با میوه های لاغر کننده ی پاییزی آشنا شوید

قصد داریم تا با پیشنهاد یک برنامه رژیمی با استفاده از انواع سبزیجات پاییزی به کسانی که برای لاغر‌شدن همیشه به دنبال پیشنهاد و سفارش هستند کمکی کرده باشیم.

 

sma.ASHEGHAnehh

 

البته این نکته همیشگی برای طرفداران نسخه‌های طبیعت‌درمانگران باید مورد توجه باشد که برای لاغر‌شدن باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم و نمی‌توانیم از طرفی برنامه‌های رژیم‌های غذایی را به‌کار ببندیم و از سویی دیگر تن به فعالیت و ورزش کردن ندهیم.

 

* چغندر با اینکه از سبزیجاتی محسوب می‌شود که میزان قند بالایی دارد اما با ۵۰کالری در هر فنجان، یک سبزی کم کالری و پرحجم محسوب می‌شود. اگر چغندر با سبزیجات دیگر مانند کاهو در سالاد‌های رژیمی صرف شود یک ماده غذایی لاغرکننده خوب است.

 

* کلم بروکلی پیشنهاد دیگر در این زمینه است. کلم بروکلی با فیبر زیاد و کالری کمی که دارد می‌تواند احساس سیری طولانی مدتی را ایجاد کند.

 

* زغال اخته که به‌خاطر طعم خاصش یکی از میوه‌های محبوب خانم‌ها محسوب می‌شود نیز یک میوه کم‌کالری است که نصف فنجان آن تنها ۲۵کالری دارد و در عین حال با مواد مغذی‌اش یک میوه خوب برای افراد جویای لاغری است.

 

* کرفس ، قارچ و کدو تنبل نیز مانند کلم بروکلی با کالری بسیار کم و در عین حال مواد غذایی سرشار ازجمله دیگر پیشنهاد‌های طبیعت درمانگران برای رژیم لاغری طبیعی است.

 

* طبیعت درمانگران همچنین برای کسانی که به تناسب اندام خودشان اهمیت می‌دهند پیشنهاد می‌کنند کاهو را در برنامه غذایی پاییزه خویش از دست ندهند. کاهو یک سبزی کم کالری است و به‌خاطر داشتن فیبر زیاد احساس سیری طولانی‌مدتی ایجاد می‌کند.

 

* غیر از کاهو بلال نیز با داشتن ۸۳کالری در هر بلال متوسط و داشتن پتاسیم و تیامین و مقدار قابل توجهی فیبر و پروتئین می‌تواند جلوی اشتهای زیاد را بگیرد؛ کاری که فلفل و هویج فرنگی نیز می‌کنند.

منبع: همشهری آنلاین

سلامت و زندگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.