برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از حوادث طبیعی در منطقه ۱۶

۱۸خردادماه،

دبیر ستاد مدیریت بحران در منطقه ۱۶ از تداوم برگزاری دوره های اموزشی برای مدیران بسیج و دیگر پرسنل در محل ستاد مدیریت بحران خبر داد.

دلاوری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای اهداف از پیش تعیین شده سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مبنی بر تعامل هر چه بیشتر بین ارگانها مقرر شد دوره های آموزشی برای مدیران بسیج و دیگر پرسنل در محل ستاد مدیریت بحران برگزار شود.

وی همچنین به تشکیل گروه ۱۰۰ نفره ویژه داوم اشاره کرد و افزود: با توجه به آمادگی هر چه بیشتر در برابر پدیده طبیعی زلزله و اهمیت موضوع و شناخت موقعیت جغرافیایی و جمعیتی منطقه ۱۶، ستاد مدیریت بحران منطقه بر ان شد تا گروه ویژه ۱۰۰ نفری را از گروه های دوام کلیه محلات تشکیل و برنامه ریزی اموزشی برای این گروه انجام دهد.

*برگزاری مانور بروز اتفاق در فرهنگسرای بهمن

همچنین با  همکاری معاون های فنی و عمرانی و امور شهری و فضای سبز و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران منطقه در راستای ممیزی استانداری ایمنی و محیط زیست برای اماکن واقع در منطقه، مانور بروز اتفاق و آتش سوزی در سالن امفی تئاتر در دست احداث شهید آوینی در فرهنگسرای بهمن با حضور تمامی نیروهای امدادی ، آتش نشانی و بحران با موفقیت انجام شد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.