بخش کودک از جشنواره موسیقی فجر حذف شد

۱۹م دیماه ،

حسن ریاحی گفت: متاسفانه بخش کودک از جشنواره موسیقی فجر امسال حذف شده است اما سال آینده از حضور سودابه سالم و برادران نظر بهره‎مند می‌شویم.

مدیر اجرایی بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر دربارهٔ گروههای پاپ گفت: بخش جنبی این جشنواره به کنسرت احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، سیروان خسروی، مازیار فلاحی، محسن یگانه و…. اختصاص دارد.

در ادامه حسن ریاحی دربارهٔ هدف این جشنواره تاکید کرد : جشنواره موسیقی فجر به دو بخش تقسیم می گردد که بخش اول به گروههای مردمی از جمله موسیقی پاپ و بخش دوم به آینده نگری موسیقی و حمایت از جوانان با استعداد ولی بلاتکلیف اختصاص دارد و مهم ترین هدف ما این است که از این جوانان حمایت کنیم.

دبیر جشنواره موسیقی فجر دربارهٔ هیئت داوران و بخش کودک در این جشنواره گفت: تمام تلاش خود را کردیم تا در بخش آهنگسازی از حضور استاید به نام و برجشته بهره ببریم به همین سبب هیئت داوران متشکل از استاد نریمان، شریف لطفی ، راغب و…. است، همچنین مجبور شدیم بخش کودک را حذف کنیم اما سال آینده از حضور سودابه سالم و برادران نظر بهره مند می شویم.

وی دربارهٔ بخش تکنوازی و بداهه نوازی گفت: متاسفانه بسیاری از اساتید ما به سبب مشکلات جسمی نمی توانند در این جشنواره به عنوان نوازنده حضور داشته باشند و من شخصا با همایون خرم تماس گرفتم اما ایشان گفتند که دکتر اجازه این کار را نمی دهد اما این اساتید حتما در سالن حضور خواهند داشت.

در ادامه علی ترابی در پاسخ به این پرسش که آیا ارکستر سمفونیک و ملی به صورت تلفیقی به صحنه می روند، گفت: در جشنواره امسال ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی به صورت مستقل به اجرای برنامه می پردازند البته همان طور که می دانیم ۳۰ نوازنده مشترک در این دو ارکستر وجود دارد ولی این به معنای ادغام این دو ارکستر نیست.

در بخشی از این نشست،ترابی در پاسخ به این پرسش که چرا خبرنگاران معترض موسیقی همیشه به عنوان ستاد خبری یا روابط عمومی در انجمن موسیقی جذب می‌شوند گفت: خبرنگارانی که در این بخش جذب می‌شوند صرفا به خاطر توانایی‌های بالایشان در کنار ما حضور دارند و ما هیچ محدودیتی برای آن‌ها قائل نیستیم.

گزارش تصویری مرتبط

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.