برنامه ۹۰ محیط زیستی نباید دولتی باشد

به گزارش خبرگزاری مهر،وحید نوروزی پیش قدم شدن سازمان حفاظت محیط زیست برای راه اندازی برنامه ۹۰ محیط زیستی را به فال نیک گرفت و اعلام کرد: دعا می کنیم مسئولان این سازمان آن قدر سعه صدر داشته باشند که اگر این برنامه تهیه کننده و مجری جسوری مثل عادل فردوسی پور داشته باشد، تعطیلش نکنند.

وی با اعلام این که برنامه ۹۰ محیط زیستی نباید دولتی باشد، افزود: این برنامه موقعی جذاب خواهد شد که بخش دولتی در آن نقش حیاتی نداشته باشد و اگر سازمان حفاظت محیط زیست بخواهد در موضوعات برنامه و میهمانان آن و نیز سوال و جواب¬ها کوچک ترین دخالتی بکند، از همین الآن باید فاتحه برنامه مذکور را بخوانیم.

نوروزی با تاکید بر این که به عنوان یک فعال زیست محیطی و کارشناس محیط زیست و نه به عنوان مشاور زیست محیطی معاون شهردار تهران سخن می گوید، گفت: اگر مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست واقعا دلشان می خواهد برنامه ۹۰محیط زیستی مانند برنامه ۹۰ فوتبالی موفق شود، آماده ام تا هم تهیه کنندگی و هم اجرای این برنامه را بر عهده بگیرم.

این دانشجوی دکترای محیط زیست در پایان خاطرنشان کرد: کاملا بر روی پیشنهاد خود مبنی بر تهیه کنندگی و اجرای برنامه ۹۰ محیط زیستی جدی هستم و همین جا تعهد می کنم این برنامه در ۱۰ برنامه موقعیتی ممتاز در شبکه سوم سیما پیدا کند.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.