ایستگاه هواشناسی Netatmo برای آیفون و آیپد

۲۱ آبان ،

فاوانیوز:  ایستگاه هواشناسی Netatmo اولین ایستگاه هواشناسی شخصی است که برای آیفون و آیپد طراحی شده است. این ایستگاه هواشناسی حاوی دو قطعه سخت افزاری و یک اپلیکیشن رایگان است که به دارندگان این دستگاهها اجازه میدهد به راحتی از شرایط آب و هوایی مطلع شوند.

به گزارش تفسیری فاوانیوز به نقل از پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Computerworld،این ایستگاه همانند یک ایستگاه هواشناسی استاندارد حاوی دو بخش داخلی و خارجی است. جنس این واحد های داخلی و خارجی از آلومینیوم و پلاستیک سفید میباشد. بلندی بخش داخلی ۶ اینچ و بخش خارجی ۴ اینچ است. بایستی بخش داخلی به پریز برق متصل شود و بخش خارجی نیز به ۴ باتری AAA نیاز دارد. باتری ها به شما اجازه میدهند دستگاه را در هر جایی قرار دهید البته بخش خارجی باید در جایی قرار گیرد که در معرض شبکه وای فای باشد.

برای نصب این ایستگاه لازم است آیفون یا آیپد خود را از طریق کابل به این دستگاه وصل کنید تا اپلیکیشن آن بتواند اطلاعات لازم را به ایستگاه وارد کند. این ایستگاه رطوبت، دره هوا، ارتفاع، فشار هوا و میزان آلودگی هوا را نشان خواهد داد. دستگاههای آیفون و آیپد میتوانند همزمان از چندین ایستگاه هواشناسی استفاده کنند.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.