بارش برف و باران در سه روز آینده

۲۸ آبان ،

بر اساس نقشه های پیش یابی در سه روزآینده در سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل در بعضی ساعات بارش باران و برف رخ خواهد داد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در اقصی نقاط کشور طی ۳ روز آینده خبر داد.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی در سه روزآینده در سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل در بعضی ساعات بارش باران و برف رخ خواهد داد.

به گفته وی، امشب با ورود یک سامانه بارشی به غرب کشور به تدریج رگبار، رعد و برق و وزش باد در استان های غربی و جنوب غرب آغاز خواهد شد.

امیدوار اظهار داشت: فردا سامانه بارشی تمام مناطق غرب، جنوب غرب، خلیج فارس، تنگه هرمز، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، دامنه های جنوبی البرز و بعضی مناطق شمال غرب و به تدریج نواحی مرکزی را در بر می گیرد.

 مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: از بعد از ظهر سه شنبه در غرب کشور به تدریج از میزان ابرها کاسته می گردد ولی در سایر نقاط ذکر شده بارش ها ادامه می یابد.

 وی افزود: بیشترین میزان بارش طی دوشنبه و سه شنبه برای غرب و جنوب غرب کشور پیش بینی می گردد.

امیدوار تأکید کرد: در مناطق تحت تأثیر این سامانه در روز های دوشنبه و سه شنبه دمای هوا کاهش می یابد و بارش ها در مناطق سردسیر و مرتفع به صورت برف واهد بود.

به گفته وی، طی روز های دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

امیدوار یاد آور شد: فردا آسمان تهران نیمه ابری به تدریج ابری گاهی همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود، بارش در ارتفاعات به صورت برف و بیشینه دمای تهران با ۲ درجه کاهش نسبت به امروز برابر ۱۴ درجه سانتیگراد و کمینه دما با ۱ درجه افزایش نسبت به امروز معادل ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.