ایوبی:رضاداد دبیر جشنواره سی و سوم خواهد بود/رضاداد: اگر همسرم اجازه دهد این مسئولیت را می پذیرم

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

اختتامیه جشنواره فیلم فجر/۵

مراسم اختتامیه سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با اجرای موسیقی توسط علیرضا قربانی ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین علیرضا رضاداد گفت: قرار بود جایزه ویژه ای به فیلم برگزیده رئیس جمهور اهدا شود که در نهایت ،فیلمی که واجد همه شرایط دریافت این جایزه باشد انتخاب نشد.

در ادامه دکتر نهاوندیان رئیس دفتر رداست جمهوری در سخنانی گفت : هنر ماندگار هنری است که برای مردم گام برمی دارد.در فضای تازه امیدواری و همبستگی مردم حضور سازنده هنر بیش از هر زمان دیگری لازم است.

او افزود :همان گونه که در پیام ریاست جمهوری در مراسم افتتاحیه اعلام شد.امیدوارم در جشنواره های بعدی جایزه ای به آثاری که میان مردم و سینما ارتباط برقرار کند و پیام مردم را منتقل سازد از سوی نهاد ریاست جمهوری اهدا شد.

در ادامه کلیپی از صحبت های سینماگران به نمایش درآمد که از افزایش امید و بهبود حال هنرمندان سخن می گفتند.

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی سخنران بعدی مراسم بود.ایوبی گفت: پنج ماه است در خدمت سینمای ایران هستم.اعتدال نیاز به گذشت و فروتنی دارد.امید هم یک پروژه نیست یک فرایند است.امید باید خلق شود.سینمای ما در این جشنواره نشان داده با همه مشکلات فیلم های پرفتخاری ساخته شده است.او از هیئت انتخاب و هیئت داوران جشنواره تشکر کرد.در نهایت او از علیرضا رضاداد تشکر کرد و نمونه ای از خط استاد حیدری خوشنویس را به او تقدیم کرد.

ایوبی اعلام کرد:رضاداد در جشنواره سی و سوم هم دبیر جشنواره فیلم فجر خواهد بود.رضاداد هم گفت اگر همسرم اجازه دهد این مسئولیت را می پذیرم.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.