بدحسابی در پرداخت مطالبات،هتک حرمت اینترنتی را رقم‌ زد

237-1.jpg

رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به توهین علیه مدیرعامل و شرکت محل‌کارش در فضای مجازی کرده بود.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ کاکوان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت مدیرعامل شرکتی در این استان مبنی بر اینکه فردی ناشناس اقدام به توهین به وی و شرکتش در فضای سایبری کرده است، بررسی پرونده در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران برای پیگیری صحت این پرونده وارد عمل شدند، گفت: آنان با گشت زنی و بررسی در فضای سایبری متوجه شدند که فردی با نشر اکاذیب و توهین به مدیرعامل این شرکت در فضای مجازی، موجبات هتک حیثیت وی را فراهم کرده است.

کاکوان افزود: سرانجام با اقدامات فنی و تخصصی صورت گرفته توسط ماموران متهم شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فتای استان البرز، اظهارکرد: متهم پس از دستگیری و انتقال به مقر انتظامی در مقابل رویت ادله چاره‌ای جز اعتراف ندید و به بزه‌انتسابی معترف شد و دلیل کار خود را پرداخت نشدن مطالبات مالی خود توسط شرکت مذکورعنوان کرد.

وی در همین خصوص هشدار داد که مدیران و کارفرما‌یان شرکت‌های دولتی و خصوصی باید با پای بند بودن به اصول اخلاقی و حرفه‌ای در قراردادهای خود با سایران، مانع از بروز هرگونه آسیب اجتماعی در فضای مجازی نسبت به فعالیت شغلی خود و شرکت تحت الامرشان شوند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.