با آقای گل ارمنستان قرار داد بستیم

۲۷م آذر ،

محسن کرباسچی گفت: بکو فوفانا مهاجم ساحل عاج که در لیگ ارمنستان بازی می کرد چند روز که در تمرینات تیم حضور یافته و مورد تایید کاظمی قرار گرفته است قرار داد این مهاجم ساحل عاجی امروز ثبت خواهد شد.

محسن کرباسچی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: فوفانا در تیم چارلتون اتلتیک ارمنستان توانسته با ۱۶ گل آقای لیگ ارمنستان شود به نظرم وی به همراه محسن بیاتی نیا می توانند مشکلات گلزنی ذوب آهن را برطرف کنند.

کرباسچی در ادامه اظهار داشت: احسان پهلوان، محمد محمدی پناه و علی محسن زاده دروازه بان تیم ملی جوانان که از بازیکنان امید ذوب آهن می باشند مورد تایید کاظمی قرار گرفتند و قرار دادشان را با ذوب آهن به ثبت رساندند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: پیش از این با محسن بیاتی نیا، کاسیاروف، جراح کار و محمد برجلو قرار داد امضاء کردیم.

وی دربارهٔ تمایل پرسپولیسی ها به جذب ساویچ مربی دروازه بانهای ذوب آهن گفت: پرسپولیسی ها به طور رسمی پیشنهادی به باشگاه ذوب آهن ارائه نداند به نظرم بعید است که مسئولان ذوب آهن با انتقال ساویچ به پرسپولیس موافقت کنند.

وی دربارهٔ بازی تیم فوتبال ذوب آهن با شهرداری یاسوج گفت: شهرداری یاسوج تیم پرقدرتی است این تیم توانسته برد قاطعی مقابل مس کرمان به دست آورد.

کرباسچی در ادامه اظهار داشت: ما تمام تلاشمان را می کنیم که شهرداری یاسوج را در خانه اش شکست دهیم و به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم.

وی دربارهٔ تسویه قرار داد بازیکنان ذوب آهن گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد از قرار داد بازیکنان توسط مسئولان ذوب آهن پرداخت شده است حقوقهای معوقه هم تا چند روز آینده به بازیکنان داده خواهد شد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.