باقری: یکی از بدترین بازی‌های پرسپولیس بود/ بازیکنان خواسته‌های کادر فنی را انجام ندادند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت:

مربی پرسپولیس می‌گوید تیمش امروز یکی از بدترین بازی‌هایش را انجام داده است. باقری شایعه پیشنهاد سرمربی‌گری تراکتورسازی را رد می‌کند.کریم باقری در نشست خبری پس از بازی با تیم گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: به تیم گسترش فولاد تبریک می‌گویم که توانست ۳ امتیاز را کسب کند. به کادر فنی این تیم نیز تبریک می‌گویم امیدوارم در ادامه نیز موفق باشند. امروز یکی از بدترین بازی‌های پرسپولیس را دیدیم و همه بازیکنان‌مان بد بازی کردند و از کورس قهرمانی خیلی عقب افتادیم و رقیبان‌مان پیروز شدند. ان‌شاءالله با ریکاوری خوبی که انجام خواهیم داد برای بازی جام حذفی آماده شویم.

 وی ادامه داد: ما باید تمام تلاش‌مان را برای کسب سه امتیاز به کار بگیریم. بازیکنان ما باید به خودشان بیایند و متوجه شوند که هر وقت خوب بازی کنند نتیجه می‌گیرند. سه بازی است که خوب بازی نمی‌کنیم. متاسفانه در این سه بازی شادابی لازم را نداشتیم و از بازیکنان اشکالات‌شان را جویا خواهیم شد. باید خوب بازی کنیم تا جواب هواداران‌مان را بدهیم.

باقری گفت: بازیکنان خواسته‌هایی که کادر فنی داشت، انجام ندادند. گسترش در ضدحملات خوب کار کرد و از ضدحملات خود به خوبی استفاده کرد.

 وی دربارهٔ شایعه پیشنهاد سرمربی‌گری تراکتورسازی به وی بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و تراکتور تیم بزرگی است و اگر با من مذاکره کنند جواب منفی می‌دهم زیرا فعلا در حد تراکتورسازی نیستم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.