اکبر محمدی: خوشحال باشید که می‌روم/ به خاطر مردم می‌روم نه رسانه‌ها!

۰۱م آذر ،

سرمربی تیم ملی نوجوانان پس از جلسه هیات رییسه فدراسیون گفت که از سمتش در تیم ملی نوجوانان کناره‌گیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اکبر محمدی پس از خروج از جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من از مردم عذرخواهی می‌کنم و شرمنده هستم ولی سرم را بالا می‌گیرم چون تمام تلاشم را کردم. من به هیات رییسه گزارش‌ها را دادم و آن‌ها باید تصمیم بگیرند اما خداحافظی کردم و باید گروه تازهی بیایند و کار کنند. به تمام رفقای شما و منتقدانم که راضی نبودند بمانم می‌گویم که خوشحال باشند که من می‌روم.

محمدی ادامه داد:‌ در ۲۰ سال قبل تنها ۵ بار این تیم از مرحله مقدماتی صعود کرد که سه بار آن در این فدراسیون بود. قبلا هم تنها یک بازیکن لیگ برتری در تیم نوجوانان حضور پیدا می‌کرد اما این تیم ۱۱ بازیکن لیگ برتری داشت و من هم هیچ کم کاری نکردم.

محمدی ادامه داد: اگر خوب نتیجه بگیریم آن را به نام بازیکن می‌زنیم ولی وقتی نتیجه بد باشد می‌گوییم مشکل از مربی است. مربیان بزرگی بر سر این تیم حضور داشتند که نتوانستند این تیم را از مرحله مقدماتی بالا بیاورند ولی ما صعود کردیم.

او با انتقاد از رسانه‌ها گفت: من می‌روم ولی رسانه‌ها می باشند که به مردم آگاهی می‌دهند و پس از شکست موجی را به وجود آوردند که روی مردم تاثیر گذاشت. به کارم در فوتبال ادامه می‌دهم اما به خاطر احترام به مردم نه رسانه‌ها از تیم ملی کنار می‌روم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.