برگزاری اولین جشنواره تولیدات ورزشی

۰۹ام بهمن ،

دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران با هدف ایجاد ارتباط بین صنعت، دولت و دانشگاه جشنواره و نمایشگاه تولیدات ورزشی را از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ بهمن برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر حومینیان معاون دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران در نشست خبری اولین جشنواره و نمایشگاه تولیدات ورزشی در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار می گردد گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید ملی ما اقدام به برگزاری این جشنواره کرده ایم.

وی افزود: این نمایشگاه در قالب سه محور برپایی نمایشگاه تولیدات ورزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی ورزشی و مراسم های ویژه بزرگداشت دهه مبارک فجر با حضور هنرمندان و ورزشکاران برگزار می گردد.

حومینیان با اشاره به لزوم ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه مرکز تفکر و تحقیق است و برای موفق شدن در هر حیطه ای باید بین این تفکر و صنعت و دولت ارتباط ایجاد شود وقتی ما از تولید ملی سخن میگوییم باید زمینه حضور تولید کننده را در دانشگاه فراهم کنیم و دولت هم از این اقدامات حمایت کند.

وی بیان داشت: چیزی که همواره دغدغه ما در حیطه ورزشی است پیشرفت آن است و اگر ما ورزش را در دانشگاه ها اصلاح کنیم مطمئناً ورزش کشور نیز اصلاح خواهد شد و این جشنواره فرصتی است برای حضور محقین ورزشی، تولید کنندگان و دولت در کنار هم برای داشتن ورزش موفق در کشور که امیدواریم به زودی این امر اتفاق بیافتد.

دبیر جشنواره تولیدات ورزشی همچنین گفت: تمام فعالیت های دانشگاه در این حوزه در حد سمینار و کنفرانس بوده که خروجی بسیاری نداشته و متاسفانه از سوی هیچ ارگان دولتی هم حمایتی صورت نگرفته و امیدوارم این جشنواره بتواند پتانسیل بالای دانشگاه را در تولیدات داخلی و استفاده از تفکرات محققین و دانشجویان حوزه ورزش نشان دهد و خروجی خوبی داشته باشیم./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.