برخی در صدد زنده کردن مردگان سیاسی در فضای دانشگاه هستند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با بیان اینکه برخی تلاش دارند مردگان سیاسی مجدد به فضای دانشگاه برگردند، گفت: به عنوان دانشجویان انقلابی در دانشگاه تهران اعلام می‌کنیم که اگر دولت با این جریان برخورد نکند ما به شدت برخورد خواهیم کرد.

“علی عبدی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه حدود یک سال قبل با روی کار آمدن دولت جدید چندین برنامه در دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: همواره شاهد بودیم که محکومین فتنه سال ۸۸ و اشخاصی که پرونده‌های سنگین امنیتی، سیاسی دارند به راحتی در دانشگاه تهران حضور پیدا کردند.
 
وی ادامه داد: بعد از پیگیری به این نتیجه رسیدیم که مجوز چنین برنامه‌هایی مستقیما از سوی وزارت علوم و یا سرپرست دانشگاه و بدون طرح در شورای دانشگاه و معاونت فرهنگی صورت گرفته است.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور تصریح کرد: ذکر این نکته را لازم می‌دانم که به هیچ عنوان هیات نظارت بر تشکل‌ها اطلاعی از این موضوع نداشته و این برنامه‌ها مستقیلما به دستور سرپرست دانشگاه برگزار می‌شود. بنابراین به این نتیجه می‌رسیم که این جریان با حمایت کامل مسئولان در دانشگاه تهران انجام می‌شود.
 
عبدی افزود: ماه مبارک رمضان سال جاری در افطاری که توسط انجمن اسلامی دانشگاه تهران صورت گرفت افرادی مانند نوری‌زاده و آرمین حضور داشتند این افراد محکومین فتنه ۸۸ و از فتنه‌گران هستند افطاری‌های سال قبل نیز چنین افرادی حضور داشتند هدفی که این جریان دنبال می‌کند زنده کردن مردگان سیاسی در فضای دانشگاه است.  
 
وی تصریح کرد: این گونه افراد تلاش دارند مردگان سیاسی مجدد به فضای دانشگاه برگردنند تا در سال تحصیلی جدید از آنها استفاده کنند و فضای دانشگاه را به فضای سیاست‌زده سال ۸۸ و ۷۸ برگردانند و فضای آرام دانشگاه برای بهره‌برداری‌های سیاسی ملتهب شود که باعث نگرانی دانشجویان و دلسوزان دانشگاه شده است.

عبدی اظهار داشت: از رئیس جمهور محترم و وزارت علوم درخواست داریم به دلیل اینکه فضای آرام دانشگاه از نقاط مثبت دولت یازدهم است به هیچ عنوان اجازه ندهند این فضا از بین رود متاسفانه جریان مشکوک و مرموزی در وزارت علوم است که به دلیل وابستگی به اصلاح طلبان تندرو می‌خواهند این فضای آرام در دانشگاه‌ها از بین برود خواست ما از رئیس‌جمهور این است که اجازه ندهند این اتفاق انجام پذیرد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: البته ما به عنوان دانشجویان انقلابی در دانشگاه تهران اعلام می‌کنیم که قطعا با این جریانی که به دنبال به هم ریختن دانشگاه‌ها و ملتهب کردن دانشگاه تهران است اگر خود دولت با این جریان برخورد نکند ما به شدت برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که مجددا آقایان بخواهند فتنه‌های دیگری را مشابه فتنه ۷۸ و ۸۸ از دانشگاه‌ها شروع کنند و دانشگاه تهران را به یک پایگاه  برای احزاب سیاسی تبدیل کنند.    
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.