برنامه های رادیو معارف برای ترویج اندیشه های پیامبر اسلام (ص)

۲۶ شهریور – ۱۲:۱۹:۴۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

در پی توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم، رادیو معارف برنامه‌های مختلفی را در راستای ترویج اندیشه‌های ناب رسول مکرم اسلام تدارک دیده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ رادیو معارف، در واکنش به این اهانت جنون آمیز برنامه‌هایی را برای ترویج اندیشه های ناب پیامبر (ص)تدارک دیده است که از جمله آن، برنامه «مجله روز» است که  در روزهای شنبه تا دوشنبه به اهداف و ماهیت فاجعه و نیز ضرورت هوشیاری مسلمانان و وظایف آنان در قبال اسلام ستیزی اختصاص می‌یابد.
برنامه «ارمغان» به ویژگی‌های اخلاقی پیامبراعظم(صلی‌الله‌علیه و‌آله‌و‌سلم) به خصوص جلوه های رأفت و رحمت آن حضرت برای جهانیان خواهد پرداخت و نیز در این برنامه در بخش اعمال استاد فرحزاد به معرفی زیارات و صلوات خاصه پیامبر و همچنین ثواب آنها خواهد پرداخت.
در برنامه «صبح روشن» موضوع احترام به حقوق دیگران و مراتب حرمت و احترام به اولیای الهی به خصوص پیامبراعظم‌(صلی‌الله علیه و آله و سلم) تبیین می‌شود.
در برنامه «پرسمان تاریخی» و «زلال تاریخ»، شبهات مطرح درباره پیامبر اعظم(صلی‌الله‌علیه و‌آله‌و‌سلم) به ویژه درباره تعدد زوجات، گسترش اسلام با شمشیر، علت جنگهای پیامبر و… پاسخ داده خواهد شد.
در برنامه «پرسمان قرآنی» جایگاه پیامبر در قرآن کریم،آیات مربوط به همسران پیامبر و تبیین و به شبهات مربوطه پاسخ داده می‌شود.
همچنین بادعوت از شنوندگان برای انعکاس احساسات و انعکاس نظراتشان در مورد پیامبر گرامی اسلام در بخش نجواهای معارفی، از این نظرات در فضاهای برنامه‌ها استفاده خواهد شد.
بخشی در پایگاه اطلاع رسانی رادیو معارف نیز برای درج نظر مخاطبان درباره این اقدام و دانسته‌های خود درباره زندگانی و سیره پیامبر اعظم (صلی‌الله‌علیه و‌آله‌و‌سلم) ایجاد شده و برای وبلاگ‌نویسان همراه «طرح ملی بوی سیب» فراخوان پست وبلاگی با موضوع پیامبر ارسال شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۶۱۲۱۹۴۴۵۰۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.