با حضور رضا صادقی «بی‌خداحافظی» در بندرعباس به نمایش درآمد

قانون- با حضور رضا صادقی، فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» به کارگردانی احمد امینی در بندرعباس به نمایش درآمد.

به گزارش ایسنا منطقه خلیج فارس،شامگاه ۳۱ مرداد ماه در مراسمی که با حضور جمع کثیری از مخاطبان در سینما «ستاره جنوب» بندرعباس برگزار شد، رییس انجمن موسیقی استان هرمزگان گفت: رضا صادقی از چهره‌های افتخار آفرین موسیقی استان و کشور است که نشان داده با تلاش و اراده می‌توان پله‌های موفقیت را طی کرد.

کیانوش جهانبخش با بیان اینکه در حال حاضر می‌توان صادقی را سرشناسترین چهره فرهنگی و حتی در تمامی جنبه‌های استان هرمزگان دانست، اضافه کرد: به درستی که صادقی در این فیلم زندگی کرده است نه بازیگری و همین موضوع توانسته حس خوبی را به تماشاگران انتقال دهد.

وی در پایان با تقدیر از حضور تمامی علاقه‌مندان به این هنرمند، تصریح کرد: امیدواریم مسوولان با دیدن این حضور فوق العاده به جایگاه فرهنگ و هنر بیش از پیش اهمیت داده و برای رشد و ارتقا آن بیش از پیش تلاش کنند.

در ادامه رضا صادقی در میان تشویق حاضرین، خود را متعلق به دیار جنوب و بندرعباس دانست و عنوان کرد: باعث افتخارم است که بار دیگر در زادگاه خود حاضر شده و در جمع همشهریانم هستم.

این خواننده مطرح کشورمان افزود: امروزه یکی از بهترین روزهای زندگیم را در کنار خانواده و دوستانم سپری کردم و خوشحالم از اینکه توانسته‌ام یکی از کوچکترین اقداماتم را در جهت معرفی شهر و دیارم و هنر ناب آن به تمامی کشورم انجام دهم.

صادقی در پایان گفت: باعث افتخارم است که توانسته‌ام در هر جایی نام هرمزگان را با خود یدک کشیده و برای سربلندی آن تلاش کنم.

در این مراسم ابوالقاسم جراره(نماینده مردم بندرعباس درمجلس نهم)، انوشیروان پیشدار(معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان)،حمد علی قویدل(شاعر برخی آثار صادقی)، احسان کامرانی(رییس منطقه ۱۵ دانشگاه آزاد کشور) و بسیاری از هنرمندان موسیقی استان هرمزگان حضور داشتند.

این برنامه به همت شرکت فرهنگی هنری «نوای ماندگار جنوب» و همکاری سایت هنری شرجی برگزار شد.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.