بازخوانی عملکرد ملوان در لیگ برتر

۲۶اردیبهشت،

تیم فوتبال ملوان نیز حوادث و اتفاق‌های سخت و مهمی را پشت سرگذاشت تا بتواند با وجود تمام مشکلات مالی که دارد در لیگ برتر بماند و دل هواداران خود را شاد کند.

به نقل از فارس، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در پایان دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی این مسابقات ایستاد.

ملوانی‌ها در ۳۴ بازی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر با ۹ برد، ۱۳ تساوی، ۱۲ باخت، ۳۴ گل زده و ۳۹ گل خورده و در نهایت با ۴۰ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفتند.

ملوان در اولین بازی خود در این فصل در کرج با یک گل تیم تازه لیگ برتری شده گهر درود را شکست داد تا فصل دوازدهم را با برد آغاز کند اما در آخرین دیدار این فصل در خانه با یک گل مغلوب ذوب‌آهن اصفهان شد و این فصل را با یک شکست به پایان رساند.

ملوان در این فصل دو سرمربی مختلف را روی نیمکت هدایت خود دید، آنها ابتدا مسابقات را با سرمربیگری فرهاد پورغلامی آغاز کردند اما در پایان هفته دهم وی از سمت خود استعفا کرد تا از بازی یازدهم به بعد سکان هدایت ملوان به محمد احمدزاده سپرده شود.

*کارنامه فرهاد پورغلامی از ۱۰ بازی کسب ۱۳ امتیاز در ملوان بود

فرهاد پورغلامی در ۱۰ هفته حضورش روی نیمکت هدایت ملوان، سه برد، چهار تساوی و سه باخت را برای این تیم به ثبت رساند تا میانگین ۱٫۳ امتیاز در هر بازی برای این سرمربی حاصل شود.

برد سه بر یک ملوان در مقابل صبا در قم را می‌توان بهترین نتیجه پورغلامی و ملوان ذکر کرد و در کنار آن باخت‌های خانگی در برابر نفت تهران با نتیجه سه بر یک و در مقابل سپاهان اصفهان با نتیجه دو بر صفر نیز جزو تلخ‌ترین شکست‌های ملوان به همراه پورغلامی بود.

پس از بازی ملوان و سپاهان، فرهاد پورغلامی شخصاً و به یکباره عطای کار در ملوان را به لقایش بخشید و از سمت خود استعفا کرد تا در آستانه بازی ملوان با مس کرمان محمد احمدزاده به جای وی به عنوان سرمربی ملوان معرفی شود.

*محمد احمدزاده، ۲۴ بازی و کسب ۲۷ امتیاز در ملوان

محمد احمدزاده از هفته یازدهم و بازی مقابل مس در کرمان روی نیمکت داغ سرمربیگری ملوان نشست و در همان اولین بازی حضورش ملوان در کرمان با نتیجه دو بر یک به بردی شیرین در مقابل میزبان خود دست یافت و البته پس از آن نیز سه برد متوالی دیگر برای سپیدپوشان بندر رقم خورد تا طرفدارانش در انزلی نسبت به کسب سهمیه آسیایی توسط ملوان امیدوار شوند.

در پایان نیم فصل اول ملوان در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت اما با آغاز نیم فصل دوم ورق برای ملوان برگشت و این تیم با کسب نتایج ضعیف و تنها یک پیروزی در جدول رده‌بندی و به رده سیزدهم نزول کرد.

ملوانان در ۲۴ بازی خود با احمدزاده در مجموع به ۶ برد، ۹ تساوی، ۹ شکست و ۲۷ امتیاز دست یافتند تا معدل ۱٫۱ امتیازی در هر بازی در کارنامه محمد احمدزاده به ثبت برسد.

برد سه بر یک در مقابل داماش در دربی سنتی گیلان که تنها برد نیم فصل دوم ملوانان بود شیرین‌ترین برد ملوان با احمدزاده بود و کنار آن برد یک بر صفر در برابر راه‌آهن در تهران را می‌توان از دیگر نتایج خوب ملوان ذکر کرد.

شکست تلخ در برابر پیکان در تهران که حکم کشیده شدن ترمز چهار برد متوالی ملوانان را داشت و در کنار آن باخت‌های نیم فصل دوم و به ویژه باخت خانگی در برابر ذوب آهن اصفهان را می‌توان از جمله بدترین نتایج ملوان با هدایت احمدزاده بر شمرد.

*آقای گل شدن رافخایی تنها اتفاق خوشایند ملوان در لیگ برتر

سید جلال رافخایی امسال در ترکیب ملوان با به ثمر رساندن ۱۹ گل به عنوان بهترین گلزن این فصل لیگ برتر شناخته شد و آقای گل این مسابقات را از آن خود کرد.

آقای گلی رافخایی را می‌توان خوشایندترین و مهم‌ترین اتفاق این فصل ملوان ذکر کرد.

بازی کردن و درخشش سعید عزت‌الهی در ترکیب ملوان با تنها ۱۷ سال سن را نیز می‌توان یکی دیگر از رویداد قابل ذکر سپیدپوشان بندر در این فصل برشمرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.