بازار داغ اجاره ویلا/هواهم گرم است هم ناسالم/بعد از خاله شادونه اینبار عمو فتیله ای ها!/با گرما چه کنیم؟

گردشگری – با گذشت ۲۰ روز از فصل تابستان وافزایش مسافرتها بازار اجاره سوئیت و ویلا در شهر های شمالی گرم شده است.

محیط زیست – دو روز پیش در خبرها اعلام شد که این چند روزه گرما در تمام کشور بیداد می کند ،البته هفته گذشته هم اعلام شده بود گرد و غبار ۲۲ استان کشور را فرا می گیرد .

حوادث – هنوز چند ماهی از حادثه دلخراش و تاسف بار برنامه ای که ویژه کودکان تدارک دیده شده بود نمی گذرد که حادثه ای دیگر اما با ابعادی کوچکتر در یک برنامه دیگر از همین قبیل و این بار در برنامه عموهای فتیله ای تکرار شد.

سلامت – گرما زدگی بیشتر در آب و هوای گرم و بعد از فعالیت‌های سنگین رخ می‌دهد، و سالخورده‌ها، شیرخواران و کودکان، ورزشکاران و سربازان بیشترین افرادی هستند که در معرض خطر گرمازدگی قرار دارند .

محیط زیست – گرد و غبار، میهمان ناخوانده و ناخواسته ای است که دست از سر ۲۲ استان ایران برنمی دارد. کاربران خبرآنلاین، نظرات قابل تاملی درباره عکسی از حضور گرد و خاک نوشته اند.

حوادث – دیروز بک هواپیمای آموزشی در قزوین سقوط کرد که در این حادثه کاپیتان و کارآموز آن در دم جان باختند و اجسادشان به اورژانس تحویل داده شد.

محیط زیست – هوای تهران نسبت به تیرماه سال قبل گرمتر شده و علاوه برگرما امسال مشکل ریزگردها هم به آن افزوده شده است.

حوادث – راننده ای در شهر تیپتون انگلستان کنترل خودرو را از دست داد و وارد دفتر شرکتی در ساعت کاری شد.

پلیس – رییس پلیس راه‌آهن کشور گفت: بازرسی و کنترل مسافران را تنها به مبدا محدود نمی‌کنیم بلکه داخل قطار و ایستگاه‌های مقصد نیز صورت می‌پذیرد.

خانواده – ‘تفاهم نداریم’ این دو کلمه بسیار پرمعنی، ابتدای بسیاری از طلاق هاست. اما وقتی زن و شوهر می گویند تفاهم نداریم، چه چیزی در زندگی شان کم است و ندارند؟

حوادث – بازپرس جنایی تهران دستور داد تا ماجرای شلیک شتابزده پلیس به پسر ۱۶ ساله موشکافانه تحت بررسی‌‌‌های ویژه قرار گیرد. تیمی از بازرسی کل ناجا مأموریت دارد تا پس از تحقیقات میدانی، شنیدن ادعا‌‌های پلیس تیرانداز و شاهدان حادثه به بررسی‌‌‌های اسلحه‌شناسی پرداخته و نقاط کور پرونده را فاش کند.

خانواده – کاربران خبرآنلاین عمدتا نظرات منفی درباره برنامه های تشویقی دولت برای رشد جمعیت دارند.

سلامت – اهدای عضو و پیوند کلیه از افراد زنده به بیماران از ۴۰ سال پیش براساس فتوای برخی مراجع تقلید به‌صورت پراکنده در کشور صورت گرفت.اما فرهنگ اهدای عضو در ایران جا نیفتاده و مطابق آمار وزارت بهداشت،هنوز ۶۰درصد اولیای دم برای اهدای عضو افراد مرگ مغزی رضایت نمی دهند.

گردشگری – درباره غارعلیصدر روایت‌های عجیب زیادی شنیده می‌شود؛ غار شگفت‌انگیزی که طولانی‌ترین غار آبی دنیا لقب گرفته است.


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.