باز پیرایی فضاهای سبز بکر در شمال شرق پایتخت

۳۱فروردین۱۳،

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ گفت: همزمان با آغاز سال جدید عملیات اجرایی بازسازی و مرمت ۲۴ بوستان محلی و فرامنطقه ای به بهره برداری عموم رسید.

حمید ناصحی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: همزمان با آغاز سال جدید به منظور رفاه حال شهروندان، عملیات بازسازی و بازپیرایی بیش از ۱۶۰ بوستان منطقه در دستور کار قرار گرفت که در این طرح، ۲۴ بوستان بصورت اساسی بهسازی و مناسب سازی شد.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه چهار، با اشاره به احداث یکی از زیباترین باغ راه های شمال شرق تهران در محله لویزان ادامه داد: به منظور ارتقای زیبایی بصری شهر، بزرگترین باغ راه منطقه در فضایی به طول ۲۰۰ متر در خیابان بیات لویزان احداث و به بهره برداری رسید.
ناصحی، با اشاره به اجرای کمربند سبز در حریم منطقه چهار تصریح کرد: در طرح اجرای کمربند سبز جریمه منطقه، در ضلع شمالی شهید بابایی، محدوده شهرک امام خمینی (ره)، دانشگاه امام حسین (ع) و مرکز آموزشی پرواز سپهر در فضایی به مساحت ۴۵۰ هکتار احداث شد.
وی، آماده سازی فضای ۱۷ هکتاری بوستان ساحل برای رفاه حال شهروندان را از دیگر اقدامات مهم منطقه در سال ۹۲ نام برد و اظهار داشت: بازپیرایی و توسعه فضای سبز و کاشت درخت در این بوستان فرامنطقه ای یکی از مهمترین اقدامات منطقه در سال جاری است.
ناصحی، توسعه فضای سبز اراضی ۱۰۰۰ هکتاری تلو و ایجاد امکانات رفاهی در این جنگل بکر را از مهمترین اقدامات سال جاری برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال جاری برنامه های ویژه ای برای اراضی بکر تلودر نظر گرفته شده است تا شهروندان بتوانند اوقات شاد و مفرحی را در کنار خانواده ها سپری کنند./ز
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.