انتقاد لادن طباطبایی از فرج‌الله سلحشور

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

انتقاد لادن طباطبایی از فرج‌الله سلحشور

لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «هفت» از اظهارات فرج‌الله سلحشور درمورد بازیگران زن انتقاد کرد.

 آپلود سنتر

به گزارش خبرآنلاین، بخش ابتدایی برنامه «هفت» جمعه ۱۷ شهریور به حواشی کناره‌گیری لادن طباطبایی از دنیای بازیگری اختصاص داشت.

عده‌ای دلیل این خداحافظی را انتشار مطلبی در یکی از سایت‌های کشور عنوان کرده بودند.

این بازیگر با انتقاد از عملکرد برخی سایت‌های دولتی و تنها روزنامه سینمایی کشور، گفت: « تعجب می‌کنم در یک سایت خبری دولتی نقد به همراه فحش نوشته می‌شود و سپس یک روزنامه تخصصی هنری همان نقد را با حذف فحش‌ها استفاده می‌کند.»

وی ادامه داد: «دل‌نازک نیستم که با هر صحبتی عرصه را خالی کنم، اما ما زمانی خانواده بودیم. حالا سیاستگذاران ما هم اختلاف سلیقه‌ها رو عمومی کردند و همه چیز با حاشیه همراه است. عاشق بازیگری هستم، اما فروشنده بازیگری نیستم. نقش‌هایم را به زور نمی‌گیرم، اما برای ایفای هر یک زحمات فراوان می‌کشم. متاسفانه وضعیت سینمای ما تغییر کرده و سال به سال پسرفت را می‌بینیم.»

طباطبایی در ادامه عنوان کرد: «سینمای ما به عرصه و صحنه منازعات و مبارزه تبدیل شده است. در این میان جایی برای من نیست. ما از فرهنگ ایرانی و اسلامی صحبت می‌کنیم، اما این امر در ظاهر دیده می‌شود و سال‌هاست که سکوت‌کننده‌ها بیشتر می‌شوند.»

وی با اشاره به اظهارات فرج‌الله سلحشور در خصوص بازیگران زن، افزود: «از سال گذشته برخی مسائل پیش آمد که حواشی زیادی را به همراه داشت. از جمله دستمزد بازیگران و بعد از آن اظهار نظر یک کارگردان دینی که تمام حرمت زنان بازیگر را زیر سئوال برد. تعجب می‌کنم این کارگردان چرا این اظهار نظر را کرد که هنوز هم صدمات آن در سینمای ایران باقی مانده است. من نسل بعد از انقلاب هستم که رشد کردم و دیگر این تضادها از تحمل من خارج شده است.»

طباطبایی عنوان کرد: «همیشه دوست داشتم بی‌حاشیه زندگی کنم و دیگر آب از سرم گذشته چرا که هر کاری می‌کنیم حاشیه دارد. امیدوارم روزی فرهنگ ما و فرهنگی دینی و میهنی ما گسترش پیدا کند و این گفت‌وگوهای ناشی از بی‌دانشی ما نیز پایان یابد.»

این بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در پایان اظهار داشت:«دیگر جلوی دوربین نمی‌روم و معتقدم بازیگر تا زمانی که ابزارش را دارد باید بازی کند و اگر ابزار در اختیارش نیست از این عرصه خداحافظی کند.»

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر یکشنبه ۱۹ شهریور  مشاهده : ۵۲   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.