برگزاری کارگاه آموزشی برنامه ایمنی آب

۲۳ آبان ،

کارگاه آموزشی برنامه ایمنی آب با حضور اولیور شمول، مشاور سازمان جهانی بهداشت و مسئولان وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش تفسیری گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، در این کارگاه اعضاء کمیته راهبری برنامه ایمنی آب آشامیدنی و نمایندگان سازمان های ذیربط استان های تهران و خوزستان به عنوان دو استان منتخب برای توسعه برنامه در سطح کشور حضور یافتند.

بر اساس این گزارش تفسیری، دکتر علیرضا مصداقی نیا معاون بهداشتی وزارت بهداشت با حضور در کارگاه و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این کارگاه در سخنانی بر اهمیت برگزاری این برنامه در کشور با توجه به سندملی بهبود کیفیت آب شرب تاکید کرد.

پیش از برگزاری این کارگاه نیز دکتر شمول مشاور سازمان جهانی بهداشت ضمن آموزش اصول ممیزی برنامه ایمنی آب، از مراحل اجرای پایلوت برنامه در شهر تبریز بازدید و مراحل  اجرای آن را مورد ممیزی قرار دادند.

گفتنی است: کارگاه آموزشی برنامه ایمنی آب به عنوان رویکرد تازه سازمان جهانی بهداشت برای اطمینان پایدار از ایمنی سیستم های تامین آب آشامیدنی در آبان ماه سال جاری با حضور مشاور سازمان جهانی بهداشت آقای اولیور شمول، توسط مرکز سلامت محیط و کار و با همکاری پژوهشکده محیط زیست و دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در محل ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.