با وجود بحث تعلیق تیم ملی نیاز به برپایی اردو دارد

سرمربی تیم شیرجه ایران در خصوص برپایی اردوی تیم ملی گفت: در صورتیکه به دلیل تعلیق اجازه ی حضور در مسابقات قهرمانی اسیایی امارات را نداشته باشیم برپایی اردو برای ورزشکاران الزامی است.

 غلامرضا خیبری نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برپایی اردو برای تیم ملی شیرجه امری ضروریست و به ارتقای سطح کیفی و توانایی ورزشکاران  کمک می کند حتی اگر اعزام تیم ملی به امارات برای مسابقات قهرمانی آسیا با مشکل روبه رو باشد برنامه اردوها باید به طور جدی پیگیری شود زیرا ما در آینده مسابقات آسیایی را در کره پیش رو داریم که آمادگی  کامل شیرجه روها سهم به سزایی در موفقیت تیم خواهد داشت.

وی افزود:  با برپایی اردو برای تیم ملی شیرجه می توانیم برنامه ها اجرایی را که برای تیم در نظر  گرفتیم عملی کنیم و به سطح مطلوبی از آمادگی برسیم زیرا تا به این جا نیز از برنامه ها عقب افتادیم و قادر نخواهیم  بود به دیگر رقبای خود برسیم و همین مشکل  اصلی ترین دلیل عقب افتادن تیم ملی در بر ابر حریفانمان است .
خیبری نژاد در ادامه بیان داشت:  بحث برپایی اردو دراین مقطع زمانی در تیم ملی تا حدی جدی و ضروری است که از فدراسیون خواستیم حتی اگر توانایی تشکیل اردوهای خارجی را ندارند و شرایطی را فراهم سازند تا در ایران اردویی داخلی برقرار سازیم و بتوانیم برنامه های خود را پیش بریم در زمان آیت اللهی اردوی منظمی برای تیم ملی صورت می گرفت که در عملکرد ورزشکاران نقش مهم و به سزایی داشت اما دراین دوره با وجود تمام  تلاش های بی دریغ نیک بین به دلیل شرایط نامطلوب فدراسیون برنامه ریزی دقیقی برای تمرینات ورزشکاران نداشته ایم.
 وی خاطر نشان کرد:  امیدوارم به زودی با همکاری فدراسیون قادر باشیم به برنامه های تمرینی ورزشکاران سامان بخشیم تا در رقابت های آسیایی با آمادگی بیشتری مقابل حریفان ظاهر شویم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.