انتقال داماش در هاله ای از ابهام

تیم داماش گیلان همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران:‌ در حالی که صحبت از تغییر مدیریت و کناره گیری عابدینی به گوش می رسد. خبردار شدیم هنوز انتقالی به صورت مکتوب صورت نگرفته است و با توجه به اختلافات نظرهایی که وجود دارد ممکن است این انتقال لغو شود.

گویا مسئولان شرکت صدرا برای این انتقال مردد شدند و نسبت به همکاری با داماشی ها دچارتردید هستند از این رو ممکن است به زودی انتقال را لغو کرده و از همکاری با داماش منصرف شوند.

با گذشت چندین هفته از لیگ برتر باشگاه داماش هنوز صاحب مشخص ندارد. از طرفی مالکان جدید خود را مدعی داماش می دانند و از سوی دیگر قوه قضایی هنوز داماش را رسما واگذار نکرده است.

در این بین امیر عابدینی نیز برای خود ادعایی داردو اما وقتی بازیکنان برایل دریافت مطالباتشان مراجعه می کنند هیچ کدام مسئولیت تیم را به عهده نمی گیرند.

شنیدم هنوز هیچ کاغذی مبنی برانتقال داماش به مالکان شرکت صدرا امضاء نشده است و به جای بوجود آوردن آرامش در داماش این تیم به سوی تنش پیش می رود.

*مالکان جدید داماش عابدینی را تحت فشار می گذارند

تساوی مقابل استقلال در دیدار تدارکاتی نیز جو داماش را آرام نکرد و دوگانگی در وضعیت این تیم همچنان وجود دارد.

گویا وعده های مکرر مسئولان جدید داماش و عدم تحقق این وعده ها باعث شده است بازیکنان لب به اعتراض باز کنند از سوی دیگر از باشگاه داماش خبر می رسد مسئولان در پرداخت تعهدات تعلل می کنند تا به این ترتیب عابدینی تحت فشار قرار بگیرد و این تیم را ترک کند.

حال اینکه چرا شخصا وی را برکنار نمی کنند حرف و حدیث های فراوانی به همراه دارد اما آنچه مسلم است مالکان جدید می خواهند بدون عابدینی عنان کار را بدست بگیرند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.