بازداشت ۷۴ تن از اراذل و اوباش +عکس

۲۵اردیبهشت،

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ظهر امروز در حاشیه اجرای دومین مرحله طرح امنیت محله محور و برخورد با اراذل و اوباش و سارقان زورگیر و همچنین سارقان منازل در محدوده جنوب و شرق تهران به تشریح جزییات این عملیات و نحوه دستگیری این متهمان پرداخت.

ممتازنیوز: فرمانده انتظامی تهران بزرگ ظهر امروز در حاشیه اجرای دومین مرحله طرح امنیت محله محور و برخورد با اراذل و اوباش و سارقان زورگیر و همچنین سارقان منازل در محدوده جنوب و شرق تهران به تشریح جزییات این عملیات و نحوه دستگیری این متهمان پرداخت.

سردار حسین ساجدی‌نیا  افزود: با توجه به درخواست‌های شهروندان مبنی بر برخورد با سارقان،‌ زورگیران و اراذل و اوباش محدوده‌های جنوبی و شرقی شهر تهران اقدام ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای شناسایی متهمان آغاز شده و در عملیات مشترک پلیس‌های آگاهی و امنیت عمومی تهران بزرگ،‌این متهمان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در دومین مرحله از این طرح که طی ۲۴ ساعت قبل انجام شده ماموران پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ موفق شدند ۷۴ تن از اراذل و اوباش، سارقان به عنف و زورگیران را شناسایی و دستگیر کنند که متعاقبا به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

ساجدی‌نیا با اشاره به اینکه طرح مذکور دومین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در سطح شهر تهران در سال ۹۲ می‌باشد، گفت: این طرح تا جلب رضایت شهروندان و همچنین ریشه‌کنی جرم در شهر تهران ادامه دارد و تا وقتی که مجرم و جرم در جامعه وجود داشته باشد، پلیس با قدرت به دستگیری متهمان و برهم زنندگان نظم عمومی می پردازد.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده بعضی از این اشخاص که سابقه شرارت دارند در محل‌های وقوع جرم با حکم قضایی چرخانده خواهند شد تا ضمن شکستن ابهت بی پایه و ریشه آنها، کسانی که شکایتی دارند بتوانند آنها را شناسایی کنند.

وی گفت: با اجرای طرح‌های امنیت محله محور از سال قبل تا کنون شاهد بوده‌ایم که جرایم خشن در سطح شهر تهران به صورت چشمگیری کاهش داشته و می‌توان گفت در سال تازه نه تنها رشد جرایم نداشته‌ایم بلکه این گونه جرایم به مرحله تثبیت رسیده است.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه امیدواریم با صدور حکم‌های بازدارنده از سوی مراجع قضایی، این روند کاهش جرایم ادامه داشته باشد، تاکید کرد: در سال قبل ۱۲ مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش در تهران اجرا شد و در سال تازه نیز ۲ مرحله از این طرح انجام شده که جمعا ۱۵۰ نفر در سال جاری به عنوان متهم بازداشت شده‌اند. 

خبرگزاری ایسنا


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    واقعا ناراحت میشم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.