«با هم بودن» در تلویزیون

۳۰م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین، شبکه اچ‌بی‌او که سریال موفق کمدی «دخترها» را روی آنتن دارد، دستور ساخت یک سریال کمدی به نام «با هم بودن» را صادر کرد.

مارک و جی دوپلاس از چهره‌های مطرح کمدی‌های مستقل نویسندگان این سریال می باشند.

 

«با هم بودن» داستان دو زوج جوان است که زیر یک سقف زندگی می‌کنند و سعی می‌کنند در عین حفظ پایه‌های زندگی خود به آرزوهایشان هم برسند.

 

فعلا دستور ساخت قسمت اول و آزمایشی سریال صادر شده است. برادران دوپلاس که مدیرتولید مجموعه هم می باشند، قسمت اول را که نیم ساعت زمان دارد، می‌سازند. هنوز مشخص نیست مارک دوپلاس که بازیگر هم هست در سریال بازی می‌کنند یا نه.

 

شبکه اچ‌بی‌او مدتی است به ساخت سریال‌های کمدی با مدت زمان کوتاه روی آورده است؛ «مردم نیوجرسی» که جیسن ریتمن («جونو» و «نوجوانی») از نویسندگان آن است و «سلام خانم‌ها» نوشته استفن مرچنت دو تا از این سریال‌ها می باشند.

 

سریال‌های کمدی حال حاضر این شبکه «دخترها»، «روشن‌بین» و «معاون رئیس جمهور» می باشند که همگی در جوایز گلدن گلوب و اِمی (اسکار تلویزیونی) موفق ظاهر شده‌اند.

 

«با هم بودن» اولین سریال برادران دوپلاس در مقام نویسنده و کارگردان است. مارک دوپلاس جدا از کارگردانی بازیگر هم هست، او بازیگر فیلم‌هایی چون «۳۰ دقیقه بامداد»، «گرینبرگ» و سریال «لیگ» است. جی دوپلاس نویسنده و کارگردان است.

 

هالیوود ریپورتر / ۲۴ ژانویه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.