بازدید خبرنگاران حوزه فرهنگ وادب از بزرگترین چاپخانه‌های تهران

۳۰ام بهمن ،

مدیرکل دفتر امور چاپ معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال تدارک و برنامه‌ریزی برای بازدید خبرنگاران حوزه فرهنگ و ادب از بزرگترین چاپخانه‌های تهران هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی علمشاهی با اعلام مطلب فوق گفت: این اقدام با هدف آشنایی بیشتر خبرنگاران با این صنعت در نیمه دوم اسفندماه (یک روزه) برنامه‌ریزی خواهدشد.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های دفتر امور چاپ در دوره مسئولین اینجانب آشنایی بیشتر و بهتر خبرنگاران با این صنعت است چرا که معتقدیم خبرنگاران و اهالی رسانه می‌توانند به عنوان بازوهای فکری و اجرائی نقش مهمی را در پیشبرد اهداف نظام در این حوزه ایفاء کنند. 

دبیر شورای سیاستگذاری صنعت چاپ با اشاره به اولویت برنامه‌های دفتر امور چاپ گفت: آموزش آکادمی و دانشگاهی به دست‌اندرکاران چاپ از مهمترین برنامه‌های دفتر امور چاپ در سال آینده خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای حضور نمایندگان رسانه‌ها در چاپخانه‌ها علاوه بر هدف آشنایی با این صنعت، در طرح و حل مسائل و مشکلات پیش‌روی صنعت چاپ گاهی مؤثر به شمار می‌آید. 

علمشاهی در پایان گفت: خبرنگاران علاقه‌مند به حضور در این بازدید یک روزه می‌بایست برای ثبت‌نام خود از طریق روابط عمومی معاونت امور فرهنگی  اقدام کند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.