برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان عمران، معماری و شهرسازی کشور در تبریز

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/کنفرانس بین المللی عمران ، معماری و توسعه پایدار شهری ۶ و ۷ آذر ماه امسال با شرکت بیش از ۳۰۰۰ نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهیان، صاحب نظران، سیاستگزاران و مدیران، دانشجویان ، سازمانهای ذی ربط و علاقه مند، مهندسین مشاور، پیمانکاران و متخصصان در شهر تبریز برگزار می‌گردد. این کنفرانس در نظر دارد با معرفی توان علمی و کاربردی برای ارتقای سطح کیفی معماری، سازه و توسعه های شهری و همچنین بررسی نیازمندی و ضروت‌های آموزش موارد فوق گام برداشته و با شناسایی نگرش‌ها، تجربیات نوین و تحلیل ابعاد نظری و کاربردی توسعه شهری، به تحلیل ،آموزش و پژوهش آن بپردازد.
به گزارش ممتاز :، ‌این کنفرانس باشعار «خلاقیت ونوآوری راهی به سوی توسعه آینده» فرصتی بی نظیر برای گردهمایی صاحبنظران، متخصصان واندیشمندان درحوزه معماری، عمران وتوسعه شهری است.
مهندس فرهاد علیزاده افشار، دبیر اجرایی کنفرانس گفت: ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارایه دستاوردهای نوین پژوهشی واجرایی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمینه عمران ، معماری ، توسعه شهری ومحیط زیست کشور و جهان مهمترین هدف برگزاری این کنفرانس است.
علیزاده افشار افزود محورهای اصلی کنفرانس عبارت است از: مهندسی عمران و توسعه پایدار، سازه، زلزله و بهسازی لرزه‌ای، مهندسی معماری و توسعه پایدار، برنامه‌ریزی، مدیریت و طراحی شهری، حمل و نقل و زیرساخت‌های شهری، محیط زیست شهری، شهرسازی و توسعه پایدار شهری ، جامعه‌شناسی و روانشناسی شهری ، مرمت بافت ها و آثار تاریخی.
نمایشگاه تخصصی، مسابقه عکاسی وایده های نو ، تورهای تخصصی ، کارگاه های آموزشی تخصصی و دوره های آموزشی ارتقاء پایه پروانه در راستای همین کنفرانس برگزار خواهد شد. نمایشگاه تخصصی جانبی کنفرانس فرصتی کم نظیر برای معرفی شرکت ها و کسب و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات در این عرصه خواهد بود.کلیه مهندسان شرکت کننده در کنفرانس از امتیاز تمدید پروانه و ارتقاء پایه بهره مند گردیده و مقالات پذیرفته شده کنفرانس در قالب کتاب چاپ گردیده و مقالات برگزیده در نشریات و ژورنال های معتبرعلمی، پژوهشی، تخصصی وISI پشتیبان کنفرانس چاپ خواهند گردید.
علاقه مندان جهت شرکت در کنفرانس و حضور در نمایشگاه تخصصی وکسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این اتفاق مهم بین المللی می توانند به پورتال کنفرانس به آدرس www.iccau.ir مراجعه نموده و با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل فرمایند.

– ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.