انهدام هفت باند و دستگیری ۲۳۴۰ معتاد و خرده فروش در پایتخت

رییس پلیس پایتخت از انهدام هفت باند و دستگیری ۲۵ قاچاقچی مواد مخدر در پایتخت در طرح ظفر خبر داد و گفت: در این طرح همچنین ۲۳۴۰ نفر از معتادین متجاهر و خرده فروش جمع آوری و دستگیر شدند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در سومین مرحله طرح ظفر که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: این مرحله از طرح در یک هفته گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد و هفت باند منهدم و ۲۵ قاچاقچی دستگیر شدند که بالغ بر یک تن و ۲۰۰ کیلو انواع موادمخدر از این افراد کشف شد.

وی ادامه داد: در این طرح ۲۳۴۰ نفر از معتادین متجاهر و خرده فروشان نیز جمع آوری و دستگیر شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه این طرح در محله‌های دره فرحزاد، اتابک، دروازه غار، اطراف میدان امام حسین و … برگزار شد، گفت: ۵۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت که در امر تهیه و توزیع استفاده می‌شد جمع آوری و کشف شد.

وی افزود: تنها ۱۳۳ کیلو موادمخدر از خرده فروشان اتابک کشف شد؛ البته برای ۴۰ خانه حکم بازرسی گرفته شده بود که این کشفیات از این خانه‌ها صورت گرفت.

فرمانده انتظامی پایتخت اظهار کرد: از ابتدای سال بیش از ۳۰ هزار معتاد متجاهر جمع آوری شده است که برخی از این معتادان برای بارچندم است که دستگیر می‌شوند، ما در تهران ۳۰ هزار معتادمتجاهر نداریم اینکه می‌گوییم ۳۰ هزار معتاد متجاهر دستگیر می‌شود یعنی امکان دارد برخی از اینها چندبار دستگیر شده باشند و داخل آمار حساب شوند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: با حفظ طبیعت دره فرحزاد باید آن محل را بازسازی کنیم و محل‌هایی که پاتوق معتادین و خرده فروشان شده است را نابود کنیم.

انتهای پیام
 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.