بخشنامه دوره‌های آموزشی فرهنگی غیر حضوری مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۱ ابلاغ شد

از سوی لطف الله فروزنده

با ابلاغ بخشنامه ای از سوی لطف الله فروزنده دهکردی، شرایط دوره‌های آموزشی فرهنگی غیرحضوری مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۱ اعلام شد.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در راستای ارتقای سطح آگاه های فرهنگی و بصیرتی و ایجاد بسترهای لازم برای گسترش آموزه های دینی و ارزشهای اسلامی در میان مدیران و کارکنان دولت، برنامه های رادیویی از سوی شبکه سراسری رادیو معارف در مرحله تولید و پخش است.

بر این اساس، برنامه “اخلاق فردی، اجتماعی و اداری” به مدت ۱۶ ساعت از ۱۶ اردیبهشت ماه سالجاری هر روز بجز روزهای جمعه از ساعت ۱۹:۳۰، “تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم” به مدت ۲۲ ساعت از ۱۷ تیرماه سالجاری، “حکومت مهدوی و وظایف منتظران” به مدت ۱۴ ساعت از ۲۲ آبان ماه سالجاری، “احکام زندگی در اسلام” به مدت ۱۴ ساعت از ۲۵ آذرماه سالجاری و “آشنایی با اندیشه سیاسی و سیره امام(قدس سره)” به مدت ۱۴ ساعت از ۲۸ بهمن ماه سالجاری پخش خواهد شد.

بر اساس بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، از دستگاه های اجرایی خواسته شده است؛ ضمن پیش بینی دوره های مذکور در برنامه های آموزشی سال ، از سوی واحد آموزش به گونه ای اطلاع رسانی کنند تا کارمندان آن دستگاه از محتوای برنامه های مذکور بهره مند شده و دانش و آگاه های لازم را در این زمینه کسب کنند.

مدیران و کارکنانی که موفق به گذراندن آزمون این دسته از آموزشها شوند، گواهینامه پایان دوره در چارچوب نظام آموزش کارکنان دریافت خواهند کرد.

همچنین فایل صوتی برنامه ها در سایت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به نشانی www.mdhc.ir و سایت رادیو معارف به نشانی www.radiomaaref.ir قابل دسترس است.

بر این اساس، زمان برگزاری آزمون دوره های مذکور متعاقباً توسط مرکز آموزش مدیریت دولتی اعلام خواهد شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.