برگزاری کلاس آموزش شهروند الکترونیک در سرای محلات منطقه ۱۰

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر اداره آموزش شهروندی منطقه ۱۰ در راستای توانمندسازی شهروندان در زندگی روزمره از برگزاری کلاس‌های آموزش شهروند الکترونیک در سرای محله کارون جنوبی خبر داد.

محمد نقیب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: در راستای توانمندسازی شهروندان منطقه در ا مور روزمره زندگی شهری و آشنایی با علم روز، دوره‌های آموزشی کار با رایانه «شهروند الکترونیک» در سرای محله کارون جنوبی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: شهروندان با شرکت دراین دوره‌ها با نحوه کار با رایانه، چگونگی کار در اینترنت ونحوه پرداخت قبوض، خرید کردن و همچنین چگونگی حفظ دارایی خود در دنیای مجازی آشنا می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: این برنامه سه شنبه ۲۲ مرداد ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ به نشانی خیابان مرتضوی، بعد از کارون برگزار می‌شود.

وی با اشاره به کلاس‌های آموزش مسئولیت پذیری گفت: درراستای کاهش مشکلات اجتماعی و تسهیل در امور زندگی دوره‌های آموزشی مسئولیت پذیری در شهری محله هاشمی برگزار می‌شود.

محمد نقیب در ادامه افزود: در ا ین دوره آموزشی شرکت کنندگان با نحوه مسئولیت پذیری و اهمیت آنان در زندگی و ایجاد روابط بهتر با یکدیگر وهمچنین تاثیر آن در ایجاد امنیت اجتماعی و حتی اجرای امور زندگی شهری آشنا می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند در روز دوشنبه ۲۱ مرداد ماه سرای محله هاشمی از ساعت ۱۱ تا ۱۲ مراجعه کنند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.