ایسوس پدفون Infinity رسما رونمایی شد

ممتازنیوز:

ایسوس پدفون Infinity رسما رونمایی شد

بارسلونا،  اسپانیا،  ۲۰۲۴ MWC، در جریان کنفرانس خبری، کمپانی ایسوس با رونمایی از پد فون جدید این شرکت رسما اعلام کرد که آنها تصمیم برای توقف تولید پدفون حداقل در آینده نزدیک را ندارد. محصول جدید ایسوس که PadFone Infinity نام دارد در واقع یک اسمارت فون ۵ اینچی با قابلیت LTE میباشد و زمانی که در داک مخصوص خود قرار میگیرد تبدیل به یک تبلت ۱۰.۱ اینچی میشود. برای آشنایی بیشتر با این محصول ترکیبی ایسوس نگاهی میکنیم به سخت افزار های تلفن و پد آن.

تلفن :

تلفن همراه این محصول دارای پردازنده ۴ هسته ای و بسیار قدرتمند اسنپ دراگون ۶۰۰ کمپانی کوالکام با گرافیک Adreno 320 میباشد و همراه با اندروید ۴.۲ عرضه خواهد شد. تلفن همراه دارای بنده ای آلومینیومی و صفحه نمایشی ۵ اینچ از نوع IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل میباشد که تراکم پیکسلی آن ۴۴۱ است.

در پشت این محصول یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل و یک فلش LED قرار دارد. براساس ادعاهای ایسوس دوربین این تلفن همراه قابلیت عکسبردای بدون هیچ تاخیری را دارا میباشد. دوربین این تلفن همچنین دارای یک سنسور اختصاصی برای تصویر برداری در محیط های کم نور است. دوربین دوم و ۲ مگاپیکسلی نیز در جلوی این تلفن قرار دارد.

پد:

استیشن پدفون نیز دارای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است از دیگر مشخصات فنی این پدفون میتوان به دوربین ۱ مگاپیکسلی در جلو، پورت مایکرو USB 2.0، حسگر نور محیط و یک قطب نما اشاره نمود.

GSM، WCDMA و سرعت انتقال ۱۰۰ مگابیت از طریق LTE در کنار یک باطری ۵۰۰۰ میلی آمپر از نوع لیتیوم پلیمر این محصول را به یک انتخاب فوق العاده تبدیل میکند. ایسوس مدعی شده است که با کمک این باطری میتوان بر روی شبکه های ۳G تا ۴۰ ساعت مکالمه داشت.

برداشت اول :

بدون شک این این محصول بسیار قدرتمند، زیبا و کارآمد است اما قیمت عرضه ۷۹۹ پوندی تلفن و پد در انگلستان ( حدود ۱۲۰۰ دلار – ۱۰۰۰ یورو ) خرید آن را برای بسیاری از افراد غیر ممکن میکند. نظر شما در مورد جدیدترین پد فون کمپانی ایسوس چیست ؟

cnet


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.