بازار مسکن زیرآبی می رود / افزایش ۳۰ درصدی قیمت مسکن طی یک ماه قبل

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

همه دست نگه داشته اند مالکان معامله نمی نمایند سازندگان تمایلی iبه فروش ندارند و مشاوران املاک از کسادی بازار معاملات می نالند.

به گزارش تفسیری خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، انگار همه دست از کار کشیده اند و بالاو پایین رفتن نمودار بازار ارز و سکه را نگاه می نمایند تا شاید طبق معمول و روال قبل iبه محض گرانی یک کالا متقاضیان iبه بازار خرید دیگری مراجعه نمایند.

این روزها iبه انتظار نشستن خریداران در بنگاهای معاملات iبه رسمی عجیب تبدیل شده چراکه خریدار دست خالی تر از همیشه از بنگاه خارج و رویای خانه دارشدن را جا می گذارد.

بازی فروشنده و خریدار رنگ عوض نموده تا پیش از این ماجراها فروشندگان iبه دنبال خریدار بودند اما درحال حاضر خریدار هست و فروشنده زیر لفظی برای فروش می خواهد.

رویای مالکان این روزها iبه دورتسلسل بین بازار سکه ارز و مسکن می چرخد که شاید با کاهش قیمت ارز و سکه این بار بارش باران نقدینگی را در بازار مسکن ببینند.

مالکان  iبه جای پول واحدهای مسکونی را روی هم می گذارند تا شاید تب وتاب بازار سکه iبه بازار مسکن ارث برسد و از قیمتهایی رونمایی کند که اشک شوق حسابهای پر پول را درچشمانشان جاری  و انصاف را iبه حراج بسپارند.

مشاوران املاک از افزایش قیمت‌ها در بازار مسکن می‌گویند واینکه در حال حاضر نه معامله‌ای صورت می‌گیرد و نه قیمت ثابت و مشخصی برای مسکن وجود دارد.

این درد که از شهریور iبه این سمت، بدون درمان مانده iبه نقل از مشاوران املاک حدود ۸۰ درصد معاملات را iبه هم زده است.

مسکن همگام با سکه و ارز رقابت ثانیه ای را آغاز نموده iبه طوری که مشاوران املاک از افزایش ۳۰ درصدی قیمت مسکن طی یک ماه قبل می گویند و اینکه این افزایش قیمت باید حداقل در دو سال اتفاق می افتاد.

همه نگاهها iبه سمت بازار سکه و ارز معطوف شده و کسی حواسش iبه زیرآبی رفتن بازار مسکن نیست که شاید در همین روزها گوی سبقت را از این دو بازار بدزدد./س

گزارش از غزاله عربگل-محبوبه کباری


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.