برگزاری مسابقه فیلم و عکس از کاروان سفینه‌النجاه

۰۸م آذر ،

مدیرکل ارشاد لرستان از برگزاری مسابقه عکس و فیلم بدرقه کاروان انتقال ضریح مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با عنوان کاروان سفینه‌النجاه خبر داد.

به گزارش هنرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین؛ “علی اسماعیلیان” با اعلام این خبر گفت : همزمان با اتمام و انتقال ضریح تازه حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از ایران اسلامی به سمت کربلای معلی که از مسیر استان های قم، تهران، مرکزی، لرستان و خوزستان عبور خواهد کرد، مسابقه عکس و فیلم با مشارکت انجمن سینمای جوان ایران و هیات امنای ساخت ضریح امام حسین(ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با هدف ثبت این لحظات و انعکاس شور و حال عاشقان آن حضرت، برگزار می گردد.

وی در ادامه به برنامه و مسیر حرکت این کاروان اشاره کرد و گفت:این حرکت از بعد از ظهر روز عاشورا (پنجم آذر ماه) با بدرقه مردم قم، روز یازدهم محرم (ششم آذر) حرکت به سمت تهران و توقف کوتاه در حرم امام خمینی (ره)، استقرار در مصلای تهران در روزهای هفتم و هشتم آذرماه همراه با مراسم سوگواری و روز چهاردهم محرم (۹ آذر ماه) نیز حرکت از طریق جاده ساوه به استان مرکزی، روز یازدهم و دوازدهم آبان ماه با بدرقه مردم لرستان و بعد به سمت خوزستان، آغاز شده است .

اسماعیلیان در ادامه به شرایط این مسابقه اشاره کرد و ابراز کرد: مسابقه عکس و فیلم در بخش های آثار حرفه ای و نیمه حرفه ای و همچنین آثار تولید شده با تلفن همراه برگزار می گردد که شرکت تمامی عکاسان و فیلم سازان در این مسابقه آزاد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه دبیرخانه این مسابقه در انجمن عکاسان استان قم دایر است خاطر نشان کرد: برای اطلاع دقیق از شرایط و مقررات این مسابقه علاقمندان می توانند به آدرس اینترنتی WWW.Iycs.ir یا به دفتر انجمن سینمای جوان بروجرد و خرم آباد مراجعه کنند. 

انتهای پیام/۲۸


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.