته همین جورادامه بده…

  41. مریم:

    میتونیم بگیم کارگلشیفته زشت بوده اما بنظرم درموردالهام نمیتونیم حرف بزیم شایدفقط یه حجاب ظاهری باشه شایدهم واقعا خانوم باشه

  42. نفس:

    ایول فاطمه خانوووم واقعا که ما چه مردمی هستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای کاش اینقدر زود درمورد ادما قضاوت نکنیم ………………

  43. حسن:

    احسنت بر خانم چرخنده که خون شهدا رو پایمال نکردی اجرت با خانم فاطمه زهرا

  44. هادی:

    امثاله این پیمان فکر کنم یا از هرویین خمارن یا واقعا بیماری روانی دارن و از تیمارستان متصل شدن به اینترنت یک حرفهایی میان میزنن به اندازه ی گهشونم ارزش نداره .. فکر کنم ارازل اوباش های مفنگی باشند .. روانپزشک ها باید بیشتر مواظبشون باشن … درود بر قهرمان خدا و ایران الهام زهرایی

  45. هادی:

    خدا لعنت کنه این فراهانی عقب مونده ی فاحشه رو ..ابروی این بیشرم رو بردن هر چه زیادتر بردن ثوابه …

  46. بچه شیعه:

    بیچاره پدر گلشیفته خیلی ناراحته از اینکه دخترش این کارو کرده
    اگه گلشیفته مثل خانم چرخنده بود چقدر پدرش خوشحال می شد

  47. احمد:

    اگر تا آخر بر اصولت بمانی هنر است الهام جان
    در ضمن دسته گلهاتو آنتور تربیت کن که با حمله ارازل و وطن فروشان از کوره در نرند ومحکم واستوار باشند تا آخر

  48. هادی:

    خدا لعنت کنه مردان بی غیرت غرب زده و زنان بی عفت غرب زده که به خانم چرخنده توهین میکنن خدا ازشون نگذره … الهام جان مقاوم باش تو خاری در چشم دشمنان اسلام ( داعشی ها ) هستی .. خداوند چقدر شما رو دوست داشته که بهتون نظر کرده شما نظر کرده ی ملکوت هستید . استسنا مثله شما کمند . به خودتون ببالین . همیشه اسلام و مسلمانان واقعی دشمن دارند . پاینده باشید . دوستدار شما برادری از جنس حیدر

  49. حسن:

    احسنت به این زن ارزشمند که پای اعتقاداتش ایستاده

    • فاطمه:

      ای کاش عجولانه در مورد ادما قضاوت نمیکردیم.یه ذره فکرکنیم ببینیم خداازکار کدوم یک از اینا خوشش می یاد الهام یاگل شیفته

  50. sarah:

    شما با این طرز فکر دروان جاهلیتت نمیخواد به جایی حمله کنی به مطب روان پزشک مراجعه کن

  51. مریم:

    خانم چرخنده اعمال حج وبجااورده ومومن ومذهبی شده؟بعدش عیسی به دین خودموسی به دین خود

  52. الناز:

    مردم از هر دری سخن میگویند.پس فقط هدفتو بچسب وجلوتو نگاه کن.هدف قرب رضای خداست .وسلام

  53. azin:

    مگه گلشیفته از خانوم چرخنده وقتی محجبه شدن انتقاد کرد که ایشون از گلشیفته انتقاد می کنند!!!
    عیسی به دین خود موسی به دین خود
    درستی و غلطی کار هز کسی به خودش مربوطه

  54. کیانا:

    با این وضعی خانمای ما دارن زیاد دور نیست اون روزی که معلوم بشه شیفته راه درستی رفته یا الهام زهرایی’بچه به شخصیتشان توهین نکنین’هرکسی میزان تو قبر خودش’پاهای تو که میگی به خانم زهرایی ربطی نداره اگه امر به معروفیت کرد گوش نده همین ولی به باورهایی که رسیده توهین نکن

  55. اکبر:

    به نظر من خانم چرخنده نباید تو تریبون عقایدشو فریاد میزد چون با این کار اگر هم از رو صداقت بوده باشه مردم به هیچ وجه این صداقتو باور نمیکنن .من اینو میدونم که برای به خدا رسیدن میشه چراغ خاموش حرکت کرد و نیازی به این جلب توجه بازیا نداره. حداقل کاری که خانم چرخنده میتونست انجام بده و مردم بهش حساس نشن به همون حجابش اکتفا میکرد و چیز دیگه ای نمیگفت چون فقط خداست که از قلبهای انسانها خبر داره و نیازی نیست مردم با ایمان بودنو با فریاد بشنوند.امیدوارم منظورمو رسونده باشم

  56. مهسا:

    سلام و افرین بر خانم چرخنده .با عرض معذرت از تمام هموطنان و خوانندگان عزیز .خوبه این خارشیفته چیز اضافی برای لذت دادن به مردها نداره همون جاهایی رو داره که تموم زنها دارن و گرنه خدا رو به توپ می نست مثل نمرود.

  57. مریم بای:

    با یقین کامل میگویم که الهام چرخنده شیر پاک خورده ست و از خداوند برای ایشان عزت واحترام جاودان خواهانم.
    منم به تبعیت از ایشان علی رقم میل باطنیه جوونای امروزی حجابم را کامل میکنم و چشمم را به تمام زیبایی های موقت امروزی میبندم و از فاطمه زهرا مدد میخواهم. باشد که به یاری او رستگار شوم.
    مریم بای ۲۸ ساله از وطنم ایران

  58. فاطمه:

    آفرین و درود به خانم چرخنده, کسی ریا میکنه که چیزی بهش بماسه, الهام چرخنده عزیز هر چی از اعتقاداش تو این زمونه نصیبش شده حمله, توهین, تحقیر از بی صفتان, جاهلان, از خدا بی خبران, تازه به دوران رسیده ها و منافقان بوده. راحت درسته شک نکن, امروز داشتن ایمان به خدا مثل نگه داشتن زغال گداخته کف دسته. هر کسی این شهامت رو نداره که ایمانشو نشون بده. کارت عین شهادته, آدم های منحرفی که می خوان تصویرتو خراب کنن همیشه بودن و هستن, اینا همش امتحانه. خود من هم تازه چادری شدم و حرفاتو میفهمم. خدا پشت و پناهت باشه.

  59. ویدا:

    یک جمله بیشتر نمیگم…به وجود بازیگر زنی مثل خانم چرخنده افتخار میکنم با تمام وجودم…یا زهرا

  60. عزیز پازواری:

    من هیچ خطایی از خانم فراهانی نمی بینم

  61. حسین هکر:

    برهنگی گلشیفته برای ما اینقدر برجسته و مهم شده در صورتیکه اگه خارجی فکر کنیم و به موضوع از دید یه خارجی نگاه کنیم امر خیلی عادی و نرمالیه ..
    حداقل گلشیفته نیومد جار بزنه آهای مردم برهنه شید ….
    چون اینقدر فرهنگ داره که بدونه مردم آزادند هر عقیده ای که میخوان داشته باشن …..
    اون الهام چرخنده هم به خیال خودش وارد راه راست شده … شاعر میگه (سعدی در دیباچه گلستان)
    این مدعیان در طلبش بی خبران اند
    کان را که خبر شد خبری باز نیامد

  62. حسین هکر:

    همونطور که بایزید بسطامی در کمال تعجب مقابل مجرم یا جنایتکاری که داشت اعدام میشد زانو زد من هم مقابل گلشیفته زانو میزنم ( دلیل زانو زدن رو خودتون پیدا کنید )

  63. نام شما...:

    این که خانم چرخنده یا فراهانی,کدوم درست عمل می کنند.با گوش کردن به ندای واقعی وجدانمون مشخص می شه.گذر زمان هم به این شناخت کمک می کنه.بهتره تعصب های بیجا رو کنار بذاریم و با دید شفاف به واقعیتها نگاه کنیم.

  64. هه:

    پس شمت فک میکنی همه چادریا مظلومن یا باید مظلوم باشن؟؟؟ و یا همشون چادر میپوشن تا دروغ بگن غیبت کنن هه …خدا حساب کتابش قویه هرچیزی جایه خودش حساب میشه
    چه طرز فکری …

  65. پری:

    این چرخنده هم شورشو درآورده دلیلی نداره آدم حجابشو جار بزنه! من نمیگم گلشیفته کار خوبی کرده ولی به کسی مربوط نمیشه! خدا گفته راهتو انتخاب کن بنده چیکارست!؟ آبروی ایرانیا هم با این چیزا نرفته علاوه بر این هزارتا دلیل هست برای بی آبرویی کشور.
    هر کس یه جور میخواد دیده بشه یکی با عریان شدن م یکیم شاید بخواد با حجاب دیده بشه و خودشو نشون بده باید بدونیم نیت چیه که اونم خدا میدونه.

  66. سایدا:

    خدایا کربلایی جون داداش تو شور نزن!!!!!!!!!!!!!!!!

  67. کربلایی:

    خیلی احمقین ک کار چرخنده رو بی دلیل جلوه میدین … خدایا اینا چرا اینجورین
    خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  68. arezo:

    بهترین راه البته اگه صداقت داشته باشد…صداقت

  69. محمد:

    خواهر عزیزم خانم الهام چرخنده در مسیری که می روی شک نکن وتوکلت به خدا باشد من بعنوان یک ایرانی به هنرمندانی مثل شما افتخار می کنم به قول قرآن مجید قل الله ثم ذرهم فی خوضهم یلعبون

  70. احسان:

    تو این خبر مقایسه خوبی صورت گرفته. تقابل دو نفر که به ناگهان بسیار زیاد تغییر کردند . خانم چرخنده که به یکباره چرخید و محجبه شد و صاحب نظر در مسایل مذهبی و از طرفی گلشیفته که راهی کاملا متفاوت برگزید و نوع پوششو فعالیت هایش تغییر کرد .
    ولی وجه مشترک هردو این بود که هردو بسیار اذیت شدند،بدترین حرفها رو شنیدند،بدترین قضاوت ها نسبت بهشون شد از جانب هموطنانشون ، مردمی که برای زندگی این دو نفر و برای راه جدیدشان، تصمیم گرفتند،بریدند و دوختند و قضاوت کردند
    کاش یاد بگیریم راجع به رفتار دیگران انقدر راحت اظهار نظر نکنیم ،قضاوت نکنیم
    راهی که دیگران برای زندگیشون انتخاب کردند الزاما نباید با روحیات و عقاید ما سازگار باشه و هرکس برای ادامه زندگیش راهی رو انتخاب کرد که مورد پسند و میل ما نبود، مستحق توهین نیست…

  71. ریحانه:

    ای خاک تو سرت کنن با این غیرتت ایشالا بمیری

  72. مریم:

    بابا وضعیت سینما خرابه اینو خیلی از بازیگران که خیلی کم دیده میشن علنا میگن .خودم مجری دیدم که توتلوزیون با چادر بیرون دیدم اصلا حجابش واقعا ادم حیرت زده میکنه بی حجاب بی حجاب

  73. شیرین:

    بچه ها هیچ خبر دارید گلشیفته که لخت شد بیشتر همکاراش سکوت کردن ولی وقتی این خانم محجبه شد مورد هجمه قرار گرفت ؟چرا؟

  74. سایدا:

    کربلایی تو واقعا کربلا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  75. سایدا:

    اقا این ال چرخنده چه حالی داره بابا به من و تو چه ربطی داره چه جوری میگرده ولی انگار زندانی بوده بدبخت حالا خوبه تو عمرش چادر سر نکرده وگرنه چیکار میکرد!!!!!!!!!!!!!!!

  76. هدیه:

    من کاری به سخنان درست خانم چرخنده ندارم،کاری هم به گلشیفته بااون کارزشتش ندارم که بعدازاون اتفاق بد ایران وزنان ایرانی رو انگشت نمای هالیوود کرد…امیدوارم اگر خانم بازیگردیگری قصدسفر به خارج رو داشت مثل اینایی که از زندان آزاد شدن خودشو به یک باره نابودنکنه…پروردگارا عجب صبری داری…

    • layle:

      بدبخت خودتی بی فرهنگ…………! شرم اوره این طور حرف زدن متاسفم…….

  77. saeid:

    اگرشما درددرون ذهنتان ویا دردرون قلبتان جای گلشیفته فراهانی رابا الهام چرخنده عوض کنید در درون ذهنتان چه میشود؟بمدت دو دقیقه چشمانتان راببندید و روی این تمرکز و تفکر کنید….

  78. زهرا عزیزی:

    من عاشق الهام چرخنده(زهرایی) هستم
    خانم چرخنده درد بلا شما خوره سر گلشیفته
    شما لایق این حجاب هستین وخواهین بود
    گلشیفته هم لایق برهنه گی
    پس خلایق هرچه لایق گلم

  79. mostafa:

    سلام،کشور ما به عنوان کشور صاحب الزمان (ع)شناخته میشه وخانم چرخنده هم کار درستی کرده به دیگران تذکروانتقاد میکنه چون امربه معروف و نهی از منکر وظیفه همه ماست.انشالله خانم فراهانی هم توبه کنه و بیشتر از این آبروی خودش و کشورشو نبره.باتشکر

  80. نگین:

    من چقدر به این کلمه”سگ دنده” خندیدم!

  81. پريسا:

    من از صمیمم قلب برای خانم چرخنده آرزوی موفقیت می کنم و از خدای بزرگ می خوام کمکتون بکنه که در راهی که برداشتید استوار باشید – یا علی

  82. ناشناس:

    درود برزن با غیرت ایرانی مرید حضرت زهرا که چادر زهرا را به عنوان افتخار خود می داند .

  83. مجید:

    عالی بود ایکاش الهامهای چرخنده در همه جای کشور بخصوص سینما وتلوزیون روز به روز بیشتر میشدن من به عنوان یک فیلمساز متوجه میشومکه چه میگویی وامیدوارم درهدف زهراییت موفق باشی الهام زهرایی
    یازهرا (س)

  84. parisa:

    گلشیفته اگه عقل سالمی داشت هیچ وقت اندام خیلی زشتشو عریان نمیکرد برای ب شهرت رسیدن و پولداپولدار شدن خیلی کارای دیگه هست میشه انجام داد مطمئنا خانم چرخنده متوجه شدن که طلا اگه قیمتی نداشت اونو پشت شیشه نمیذاشتن دمش گرم حالا چه برای حفظ ظاهر و چه ایمانی که دارن به این نتیجه رسیدن که زن موجودی نیست که هر کسی بخواد از دیدنش لذت ببره

    • علي:

      حالا مثلا” تو عاقلی؟؟؟؟؟؟؟؟

  85. علی:

    عرضه داری برو تو هم مادر مقدس شوووووووووووو فاحشه

    • ندا:

      علی اقای گل .. امثال این نیکای احمق بدبخت عرضه و توانایی و لیاقت ندارن مادر مقدس بشن .. اینها ادمهای راحت طلب کج فکر ضعیفن ..

  86. علی:

    گلشیفته فراهانی ادم نیست یک حیوان برهنه و عقب مونده

  87. Ebrahim:

    حالا مثلأ زنهای دیگهء هنرپیشه که تو ایران هستن بیحجاب یا لخت هستن که الهام چرخنده توبه کرده و مسیر درست رو انتخاب کرده؟ جم کن عامو

    • زری:

      نه ابراهیم جان.منظوراین نیست که بقیه خانم های بازیگربی حجابن بی حجاب بودن بابدحجاب بودن فرق دارهخانم های بازیگرماحجاب دارندولی حجابشان درست ودرخورشان یک زن ایرانی مسلمان نیست.البته بعضی هاشون.خانم چرخنده هم راهی راانتخاب کردندکه باتوجه به فضایی که سینمابرای زنان میسازدوآن هاراازاصل شان بازمیدارد،باانتخاب چادربه عنوان حجاب برترباعث تعجب شد.البته درست است که باحجاب بودن به داشتن نیست امااین خودراهی است که هرخانم بازیگری انتخاب نمیکنه وازاین جهت اهمیت دارد.

  88. خدایاری از کرمانشاه:

    درود خدا بر غیرت و شرف خانم الهام چرخنده – خیلی خوشحالم کرد – غیرتی کرمانشاهی گونه دارد

  89. کربلایی:

    زری کجاس ؟
    زریییییی

  90. رضا 4321:

    باید به چنین هنرمندانی آفرین گفت

  91. چوپان زاگرس نشین:

    سلام بر دختران سرزمینم،خواهشن اگر عده ای دوست دارید دنبال شهوتتان یروید،اختیارش با شماست اما مرد باشید و به چهره دین و اعتقادات چنگ نزنید .

    • کربلایی:

      ایول / مرد روزگار

  92. کربلایی:

    الی فدای حضرت زهرا س میشود /
    از خیر هنر برتر سده گذشته میگذرد /
    گور بابای همتون هم هویچخور میشود /

    • سعید:

      نه -بازهم تفکرکن

  93. کربلایی:

    ماها ن — بعضیا / ک نمیتونن حقیقت رو درک کنن /

    • زری:

      ببخشیدکربلایی جون منم منظورم به بی بصیرت هاست که کروکورشدن وحقایق رونمیبینن………..

  94. فاطمه:

    واقعالایک داری الهام جون تادرآدچشم اونایی که نمی تونن حجاب وباحجابوببینن

  95. فاطمه:

    واقعالایک داری الهام جون تادرآدچشم اونایی که طاقت دیدن حجاب وباحجابوندارن

  96. bahareh:

    سلام.صدآفرین به خانم چرخنده واقعا افتخارکردم وخوشم اومد.خانم چرخنده شما خدا رو درنظر داشته باش وگرنه دهن مردم رو که نمیشه بست بالاخره این دوروزه ی دنیا هم تموم میشه اونوقت ثابت میشه کی ضرر کرده.دعا میکنم خدا تموم ماهارو عاقبت بخیرکنه.

  97. کورش:

    این خانم الهام چرخنده (آفتاب پرست) مثل همه نون به نرخ روز خورهای دیگه مطابق شرایط و به نفع منفعت و مصلحت خودش رنگ عوض میکنه! امان از ریا و ریاکاری و پاجه خواری که شده آفت بین این دار و دسته! از جای داغ مهر رو پیشونی مسئولین بگیر تا مزخرفات این خانوم در چادری کردن ۳۰۰۰ نفر در عرض جند ماه!!!!

    • نازیلا:

      ببین کورش کبیر!چیه؟دردت از اینه که خانم چرخنده طرفدارولایت فقیه است؟چه قدربعضی ازماایرانی هااحمقیم.باباجان چرامتوجه نیستید،اگرخانم چرخنده ؛آدم بدی بودتاحالاشبکه های بیگانه ازش تعریف خوب میکردن ولی وقتی بااین تندی ازش حرف میزنندومسخره اش میکنندیعنی طوری رفتارکرده است که باعث عصبانیت دشمنان ماشده است.حالاهی بشینیدازش بدبگیدازارزش خودتون کم میشه.ماهاکی میخواهیم فرق دوست ودشمن روبفهمیم؟همینه که روندپیشرفتمان کندشده است دیگه.به خاطرحضوربعضی بی بصیرت هاست!!!!!!!!!!!!!

  98. پوری:

    چرخنده یک عقده ای است که چون مشهور نشد میخاهد جلب توجه کند.

  99. پوری:

    الهام چرخنده یک عقده ای است که می خواهد جلب توجه کند.

  100. شاهد:

    آقای چرخنده: مسالتن؟؟
    این دو متر پارچه مشکی که تن جنابعالیه میشه بفرمائید چه چیزی داره که موجبات غرور شما رو فراهم میاره و از زمین و زمان و دیگارن خودتو برتر و سرتر میدونی؟؟؟؟
    میدونم جوابی نداری جز اینکه چنگ بزنی به دامان احادیث ۱۶۰۰ سال پیش و ووووو
    خب من دوست ندارم حجابتو به من تحمیل کنی من دوست دارم خودم هرچی دلم خواست بپوشم و نپوشم ، برم بهشت و برم جهنم ، زندگی کنم یا بمیرم ….
    ولش کن حوصله ندارم

    • زری:

      خیلی آدم احمقی هستی.نمیدونم بهآدم هایی مثل توچی بایدگفت.آدمی که تااین اندازه درک وشعورنداره وبه چادری که میراثی است ازتمامی زنان پاک مسلمان دومترپارچه مشکی میخوانه ارزش نداره.تومیخواهی بری جهنم ،باشه بروکسی مانعت نیست خوش بگذره ولی حق نداری باعث گمراهی بقیه بشی.درضمن اگرچنگ زدن به احادیث رادوست نداری وبیهوده میدانی میتوانی دینت روعوض کنی……………

    • من:

      آفرین

  101. رها:

    ببینید به نظر من آدم اگه هنری داشته باشه میتونه تو هر شرایطی هنرشو شکوفا کنه اگه اونایی که از شدت فشار عقده های روانی نمیدونن دارن چیکار میکنن مشکل از خودشونه نه جامعه وگرنه هر کس برا خودش کوچکترین ارزشی قاعل باشه علی الخصوص زن اونم از نوع ایرانیش اجازه نمیده هر کسو ناکسی زییایی هاشو ببینه حالا طرف حساب من مردایی هستند که تو ستیتای مختلف از این خانوم حمایت کردن.شما میدونید غیرت یعنی چی؟! یا براتون مهمه ناموستون در چه شرایطی هست؟! یا همه رو فدای شهوت کردین؟!
    متاسفانه باید بگم بیش ترین حامیان این خانوم از مردان بودن اونم مردای ایرانی که مثلا سنبل غیرتند! واقعا متاسفم اگر همه زنای سینمای ایران یه درصد از ایمان خانم چرخنده رو حداقل فقط در قلبشون داشتند شاید چنین فاجعه هایی اتفاق نمی افتاد
    برادر من مرد ایرانی باید از شنیدن این خبر بمیره نه این که با حمایتش راه رو برای بقیه باز کنه

    • .....670:

      رهــــــــــــــــــــــــا؟؟؟؟؟؟؟!!!!م.ی؟؟؟؟!!!؟؟؟؟؟خخخ خخخ خخ

  102. م.ی:

    ببینید به نظر من آدم اگه هنری داشته باشه میتونه تو هر شرایطی هنرشو شکوفا کنه اگه اونایی که از شدت فشار عقده های روانی نمیدونن دارن چیکار میکنن مشکل از خودشونه نه جامعه وگرنه هر کس برا خودش کوچکترین ارزشی قاعل باشه علی الخصوص زن اونم از نوع ایرانیش اجازه نمیده هر کسو ناکسی زییایی هاشو ببینه حالا طرف حساب من مردایی هستند که تو ستیتای مختلف از این خانوم حمایت کردن.شما میدونید غیرت یعنی چی؟! یا براتون مهمه ناموستون در چه شرایطی هست؟! یا همه رو فدای شهوت کردین؟!
    متاسفانه باید بگم بیش ترین حامیان این خانوم از مردان بودن اونم مردای ایرانی که مثلا سنبل غیرتند! واقعا متاسفم اگر همه زنای سینمای ایران یه درصد از ایمان خانم چرخنده رو حداقل فقط در قلبشون داشتند شاید چنین فاجعه هایی اتفاق نمی افتاد
    برادر من مرد ایرانی باید از شنیدن این خبر بمیره نه این که لایک کنه

    • ii:

      خب بمیرنم که فاییده ای ندارد….

  103. بهار:

    بابا‌ایولا‌.دکترا!!!!به‌من‌میای‌که‌دانشگامو‌ول‌کردم.
    ایرادی‌نداره‌‌در‌عوض‌همیشه‌به‌دوستم
    میگفتم‌‌تومدرکه‌لیسانس‌داری‌من‌‌مدرک‌شوهرداری‌وبچه
    داری.معلومه‌تو‌هم‌پیگیری.که‌هی‌میای‌تو‌این‌صفحه‌.
    انشا‌ا…‌تو‌درسات‌موفق‌باشی.به‌جای‌منم‌بخون.
    درضمن‌من‌‌یه‌خوردکی‌طبع‌شعر‌ونو‌یسندگی‌دارم.کوربشه‌
    هرکی‌نتونه‌ائمه‌راببینه

  104. انوش:

    آره ناراحت شد، آخه ما دوستای از ادیان دیگه داریم ولی به هم توهین نمی کنیم و انسانیت بین ما حکم می کنه، نه مذهب. من تا به حال فیسبوک نرفتم و راستش بلد نیستم و هیچ وقت دنبالش نبودم. الانم برای دکترا تصمیم دارم بخونم و می خوام وقتم برای کنکور سال۹۴-۹۵ بذارم. اولین بار بود که توی یک سایت نظر گذاشتم، چون واقعا مولاعلی(ع) برای من قابل احترام و ستایش است یه جورایی عاشقش هستم.

  105. انوش:

    پروردگارا…

    به من آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم.

    دلیری ده…

    تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم.

    بینش ده…

    تا تفاوت این دو را بدانم.

    مرا فهم ده…

    تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند.”جبران خلیل جبران”

  106. انوش:

    برادرم تو را دوست دارم ، هر که می خواهی باش ، خواه در کلیسایت نیایش کنی ، خواه در معبد، و یا در مسجد . من و تو فرزندان یک آیین هستیم ، زیرا راههای گوناگون دین انگشتان دست دوست داشتنی “یگانه برتر ” هستند ، همان دستی که سوی همگان دراز شده و همه آرزومندان دست یافتن به همه چیز را رسایی و بالندگی جان می بخشد . “جبران خلیل جبران”

  107. انوش:

    زجر کشیده ! تو آنگاه به کمال رسیده ای که بیداری در سخن گفتنت جلوه کند . “جبران خلیل جبران”

  108. انوش:

    بهار خانم، خوب هستید؟ منم خانم هستم، این شعر قشنگ بود برات فرستادم…
    با بدان یار گشت همسر لوط
    خاندان نبوّتش گم شد
    سگ اصحاب کهف روزی چند
    پی نیکان گرفت و مردم شد(سعدی)

  109. راضیه:

    چرا این همه تعجب می کنید کسی که اون ور آب میرهبرای برهنگی میره مخصوصا با شغل هنرپیشگی میره ناچاره با هرساز انها برقصه خودش اهل اینکارا نباشه اصلا امریکا وخارج نمیره از گلشیفته ها بزرگتراش با هرساز امریکا رقصیدند چه رسد به یک هنرپیشه

    • نوشین:

      راضیه جون جیگرمنظورت ازبزرگتراش کیه؟ها؟لطفاواضح حرف بزن.بعدشم هرکی تونست جلوسازخارجی هابایستدوخودش رونگه داره اون وقت ارزش داره………

  110. 6:

    کربلاایی کووووووووو؟زندس؟

  111. بهار:

    ببین‌نسترن‌خانوم‌خوشت‌میاد‌کسی‌به‌عقاید‌تو‌توهین‌کنه؟مسلما‌نه!تورا‌هرکی‌دوست‌داری‌دیگه‌این‌ماجرا‌رابه‌کسی‌نگو.چرا‌ترویج‌توهین‌میکنید‌آخه!درضمننننن‌من‌احتیاج‌ندارم‌کسی‌دوستم‌داشته‌باشه.خدا‌هست‌کافیه

  112. بهار:

    ممنون‌آقا‌انوش.به‌خدا‌منم‌حالم‌خراب‌شد.چرا‌انقدر‌
    امامان‌ما‌مظلومند.من‌تحمل‌یه‌ذره‌بی‌احترامیو‌ندارم.

  113. mns:

    نسترن و نگین شما بگید اصلا چرا این کارای شما چه ربطی داره به این سایت؟؟؟بخون نوشته انتقاد چرخده از گلشیفته!!!میخواید مشهور بشید برید یه جا دیگه…ضمنا بچه ها واقعا اگه این اقدام این دوتا خواهر صحت داشته باشه ،الان این دو تا خواهر موجوود نمیبودند.

  114. انوش:

    سپاس خانمی(بهار)… دیشب با دادشم دنبال یکسری مطلب می گشتیم که اتفاقی به نوشته های دوستان گرامی بر خوردیم، حرف های سنگینی بود و درد داشت. اینا حرف های من و داداشم بود…

  115. بهار:

    آفرین‌برتو‌انوش.خداسنگتون‌میکنه‌که‌بی‌احترامی‌به‌ائمه
    میکنید.بعضیا‌برند‌اصلاح‌شند

  116. انوش:

    برای بیتای عزیز…
    آیا توهین به اعتقادات سایر هموطنان کشورت نوعی احترام است؟؟؟
    آیا عظمت مولای شیعیان را زیر سوال بردند از دید شما خسته نباشید گفتن دارد؟؟؟
    در تعجبم که چه بسا افرادی در غرب به دین و اعتقادات ما احترام می گذارند ، و اما خودمان چگونه، اعتقاداتمان را زیر سوال می بریم و به جان هم می افتیم و با بد دهانی و فحش و ناسزا می خواهیم افکار مان را به دیگران بفهمانیم، آری ما متمدن هستیم از آن نوعی که توان گفتگو ومذاکره دوستانه را نداریم، و با فحش و توهین حرفمان را می خواهیم به دیگران انتقال دهیم!!!
    آیا بکار بردن این الفاظ ناپسندو نثار کردن آنها به یکدیگر در شان یک دختر (به قول خودتان آریایی)است؟؟؟

  117. انوش:

    شیخی به زنی فاحشه گفتا مستی
    هر لحظه به پای دگری پا بستی
    گفتا که هر آنچه می نمایی هستم
    آیا تو به آنچه مینمایی هســتی ؟
    “خیام”

  118. انوش:

    مولای من… تاریخ هر روز تکرار می شود، دیروز معاویه و لشکرش قرآن را بر سر نیزه کردند و امروز…وای بر من که عاشقت هستم و فقط نظاره می کنم، چگونه به عشقم توهین می شودواعتقاداتم را لگد مال می کنند…و من به احترام تو سکوت می کنم…

  119. انوش:

    آیا می توانم عاشق باشم و به معشوقم بی احترامی کنم!!!
    من کجا؟ و عشق کجا!!!
    اماتو باور کن من از ته دل عاشقت شده ام!!! باورکن!!!
    “…عشق نیز به تنهایی و بدون پشتوانه “احترام” ناتوان و متزلزل خواهد بود. احترام متضمن و بیمه‌گر عشق است.”

  120. انوش:

    “…و هیچ یک از شما دیگرى را غیبت نکند، آیا کسى از شما دوست دارد که گوشت برادر مرده خود را بخورد؟ به یقین همه شما از این امر کراهت دارید”.(حجرات آیه ۱۲)

    • N:

      هم وطنم باعث خوشحالیه یکی نه به کسی تهمت زدنه برچسب وحرفشو زد موفق باشین

  121. انوش:

    خدایی که آدما رو همه ز یک دل آفرید
    جایی می خواست واسه خودش توسینه ها دل آفرید

    می خواس که دل زنده باشه عشقو بهش ارزونی کرد
    ابر چشا بارونی شد سیل اومد و ویرونی کرد

    ای خدا دلم یه دریای غمه که صفا توی دلا خیلی کمه
    دلی که باید باشه خونه عشق جای کینه آدم با آدمه

    خدا دل آدما رو واسه محبت آفرید
    آدم با نا مهربونی تو دلها نفرت آفرید

    تفاوت رنگ و نژاد تنوع مذهب و دین
    واسه تنفر تو دلا هزار تا علت آفرید

    دنیا از جنگ و جدل خسته نبود
    راه گفتگو اگه بسته نبود

    عرصه زمین و هر گوشه اون
    میدون جنگ دوتا دسته نبود

    آدم چه بیگانه شده با هر چی دوس داشتنیه
    مگه که عاشق میشه بود با قلبی که آهنیه

    با مهربونی می تونیم به درد هم دوا باشیم
    تو دنیای غریبه ها صدای آشنا باشیم
    شعر : محمد علی شیرازی

  122. انوش:

    چه زیبا استاد رحیم معینی کرمانشاهی گفتند:

    عجب صبری خدا دارد!

    اگر من جای او بودم.

    همان یک لحظه اول ،

    که اول ظلم را میدیدم از مخلوق بی وجدان ،

    جهان را با همه زیبایی و زشتی ،

    بروی یکدیگر ،ویرانه میکردم.

    عجب صبری خدا دارد !

    اگر من جای او بودم .

    که در همسایه ی صدها گرسنه ، چند بزمی گرم عیش و نوش میدیدم ،

    نخستین نعره مستانه را خاموش آن دم ،

    بر لب پیمانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد !

    اگر من جای او بودم .

    که میدیدم یکی عریان و لرزان ، دیگری پوشیده از صد جامه ی رنگین

    زمین و آسمان را

    واژگون ، مستانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد !

    اگر من جای او بودم .

    نه طاعت می پذیرفتم ،

    نه گوش از بهر استغفار این بیدادگرها تیز کرده ،

    پاره پاره در کف زاهد نمایان ،

    سبحه ی، صد دانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد !

    اگر من جای او بودم .

    برای خاطر تنها یکی مجنون صحرا گرد بی سامان ،

    هزاران لیلی ناز آفرین را کو به کو ،

    آواره و ، دیوانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد !

    اگر من جای او بودم .

    بگرد شمع سوزان دل عشاق سر گردان ،

    سراپای وجود بی وفا معشوق را ،

    پروانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد !

    اگر من جای او بودم .

    بعرش کبریایی ، با همه صبر خدایی ،

    تا که میدیدم عزیز نابجایی ، ناز بر یک ناروا گردیده خواری میفروشد ،

    گردش این چرخ را

    وارونه ، بی صبرانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد !

    اگر من جای او بودم.

    که میدیدم مشوش عارف و عامی ، ز برق فتنۀ این علم عالم سوز مردم کش ،

    بجز اندیشه عشق و وفا ، معدوم هر فکری ،

    در این دنیای پر افسانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد !

    چرا من جای او باشم .

    همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و ،

    تاب تماشای تمام زشتکاریهای این مخلوق را دارد،!

    و گر نه من بجای او چو بودم ،

    یکنفس کی عادلانه سازشی ،

    با جاهل و فرزانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد ! عجب صبری خدا دارد !

  123. انوش:

    چه زیبا استاد رحیم معینی کرمانشاهی گفتند:

    عجب صبری خدا دارد
    عجب صبری خدا دارد!

    اگر من جای او بودم.

    همان یک لحظه اول ،

    که اول ظلم را میدیدم از مخلوق بی وجدان ،

    جهان را با همه زیبایی و زشتی ،

    بروی یکدیگر ،ویرانه میکردم.

    عجب صبری خدا دارد !

    اگر من جای او بودم .

    که در همسایه ی صدها گرسنه ، چند بزمی گرم عیش و نوش میدیدم ،

    نخستین نعره مستانه را خاموش آن دم ،

    بر لب پیمانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد !

    اگر من جای او بودم .

    که میدیدم یکی عریان و لرزان ، دیگری پوشیده از صد جامه ی رنگین

    زمین و آسمان را

    واژگون ، مستانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد !

    اگر من جای او بودم .

    نه طاعت می پذیرفتم ،

    نه گوش از بهر استغفار این بیدادگرها تیز کرده ،

    پاره پاره در کف زاهد نمایان ،

    سبحه ی، صد دانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد !

    اگر من جای او بودم .

    برای خاطر تنها یکی مجنون صحرا گرد بی سامان ،

    هزاران لیلی ناز آفرین را کو به کو ،

    آواره و ، دیوانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد !

    اگر من جای او بودم .

    بگرد شمع سوزان دل عشاق سر گردان ،

    سراپای وجود بی وفا معشوق را ،

    پروانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد !

    اگر من جای او بودم .

    بعرش کبریایی ، با همه صبر خدایی ،

    تا که میدیدم عزیز نابجایی ، ناز بر یک ناروا گردیده خواری میفروشد ،

    گردش این چرخ را

    وارونه ، بی صبرانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد !

    اگر من جای او بودم.

    که میدیدم مشوش عارف و عامی ، ز برق فتنۀ این علم عالم سوز مردم کش ،

    بجز اندیشه عشق و وفا ، معدوم هر فکری ،

    در این دنیای پر افسانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد !

    چرا من جای او باشم .

    همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و ،

    تاب تماشای تمام زشتکاریهای این مخلوق را دارد،!

    و گر نه من بجای او چو بودم ،

    یکنفس کی عادلانه سازشی ،

    با جاهل و فرزانه میکردم .

    عجب صبری خدا دارد ! عجب صبری خدا دارد !

  124. انوش:

    سلام… دیروز آتشکده زرتشتی ها رفته بودم، به من اجازه دادن نماز مغرب اونجا بخونم و خودشون هم در حال انجام مراسم شون بودن. چقدر زیباست به اعتقادات هم احترام بگذاریم…

    • ساجده:

      چه قشنگ جدیدامدشده تامیخواهی ازیکی انتقادکنی ویاامربه معروف ونهی ازمنکرکنی،میگه بایدبه عقایدهم احترام بذاریم.خیلی جالبه خوبه بدونیم ازهرچیزی که دین برامون مجازکرده کجااستفاده کنیم وهرچیزی روبه نفع خودمان تغییرندهیم.اگرقراربودتااین حدبه عقایدهم احترام بذاریم،پس کلاپیامبرهم رسالتش روانجام نمیدادتامبادابه عقایداعراب بت پرست توهین کرده باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  125. مهدی:

    الهامو دوس دارم چون نترسید از اینکه عقیدشو ابراز کنه با اینکه میدونست مردمی مثل ما هستند ک همه چیزای درست مشکل دارن انشالله بزودی همه چیز روشن میشه

    • وحید:

      جوانب مختلف را در نطر بگیرید تشکر

      • راضیه:

        آقاوحیدجان منظورت ازجوانب چیه؟روشن بگوتاجواب روشن بشنوی.تشکر…………..

  126. zahra:

    اتفاقا به تنها چیزی که اطمینان دارم اینه که عقل نداری …
    خودت یه بار دیگه کامنتتو بخون …
    شک ندارم کم سن و سالی…

    • ,وحید:

      خوب می برین و میدوزیدن؟

  127. یه بنده خدا:

    دمت گرم الهام جون.خیلی خانومی.ای ول خوشم اومدازت.من واقعامتعجبم ازاینکه چرابعضیانمیتونن بااین قضیه کناربیان یابه قولی چشششششش ندارن ببینن.اهاااااااااااای چشاتون کورررر.

    • مهدیار:

      دم هر چی بچه مسلمون مخصوصا بچه شیعه ها گـــــــــــــــــــــــــــــرم……لــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایک دارن اینا…

  128. عاطفه311:

    ن این وری ن اون وری فقط حکومت دوس پسری…..
    خخخخخخخخخخخخخ
    عاغا واقعا ینی چی تو زندگی این و اون دخالت میکنید!!!؟؟؟
    همین کارا رو میکنید ک من بازیگر نمیشم!!!
    .
    .
    .
    .
    .
    .الکی مثلا سیروس مقدم ب من پیشنهاد بازیگری داده!!!

  129. zahra:

    برادر من خودتو اذیت نکن اینا مثلا میخوان ادای روشن فکرا رو در بیارن …
    عقده ی جلب توجه دارن میخوان مثلا متفاوت تر از بقیه باشن…
    باشه بابا فهمیدیم شما خیلی متفاوتین ….
    والاااا

    • عاطفه311:

      دمت گووووووووووووولی…
      فک میکنن با توهین کردن میشن باکلاس و روشن فکر!!!

    • مصطفی:

      این دوتا میگن تفریحی توهین میکنن!!!بچه ها یکی بیاد بگه فرق بین دشمنی و اهانت به اهل بیت چیه؟؟؟شارلی بدو هم دشمن حضرت محمد بود که به ایشون اهانت کرد!!!!

      • ^_^:

        توهم ک سوزنت گیر کرده ب این شارلیه پدرسوخته

  130. احمد:

    نگین خانم زنان ایران حجاب را دوست دارند .تو اگر می خواهی لخت بگردی حرفی نیست

    • دینا:

      زنهای ایرانی وکیل وصی نمی خوان کی گفته دوست دارن ، شما؟؟؟ خخخخخخخخ

      • layle:

        من و خیلی های دیگه حجاب رو دوس داریم ، الان میفهمم که الهام چرخنده چه انقلابی به پا کرده………..!

  131. صدف:

    سلام هر کس یه اعتقاداتی داره و باید به همه احترام گذاشت با هر دین و مذهبی که دارن؟ مهم اینه که دینی رو برای خودش انتخاب کرده ، بی دینی بدترین چیزه دنیاست.
    لطفا توهین نکنید

  132. موج:

    عیسی به دین خود موسی به دین خود وای بر ما که جای خدا نشستیم

    • N:

      سلام درودبه شمامنم باشما موافقم هرکی نظرخودشوداره ونبایدکسی قضاوت کنیم خوبه یادمون باشه یک طرفه ب قاضی نریم ماخدانیستیم

  133. راضیه:

    ای باباحاله که یه نفرداره درست میره ومطابق دین عمل می کنه لجتون گرفته؟نکنه مخالفه قرآن هستید؟خان چرخنده بااین حرکتشون حتی اگریک جوان روهم به راه آورده باشندثواب کرده اندنه ریا.قابل توجه آدم های بی اطلاع…

    • وحید:

      شما باید همه ی جوانب رو ببینید به نظر میادآدم با درایتی باشی تشکر

    • راضیه:

      خیلی بی ادبی واقعابرات متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • mehrdad:

        دوچشم خیلی باحاله

        • shabnam:

          خخخخ یعنی عاااالی بووود خدایی خوب مچشو گرفتی :)))))))))))))))

  134. شقایق:

    ای باباامان ازدست شمامخالف ها آدم نمی دونه به کدوم حرفتون گوش بده.چیه چشم نداریدببینیدیکی داره به گفته دینش عمل می کنه حتمابایدمثل گلشیفته فراهانی آبروی هرچی زن ایرانی هست ببره؟نکنه شماهاباقرآن مخالفید؟لازم به ذکره که بگم این ریانیست که یک زن اون هم یک بازیگرکه الگوجوانان است اعلام کنه محجبه شدهُبلکه اگراین اعلامش باعث بشودبقیه ازش درس بگیرند ثواب هم داره.حالایه نفرهم که داره درست عمل میکنه میگیدریاست امایکی که لخت میشه میگیدتجدداست.به نظرتون رفتارکی غلطه؟اگرلخت شدن هنراست حیوانات ازانسان ها هنرمندترهستند…

    • پیمان:

      شقایق خانم
      شما زحمت بکش یه سری به دیسکوهای کشورهای اطراف بزن راحت متوجه میشی آبروی زن ایرانی رو کی میبره. البته اونها هم تقصیر ندارن. مقصر کسایی هستند که ….

      • m:

        سلام تو چه آدم جالبی هستی ! هم شما که زحمت کشیدی رفتی دیسکو کافیه !!!!
        پس تو هم بزن به کوچه علی چپ خودتو چون مقصر کس دیگه ایه !!!! این چه منطقیه پسر خوب احتمالا متولد ۷۵ باید باشی بزرگ بشی درست میشی عزیزم 🙂

  135. راضیه:

    خانم چرخنده راه درست راانتخاب کردند باشدکه بقیه بازیگران زن هم راه ایشان راباعلاقه وبصیرت انتخاب کنند.

    • پیمان:

      راضیه خانم اگه ما نخواهیم بریم بهشت به کسی ارتباط داره؟
      چه دلیلی وجود داره که مسیر شما و خانم چرخنده راست باشه و مسیر ما کج؟

      • محمد:

        من هنوز عکسا الهام رو دارم،اصلا هم دینش رو قبول ندارم چون معتقدم واسه سیاست حجاب گرفته،این حجاب از فاحشه بودن هم بدتر است

        • نه بابا:

          شما باید قضاوت کنی چی بهتره؟؟ یا بدتر؟؟!!!!!!!!

      • مهنا:

        معلومه کی روباید ببینی شیطان رو البته بعید می دونم تا به حال ندیده باشیش

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.