ایسر R7؛ دنیایی از توانایی ها

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

 
Acer Aspire R7 با آنچه به عنوان واقعیت‌های طراحی در لپ‌تاپ‌ها می‌شناسیم کاملا متفاوت است و یک بازنگری کلی در ساختار آن دیده می‌شود که بر اساس دو مفهوم ویژگی‌های لمسی و تایپ اجرا شده است.
 در این مدل، صفحه نمایش روی یک لولا با طراحی اختصاصی با نام Ezel Hinge نصب شده است و در فرم‌های مختلفی استفاده می‌شود. 
 
 
مهرضا آیین پرست مدیرتوسعه بازار نوت بوک تخصصی شرکت سازگار ارقام گفت: رویکرد ایسر در طراحی Aspire R7 بر اساس تعامل کاربران با لپ‌تاپ و سایر ابزارهای دیجیتال بازنگری شده و تعریف تازهی از رابط کاربری در ساختار این دستگاه بکار رفته است که مبتنی بر تجربه متفاوت مصرف‌کنندگان در تولید و استفاده از محتوا است. در R7 امکانات با ویندوز ۸ بهینه سازی شده اند. همچنین  ایسر معتقد است ویژگی‌های لمسی دارای اهمیت بسیاری می باشند و ابزارهای کنونی، امکانات چندانی در زمینه ویرایش محتواهای دیداری و شنیداری ندارند، در حالی که Aspire R7 دارای قابلیت‌های تازهی برای یک تجربه انسانی در دنیای ابزارهای لمسی است که در یک محصول کامل ۱۵٫۶ اینچی با ویژگی‌های منحصر به فرد شکل گرفته‌اند. 
 
در طراحی ایسر R7 چهار حالت مختلف کاربردی مورد توجه قرار گرفته است که علاوه بر شکل سنتی نوت‌بوک‌ها، نمایشگر می‌تواند در بالای کیبورد با زاویه‌های مختلف حرکت داشته باشد. ایسر شیوه استفاده از نمایشگر در این مدل را تحت عنوان یک فناوری تازه ثبت کرده است. این فناوری سه مزیت عمده را برای R7 همراه داشته که شامل استفاده از نمایشگر در حالت معلق بدون اخلال در موقعیت آن به همراه انتقال تصاویر Full HD از محل لولا و همچنین سهولت استفاده و بازگشایی آسان دستگاه است. 
 
 
بدنه R7 بطور کامل از آلومینیوم با جلای فلزی تولید شده و دارای پوشش قوسی با منحنی‌های ظریف است.
 
بخش کیبورد در این دستگاه به حاشیه جلویی نزدیک شده و در مقابل قسمت تاچ پد در بالای کیبورد قرار
گرفته است تا با لمس طبیعی کلیدها بر اساس موقعیت بدن، نیازی به بالا نگهداشتن بازوها نباشد. طراحی این دستگاه برنده جایزه Red Dot شده است که در آن ۳۷ نفر از طراحان برجسته دنیا، محصولات مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهند. 
 
بخش صدا در ایسر R7 مجهز به یک سیستم پیشرفته صوتی با استفاده از قبلیت‌های نسل چهارم سینمای خانگی دالبی است و چهار اسپیکر با توان هشت وات در آن بکار رفته است که هنگام جابجایی موقعیت دستگاه، بطور خودکار تغییر وضعیت می‌دهند و کیفیت صدا را در تمام حالت‌ها حفظ می‌کنند. 
این مدل دارای یک صفحه نمایش در اندازه ۱۵٫۶ اینچ است و کیفیت پخش تصاویر در استاندارد Full HD با وضوح ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل است. این نمایشگر از نوع لمسی است و بطور همزمان ۱۰ نقطه تماس را تشخیص می‌دهد. 
 
 
توان پردازش در Acer Aspire R7 از طریق یک پردازنده Core i5 و تراشه گرافیکی قدرتمند جیفورس GT750m تامین می‌شود. پردازنده این دستگاه از نوع دوهسته‌ای است و در فرکانس پایه ۱٫۸ گیگاهرتز اجرا می‌شود. بخش گرافیکی این مدل علاوه بر اجرای بازی‌ها می‌تواند در پردازش‌های سیستمی خصوصا برای اجرای نرم‌افزارهای حرفه‌ای، عملکرد کلی دستگاه را افزایش دهد. یکی دیگر از امکانات ای دستگاه قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر و منابع بین کاربران چه برای کارهای طراحی مهندسی و چه برای سرگرمی های خانوادگی است.
 
حافظه R7 از ۶ گیگابایت رم DDR3 تشکیل شده است که در کنار هار دیسک ۵۰۰ گیگابایتی آن قرار گرفته است. این لپ تاپ با قیمت ۴ میلیون تومان با ۲ سال گارانتی شرکت سازگار در نمایندگی های معتبر عرضه می گردد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.