اولین فن بازار رباتیک و هوش مصنوعی برگزار می‌شود!!

اولین فن بازار رباتیک و هوش مصنوعی همزمان با اولین جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

 majazi

 

حامد دانشور، دبیر کمیته اجرایی فن بازار جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» این دانشگاه با همکاری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، اولین جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر را در چهار بخش مختلف برگزار می‌کند.

 

وی افزود: این جشنواره در بخش‌های سومین دوره مسابقات رباتیک جام امیرکبیر (AUTCup2012)، اولین دوره مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (AAIC2012)، اولین گردهمایی علمی – صنعتی رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر (ARAIC2012) و اولین فن بازار رباتیک و هوش مصنوعی (ARAIT2012) برگزار می‌شود.

 

دبیر کمیته اجرایی فن بازار جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: در این جشنواره فن بازار رباتیک و هوش مصنوعی با هدف ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه و صنایع رباتیک و هوش مصنوعی و با محورهای ارائه ایده‌ها، ارائه پیش محصول، ارائه محصولات با رویکرد بازاریابی و حضور صنایع برای بهره‌برداری از ایده‌ها و محصولات و اتاق‌های مذاکره برگزار خواهد شد.

 

دانشور اضافه کرد: در بخش ایده‌های فن بازار این جشنواره، دانشجویان و افرادی که دارای ایده‌های نو برای اجرا در صنایع هستند، می‌توانند با حضور در نمایشگاه فن بازار و ارائه ایده‌های خود به صنایع و سازمان‌های مرتبط حاضر در نمایشگاه در راستای تحقق ایده‌های خویش بهره‌مند شوند.

 

وی تصریح کرد: در بخش ارائه پیش محصول فن بازار نیز دانشجویان و صنایعی که موفق به تولید یک نمونه آزمایشگاهی از ایده‌های خود شده‌اند و مایل به صنعتی کردن محصول خود هستند، می‌توانند با ارائه آنها به صنایع و سازمان‌های حاضر در نمایشگاه گام بلندی در راستای صنعتی شدن محصول خود بردارند.

 

دبیر کمیته اجرایی فن بازار جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در بخش ارائه محصولات با رویکرد بازاریابی فن بازار نیز شرکت‌های تولیدکننده صنایع رباتیک و هوش مصنوعی می‌توانند با ارائه محصولات خود به شرکت‌ها و سازمان‌ها بازار مناسبی از محصولات خود را ارائه کنند.

 

دانشور افزود: بخش دیگر فن بازار این جشنواره مربوط به حضور صنایع برای بهره‌برداری از ایده‌ها و محصولات است که در این بخش شرکت‌ها و سازمان‌های مایل به خرید محصولات و صنایع رباتیک و هوش مصنوعی می‌توانند با حضور در نمایشگاه و اتاق‌های مذاکره محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

 

وی تصریح کرد: بخش دیگر این فن بازار متشکل از اتاق‌های مذاکره است که این بخش در کنار نمایشگاه فن بازار، جلساتی با موضوعات مختلف برای مذاکره صنایع مایل به خرید محصولات و ارائه دهندگان ایده‌ها و محصولات و همچنین ثبت قرارداد میان آنها در نظر گرفته شده است.

 

دبیر کمیته اجرایی فن بازار جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: طرح‌های برگزیده برای شرکت در جشنواره جوان خوارزمی معرفی می‌شوند.

منبع:ایسنا

تکنولوژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.