برگزاری دومین کنفرانس” الکترومغناطیسی”

اردیبهشت ۱۴۰۳

دومین کنفرانس”الکترومغناطیسی” مهندسی در دانشکده برق دانشگاه “خواجه نصیرالدین طوسی” در روزهای ۱۸ و ۱۹ دی ماه برگزار می شود.

نصرت الله گران پایه معاون پژوهشی و دانشیار دانشکده های برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن علمی الکترومغناطیسی تقریبا ۳ سال پیش طراحی شده و این کار به ثبت رسید.

وی افزود: سال قبل اولین کنفرانس الکترومغناطیسی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد که امسال قرار است دومین کنفرانس الکترومغناطیسی مهندسی در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در روزهای ۱۸ و ۱۹ دی ماه برگزار شود.

البته لازم به ذکر است: دانشجویان قطب علمی اندازه گیری و مشخصه یابی افزاره ها و زیر سیستم های الکترومغناطیسی این کنفرانس را مهیا کرده اند.

وی اذعان داشت: سال قبل ۱۵۰ مقاله دریافت شد که ۷۰ مقاله آن ارائه داده شده است.

هم چنین ۳۰۰ نفر شرکت کننده سال قبل در این مراسم حضور داشتند که ۱۰۰ نفر آنها مقاله های خود را ارائه دادند و امیدواریم سال آینده نیز پرشورتر از امسال و سال قبل باشد.

وی خاطر نشان کرد: ۱۷ دی ماه سال جاری ۲ کارگاه ارائه داده می شود که کارگاه بیوالکترومغناطیسی و سازه گری الکترومغناطیسی از جمله کارگاههای است که در ۱۷ دی ماه می توان دیدن کرد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.