برنامه سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)

جام جم آنلاین: ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در اطلاعیه ای ویژه برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) را تشریح کرد.

 در این اطلاعیه آمده است : مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (س) امسال در فضایی شورانگیزتر از همیشه با حضور میلیون ها تن از مردم با وفای ایران و پیروان امام راحل در میهن اسلامی و در اقصی نقاط جهان برگزار می شود.

بی شک حضور گسترده تر از گذشته خیل عظیم مردم مؤمن و انقلابی ایران در مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره ) پیام آور قدرشناسی مردم باوفای ایران از الگوها و خدمتگزاران صدیق خویش است.

ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی با دعوت از عموم مردم انقلابی و اسلامی، برنامه ویژه ایام بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) را به این شرح به اطلاع می رساند:

۱- برگزاری مراسم تشییع پیکرهای مطهر ۹۶ شهید دفاع مقدس از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۳ خرداد در حرم مطهر حضرت امام(ره) .

۲- برگزاری مراسم ویژه شب ۱۴ خرداد (شنبه شب) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آقای محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران .

۳- مراسم ویژه روز ۱۴ خرداد از ساعت ۹ صبح در صحن شهید آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی و فضای پیرامون آن با سخنرانی ارزشمند حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی .
امید است حضور پرصلابت و شورآفرین برگ زرین افتخار دیگری در کارنامه ملت بزرگ ایران باشد.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.