بایرنی ها به دنبال به خدمت گرفتن ویدال

۱فروردین ۱۳،

به نقل از گل کارل هاینس رومینیگه یکی از مدیران ارشد باشگاه بایرن مونیخ شخصا در این مورد باب مذاکرات را با باشگاه تورینی آغاز نموده است.

به گزارش شبکه های ایتالیایی پس از دیدار چند هفته پیش گواردیولا با مدیران ارشد بایرن وی از آنها خواسته است تا هر طور که شده آرتور ویدال را برایش خریداری نمایند.خانم سوزانه گرولی منشی اصلی آندرا آنیلی رئیس و مالک باشگاه یوونتوس ایتالیا نیز تماس مدیران بایرن مونیخ را تایید نموده و به sky sport ایتالیا می گوید :”بله ،آقای رومینیگه شخصا دقایقی با آقای آنیلی به صورت تلفنی صحبت نموده اند و آنطور که من فهمیدم صحبت آنها دربارهٔ روابط دو باشگاه و آغاز روند مذاکرات برسر آرتور ویدال بوده است.چیزی دیگری در این باره وجود ندارد.”

باشگاه یوونتوس که به دنبال خرید یک مهاجم توانمند مانند هیگواین، سوارز یا زلاتان برای فصل آینده خود می گردد و به همین خاطر نیاز به یک منبع مالی در این مورد دارند که فروش ویدال می تواند به آنها در این مورد کمک نماید و مشکل آنها را حل نماید.

به گزارش شبکه های ایتالیایی مبلغ فروش ویدال چیری در حدود ۲۸ تا ۳۰ ملیون یورو برآورد شده است. باشگاه بایرن مونیخ همانطور که قبلا نیز عنوان شد چهار بار برای خرید ویدال اقدام نموده است .سه بار آن در موقعی که ویدال در لورکوزن به سر می برد و هر سه بار رودی فولر پیشنهاد مونخیها را رد نمود و مانع انتقال این بازیکن به مونیخ گردید و یک بار دیگر نیز پیشنهاد بایرن توسط همین باشگاه یوونتوس رد شده و آنها پیشنهاد مونخیها را نپذیرفتند.

به گفته رسانه های آلمانی و ایتالیایی پپ تصمیم دارد خاوی مارتینز را به پست اصلیش یعنی دفاع وسط منتقل نماید و آرتور ویدال را در کنار باستین شوان اشتایگر در پست هافبک دفاعی به کار گیرد. البته گواردیولا به فکر گزینه های دیگر به خصوص در پستهای دفاع وسط ،هافبک دفاعی و مهاجم نوک یا هدف نیز می باشد


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.