برداشتی مدرن از مرسدس بنز کلاسیک

۲۸ام بهمن ،

برداشتی مدرن از مرسدس بنز کلاسیک

Bookmark and Share

«گالوینگ آمریکا»، سازنده خودروهای سفارشی از پروژه بعدی خود رونمایی کرد. این خودرو براساس مرسدس بنز اس‌ال‌اس رودستر ساخته می‌شود اما بدنه‌اش با برداشتی از مرسدس بنز ۳۰۰ اس‌سی مدل ۱۹۵۵ طراحی شده است. 

این اولین خودرویی نیست که گالوینگ آمریکا با این شیوه ساخته است. تخصص این «اتاق‌ ساز» آمریکایی ساخت خودروهای ریترو براساس سوپرکارهای امروزی است. پیش از این این کارخانه برداشتی مدرن از مرسدس بنز ۳۰۰ اس‌ال و فراری ۳۴۰ ام/سی دهه پنجاه میلادی را ساخته بود. 

مرسدس بنز تنها ۹۲ دستگاه از مدل ۳۰۰ اس‌سی را در سال ۱۹۵۵ ساخت. به همین سبب این خودرو از نظر کلکسیونر‌ها ارزشی دوچندان دارد. آرتورو آلونسو، مدیر کارخانه گالوینگ آمریکا می‌گوید «تلاش کردیم در بازسازی این خودرو خطوط اصلی خودرو را حفظ کنیم.»

برداشتی مدرن از مرسدس بنز کلاسیک

تغییرات بسیاری در بخش فنی خودرو داده نشده و زیربنای یک مرسدس بنز اس‌ال‌اس سال ۲۰۱۲ حفظ شده است. قوای محرکه همان موتور هشت سیلندر ۶.۲ لیتری است که ۵۶۳ اسب بخار نیرو تولید می‌کند اما بدنه آلومینیومی کاملاً تازه است و با دست ساخته شده است. چراغ‌های جلو به ای‌ائی‌دی تبدیل شده و بال متحرک عقب ماشین هم جا به جا شده است.

درباره قیمت این خودرو حرفی زده نشده است اما گفته می‌شود گالونیگ آمریکا آن را به سفارش یکی از مشتریانش در اروپای شرقی ساخته است و تنها همین یک دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد. 

برچسب ها : گالوینگ آمریکا، مرسدس بنز ۳۰۰ اس‌سی‌ | مرسدس بنز ۳۰۰ اس‌ال‌سی | تاریخ : ۲۰۲۴/۰۲/۱۶
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.