بانک سینا مدیریت اقتصادی پول را منتشرکرد

بانک سینا کتاب مدیریت اقتصادی پول را منتشر کردبینا- کتاب مدیریت اقتصادی پول با موضوع آموزش درباره پول به نوجوانان و جوانان منتشر شد.
به گزارش بینا، این کتاب به نویسندگی کین بابیج با ترجمه دکتر جعفر خیرخواهان و مقدمه و ویرایش علمی دکتر عبدالناصر همتی استادیار دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و مدیرعامل بانک سینا منتشر شده است.
کتاب مدیریت اقتصادی پول در ۱۰ فصل به زبان ساده همراه با داستان های جذاب، چگونگی آموزش درباره پول به کودکان و نوجوانان است که با حمایت بانک سینا ترجمه و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
مزیت کتاب حاضر در این است که آموزش در مورد مفاهیم مالی و اقتصادی به فرزندان ما را از سنین کودکی و دبستان شروع می کند و فرصت هایی در اختیار ما قرار می دهد تا به کودکان خود بیاموزیم که ارزش پول چیست و چگونه باید آن را مدیریت کرد؟
نویسنده کتاب معتقد است تنها راه حل مبارزه با بحران بدهی در هر کشوری این است که کودکان و نوجوانان نحوه مدیریت بخش پولی زندگی خود را بیاموزند و انضباط مالی پیدا کنند. تنها در این صورت می توان امیدوار بود که تصمیم گیرندگان اقتصادی کشورها نیز انضباط مالی پیدا کرده و توازن بودجه را هدف قرار دهند.
بانک سینا با ارائه کتاب های ارزشمندی از این قبیل در زمینه اقتصاد و پول، تلاش می کند فعالیت های بانکی و اعتباری خود را هدف دار و بیش از پیش در مسیر توسعه اقتصادی کشور قرار دهد.
کتاب مدیریت اقتصادی پول در ۲۰۰۰ نسخه و ۳۰۴ صفحه با قیمت ۸۰ هزار ریال از سوی موسسه کتاب مهربان نشر وارد بازار نشر شده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.