بانکهای آمریکایی قربانی حملات تازه سایبری

۱۳م اسفند ،

فاوانیوز: طبق اطلاعیه ای که اخیرا انتشار یافته، گروه حمله کننده به بانک های آمریکایی خبر از آغاز مجدد حملات در هفته جاری داده اند.
 
طبق اطلاعیه ای که اخیرا انتشار یافته، گروه حمله کننده به بانک های آمریکایی خبر از آغاز مجدد حملات در هفته جاری داده اند.

به گزارش فاوانیوز به نقل از افتانا؛ این گروه که خود را Cyber Fighters of Izz ad-Din al-Qassam معرفی می کنند طی یکسال قبل به دفعات مسئول حملات سایبری به بانک های مختلف آمریکا بوده اند. این گروه انتشار یافتن فیلم توهین آمیز به حضرت محمد (ص) را بر روی پایگاه اینترنتی YouTube سبب اصلی این حملات اعلام کرده است. گرچه مدتی قبل، همین گروه خبر از توقف کامل حملات داده بودند و حذف ویدئوهای اصلی از پایگاه اینترنتی YouTube را رضایت بخش دانسته بودند.

چون تابحال این گروه بعد از هر اخطار دربارهٔ حملات برنامه ریزی شده، به وعده خود عمل کرده و حملات را آغاز کرده اند، این دفعه نیز بعضی بانک های آمریکایی که هدف قرار گرفته اند، این اخطار را جدی تلقی کرده و خود را آماده نموده اند.

این گروه حمله کننده که با ارسال انبوهی از درخواست به سرورهای بانکها، مانع از سرویس دهی عادی این سیستم ها می گردد. ترافیک انبوهی که به سوی سرورهای بانک سرازیر می گردد، از طریق سرورهایی که به کنترل و تسخیر گردانندگان این حملات در آمده اند، ایجاد می گردد. جالب اینکه در حملات اخیر، این سرورهای آسیب پذیر در داخل کشور آمریکا قرار داشتند و صاحبان آنها از چنین سوء استفاده ای بی خبر بودند.

چون بجای استفاده از کامپیوترهای شخصی کاربران که معمولاً با آلوده ساختن آنها به انواع بدافزارها تحت کنترل در می آیند، این گروه از سرورها که می توانند ترافیک بسیار سنگین تری ایجاد کنند، استفاده می نمایند، در حملات اخیر به بانک های آمریکایی شاهد ترافیک مزاحم و مخرب بیش از ۱۰۰ گیگابیتی بوده ایم.

اکنون باید منتظر شد و دید که این دفعه چه نوع حملاتی و با چه شدتی بر علیه بانک های آمریکا انجام خواهد شد.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.