با مشارکت شهروندان نوسازی می گردد

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون مالی و اداری شهرداری منطقه ۱۶ از اجرای طرح شمس ایرانیان را اقدامی موثر در مشارکت عمومی شهروندان در نوسازی بافت های فرسوده منطقه خبر داد.

حمید رضا خسروی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود:  ارتقا مشارکت آحاد مردم در اجرای طرح های توسعه  هدایت منابع جذب شده به سوی این طرح ها و ایجاد بستر لازم جهت توزیع عادلانه منافع حاصله و افزایش توانمندی شهروندان در مشارکت از اهداف مهم طرح شمس ایرانیان است.
 
وی با اشاره به مخاطبین این طرح که عموم شهروندان را شامل می گردد، تصریح کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت توسعه مسکن ایرانیان و یا بانک شهر شعبه بهمنی از شرایط وویژگی های مشارکت در این طرح آگاه شوند.
 
خسروی حداقل مبلغ سپرده گذاری برای مشارکت در طرح شمس ایرانیان را ده میلیون ریال عنوان کرد و گفت:  سود سالیانه در این طرح ۲۶ درصدا ست.
 
وی با اشاره به سطح وسیعی از بافت های فرسوده در محدوده منطقه ۱۶ خاطر نشان کرد:  تاثیر گذاری صنعت ساختمان در رشد  شاخص های  اقتصادی و ایجاد اشتغال و آبادی،  می تواند ضمن فراهم نمودن فرصت مناسبی سود اقتصادی برای شهروندان حرکت موثری جهت حل مسئله مسکن در جنوب شهر را  فراهم سازد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.