با حضور سردار فدوی صورت گرفت:افتتاح مراکز جراحی مغز و آندوسکوپی مجتمع پزشکی قائم بوشهر

سه شنبه ۹ خرداد – ۱۲:۲۵:۲۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – در آیینی با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه مرکز جراحی مغز و آندوسکوپی مجتمع پزشکی حضرت قائم(عج) بوشهر افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در آیینی با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه مرکز جراحی مغز و اندوسکوپی مجتمع پزشکی حضرت قائم(عج) بوشهر افتتاح شد.
در این آیین دیگر بخش‌های تخصصی مجتمع پزشکی حضرت قائم(عج) بوشهر از جمله اورتوپدی، پوست و مو، اطفال، روانشناسی، جراحی مغز و اعصاب، داخلی مغز و اعصاب نیز راه‌اندازی شد.
جانشین بهداری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین گفت: با افتتاح این مرکز خدمات بهداشت و درمانی بیشتر و بهتری به مراجعه‌کنندگان ارائه خواهد شد.
محسن صدقی با اشاره به وسعت ۸۰۰ مترمربعی مرکز جدید بیان کرد: با افتتاح طبقه دوم مرکز درمانی حضرت قائم (عج) بوشهر بخش‌های تخصصی جراحی، زنان و زایمان و خدمات اندوسکوپی نیز در این مرکز راه‌اندازی شده است.
جانشین بهداری نیروی دریایی سپاه گفت: با دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه، خدمات درمانی مشابه به نیروهای شاغل سپاه به بازنشستگان این نیرو به صورت رایگان ارائه می‌شود.
صدقی اضافه کرد: پیش از این خدمات یاد شده به بازنشستگان سپاه به صورت فرانشیز دفترچه خدمات درمانی نیروهای مسلح ارائه می‌شد.
وی با بیان اینکه برای این مرکز حدود ۶ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: این مرکز درمانی افزون بر ارائه خدمات به نیروهای مسلح امکان دسترسی مردم را نیز به خدمات یاد شده فراهم کرده است.
وی ادامه داد: این کار مهم و ارزشمند با همکاری سپاه استان بوشهر میسر شده و امیدواریم در ادامه مسیر نیز شاهد بهبود خدمات پزشکی در این مرکز باشیم.
در این آیین علاوه بر فرمانده نیروی دریایی سپاه، شماری از مسئولان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و نماینده ولی فقیه حضور داشتند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۹۱۲۲۵۲۷۸۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.