بامزه ترین سرقت مسلحانه تاریخ

۳ م دیماه ،

سارق مسلحی که قصد سرقت ۴۰۰۰ میلیارد تومان از بانک «م» شعبه پل آهنچی قم را داشت، ناکام ماند.

به گزارش عصر خبر ، این فرد مسلح این بار در حالت یک ارباب رجوع ساده به مدیر یک شعبه دیگر بانک مراجعه می کند و سبب عدم واریز پول به حسابش را جویا می گردد که این رئیس شعبه با تماس تلفنی با شعبه پل آهنچی سبب را جویا می گردد که با مشخص شدن و حضور ماموران پلیس در شعبه آهنچی و مطلع شدن فرد سارق، وی متواری می گردد. 

سارق مسلحی که قصد سرقت ۴۰۰۰ میلیارد تومان از بانک «م» شعبه پل آهنچی قم را داشت، ناکام ماند. 

این سرقت مسلحانه که میتوان از آن بعنوان بامزه ترین و ابلهانه ترین سرقت مسلحانه نام برد، توسط فردی در بانکی در قم روی داده است که البته این سارق همچنان متواری است. 

بنابراین گزارش، فردی با مراجعه به شعبه پل آهنچی بانک م در قم مراجعه میکند و با تهدید اسلحه از صندوقدار بانک درخواست میکند که فیش ۴۰۰۰ میلیارد تومانی وی را ماشین کرده و این فیش را بدون پرداخت وجه به حسابش واریز کند، که با مخالفت و ممانعت کارمند بانک در خصوص مبلغ درخواستی در نهایت سارق مسلح راضی به واریز ۴۰۰ میلیون تومان به حسابش می گردد. 

پس از واریز وجه به حساب این فرد مسلح از بانک خارج و به سراغ بانک دیگری می رود تا از آنجا نسبت به تخلیه حساب اقدام کند که با گرفتن پرینت حساب متوجه می گردد که پول واریز شده، در حساب نبوده و برداشت شده است. 

این فرد مسلح این بار در حالت یک ارباب رجوع ساده به مدیر یک شعبه دیگر بانک مراجعه می کند و سبب عدم واریز پول به حسابش را جویا می گردد که این رئیس شعبه با تماس تلفنی با شعبه پل آهنچی سبب را جویا می گردد که با مشخص شدن و حضور ماموران پلیس در شعبه آهنچی و مطلع شدن فرد سارق، وی متواری می گردد. 

اقدامات پلیس برای کشف محل اختفای این سارق! همچنان ادامه دارد.


sadkhabar.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.