بدانید که مردان چرا خیانت می کنند ؟!

۲۸م دیماه ،

اصولا زنان کمتر از مردان به روابط فرا زناشویی تمایل دارند، خوشبختانه هنوز زنان جامعه دارای عفت و وفاداری بیشتری می باشند و هنوز شرایط اخلاقی حاکم بر جامعه صدق می‌کند.

اصولا زنان کمتر از مردان به روابط فرا زناشویی تمایل دارند، خوشبختانه هنوز زنان جامعه دارای عفت و وفاداری بیشتری می باشند و هنوز شرایط اخلاقی حاکم بر جامعه صدق می‌کند.

مردان بیش از زنان در زندگی مشترک دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین خیانت‌ها از سوی مردان صورت می‌گیرد.

۷۰ درصد از خیانت زوجین به سبب ضعف جنسی است

عدم توانایی در مدیریت غزیزه جنسی و ضعف جنسی مرد یا زن از علل اصلی ایجاد روابط فرا زناشویی است که ۷۰ درصد از این روابط ریشه در این امر دارد.

کمرنگ شدن ارزش‌های اخلاقی و باروهای دینی در خانواده، عدم علاقه زن و شوهر به یکدیگر، وجود ضوابط عاطفی قبل از ازدواج و تداوم آن به بعد از ازدواج، انتقام‌جویی از شوهر توسط زن به دلایل مختلف و اعتیاد مرد، از دیگر علل ایجاد روابط فرا زناشویی عنوان کرد.

در مردان به سبب تنوع‌طلبی و کمرنگ شدن صداقت و ارزش‌های دینی و بی‌توجهی همسر پس از تولد اولین فرزند و حتی جداسازی بستر از سوی زن سبب می‌شود تا مردان به دنبال تامین نیازهای جنسی خارج از محیط خانواده باشند.

سن خیانت مردان از ۲۸ تا ۵۰ سالگی / سن خیانت زنان از ۲۰ تا ۴۰ سالگی

اصولا سن خیانت در مردان به همسران از ۲۸ تا ۵۰ سالگی است، تعداد اندکی از مردان بعد از سن ۵۰ سالگی به همسران خود خیانت می‌کنند و به دنبال برقراری ارتباطات فرازناشویی می باشند. این مساله در زنان در سنین ۲۰ تا ۴۰ سالگی دیده می‌شود.

مردان بیش از زنان خیانت می‌کنند

اصولا زنان کمتر از مردان به روابط فرا زناشویی تمایل دارند، خوشبختانه هنوز زنان جامعه دارای عفت و وفاداری بیشتری می باشند و هنوز شرایط اخلاقی حاکم بر جامعه صدق می‌کند.

مراحل خیانت در زندگی زناشویی در سه مرحله تقسیم بندی می گردد ‌:

خیانت در دهه اول به سبب عدم علاقه به همسر

در سال‌های اولیه ازدواج که مرد نسبت به همسر خود علاقه‌ای ندارد واز روی اجبار تن به ازدواج داده است یا اینکه متوجه می‌شود همسرش توانایی لازم جنسی ندارد.

خیانت مردان در دهه دوم و سوم زندگی به سبب تنوع‌طلبگی

بعد از تولد اولین فرزند و بی‌توجهی همسر، دوره دوم برقراری ارتباط فرا زناشویی است. در دهه دوم و سوم زندگی به لحاظ تنوع‌طبلی و عدم تمکین زن به ایفای نقش زناشویی نوع دیگری از خیانت در زندگی مطرح می‌شود.
متاسفانه در دهه‌های دوم و سوم به سبب ناجوانمردی بعضی از مردان نسبت به همسرانشان خیانت رخ می‌دهد.


سایت خبرنو|خبر نو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱۴نظر ثبت شده
  1. ساحل:

    از بس بهم خیانت کرده، دیگه به هیچ کسی اعتماد ندارم

  2. لیلا:

    مرده شور اونهایی روببره که خیانت می کنن همه زنها ومردها مثل هم هستند ارزش عشق ودوست داشتن بیشترازغریزه جنسیه .تنوع طلبی نشانه بی وجدانی ادمه که بخاد همسرش رو با یه هرزه عوض کنه

  3. لیلا:

    من۲۳سالمه وچندبار موقعیت ازدواج برام پیش اومده اما جواب رد میدم ومنم یکی از اونایی هستم که از خیانت مرد می ترسم ومن از اون شکست وسردی زندگی متاهلی میترسم بخاطر همین خیانت هایی که تو اجتماع دارم می بینم

  4. فرزاذ:

    به نظز من هر دو در این قضیه سهیم هستند .
    همسر من رم اصلا به روابط جنسی علاقه ای نداره و حتی اگر من تا یک ماه هیچ اشاه ای نکنم به این قضیه اون هم پا پیش نمیگذاره ( حتی من فکر میکنم مریضه ) با یکی دو تا دکتر هم صحبت کرد ه ایم . ولی میگه من همینم که هستم من چند سالی رو تحمل کردم ولی الان این قضیه رو من تاثیر گذاشته و تا حدودی من رو افسرده کرده من تا به حال بهش خیانت نکرده ام ولی تو فکر این هستم ….واقعا متاسفم

  5. سارا:

    شوهر من به من خیانت میکنه البته نه از اون نوعش. اون از صبح تا شب. با همکارای زن مطعلقش میگه و میخنده وشب فقط برای خوابیدن میاد خونه در واقع بیشتر اوقاتشو با اونا سپری میکنه واینم میدونم که بینهایت قبولشون داره وحرفاشون روش تاثیر میزاره(مخصوصا یکیشون) واون یکی دو ساعتی که خونست اصلا حرفی برای گفتن نداریم مگر اینکه دوباره بخواداز نقل قول اونا چیزی بگه و من اینو یه جور خیانت به خودم تلقی میکنم
    چند باری بروز دادم وخودشم میدونه که نسبت به این حساسم برا همین همیشه طوری وانمود میکنه که فقط رابطه ی کاری بینشونه اما متاسفانه من بدبینم.

  6. مریم:

    شوهر من خیلی خوبه با من هم خیلی مهربونه اما دلش میخاد زن جدیدداشته باشه ومیخاد من اجازه بدم میگه تو خوبی اما من تنوع میخام قلبم از این حرفش هزار تکه شده اگه من خوبم زن جدیدچرا؟هرچه اصرار میکنم طلاقم نمیده فقط در صورت طلاق راضیم یه زن دیگه بگیره

    • فرزاد:

      خب چرا شما براش تنوع ایجاد نمیکنید؟

      • نگار:

        در ارایش وطرز لباس پوشیدن وکمی هم در رفتار میشود تنوع ایجاد کرد .اما قیافه خدادادی را کاریش نمیشه کرد

  7. mahsaa:

    هم مردان در زندگی خیانت میکنند هم زنان یکطرفه قضاوت نکنید خیانت هم زمانی به وجود میاد که بی اعتمادی حاصل میشه بی اعتمادی هم شک میاره تو زندگی شک هم زندگی رو سرد میکنه اینه که بهم خیانت میکنند امیدوارم این کلمه خیانت تو هیچ خانواده ای نباشه چون بیشتر ه خانواده هایی که متلاشی میشه از خیانته خوش باشید وخوشبخت الهی امین یا رب العا لمین

    • فرزاد:

      من کاملا با شما موافقم
      اگر ادم از طرف مقابلش ( فرقی نمیکنی ) بی مهری و بی تفاوتی ببینه نا خود اگاه دنبال جایگزینی براش میگرده

    • سعیده:

      من ۲۶ ساله هستم و مدرک ام هم کارشناسی ارشد هست. من زندگی خیلی ها رو دیدم ولی این حرف شما همیشه صادق نیست. زن های پاک دامن و بی نظیر رو دیدم که جز وفاداری و اعتماد کامل و …. در اختیار شوهرهاشون قرار ندادند ولی متاسفانه همسرشون بعد از چند سال خیانت کردند . در کلا بیشتر (۹۰% ) مردها نمی تونند از تنوع طلبی خودشون بگذرند متاسفانه ….
      تفکر مردها چه در زمان قدیم و چه در زمان حالا نسبت به زنها که زن ها رو مثل کالا فرض می کردند فرقی نکرده است….

  8. mahsaa:

    سلام لطفا نظراتمون رو در سایت قرار بدین مرسی عزیزم

  9. نازنین:

    ایا دوست دارند در ازدواج خواهرشان خیانت از طرف شوهر خواهرشان باشد ؟

  10. مريم:

    سلام
    از خیانت مردم خیلی میترسم
    اصلا شاید یکی از دلایل ازدواج نکردن خیلی از دخترا همین ترس باشه
    این تنوع طلبی رو چطور میشه کنترل کرد؟
    مثه عروسک که نمیشه هی یافتو عوض کنی یا بهترین باشی
    خب هر کسی یه جور خوبیا داره یه جور بدی ها
    چطور میشه از این موضوع جلوگیری کرد؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.