بزرگترین جشن تولد جهان!

قرار است ۳۵ سالگی ایران را جشن بگیریم؛ ۳۵ سال مبارزه پیروزمندانه با فتنه‌های عظیم از مجاهدین خلق و شبه کودتای سال ۷۸ گرفته تا توطئه تقلب در انتخابات سال ۸۸٫

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،وبلاگ پابرهنگان نوشت: به کوری چشم دشمن ۳۵ سالگی انقلاب رو هم داریم جشن می‌گیریم؛ ۳۵ سالی که با انواع و اقسام توطئه‌ها و خدعه‌های استکبار و اذناب داخلی آنها گذشت و به یاری خدا و هوشیاری امام (ره) و امت هنوز نظام اسلامی سر پا ایستاده است.

در این ۳ و نیم دهه از عمر انقلاب اسلامی ثابت شده است که تنها پشتوانه و نقطه اتکای انقلاب و نظام، مردم هستند؛ ایستادگی مردم ما پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب شبیه به معجزه است در این عصر و دوران.

اگر یکی دو مورد از توطئه‌هایی که دشمن علیه این نظام کرده را در هر کشور گردن کلفت دیگری برنامه‌ریزی می‌کرد، قطعاً کمر دولت آن کشور را می‌شکست!

شاید علت اینکه خود ما نسبت به این مسئله کم توجه هستیم این باشد که خودمان در وسط میدان هستیم و قطعاً ناظران بیرونی بهتر از ما ایستادگی ملت ایران را درک می‌کنند.

فتنه‌های عظیمی مثل جریان آقای منتظری، ترورهای مجاهدین خلق، ۸ سال جنگ تحمیلی، شبه کودتای سال ۷۸، فتنه بزرگ اصلاح طلبان در سال ۸۸ شاید پر رنگ‌ترین توطئه‌های دشمن علیه ما بوده و قطعاً همه آن نیست.

حال محاسبه کنید فقط یک مورد جنگ ۸ ساله علیه ایران در هر کشور دیگری روی می‌داد چه بلائی بر سر مردم و نظام و دولت آن کشور می‌آمد!

دولت‌ها می‌آیند و می‌روند؛ ۸ سال مملکت بر ریلی که آنها تعریف می‌کنند می‌چرخد، اما به هرحال می‌روند و این مردم هستند که سرنوشت خود و انقلاب خود را تعیین می‌کنند.

این چند صباح نیز می‌گذرد؛ همان طور دوران سیاه اصلاحات گذشت و علی‌رغم تلاش براندازانه بسیاری از آنها، انقلاب ما راه خود را ادامه داد و این آنها بودند که شکست خوردند نه انقلاب اسلامی.

مطمئنیم که حتی اگر بر خلاف میل مردم، بارها و بارها مذاکرات پنهانی با شیطان بزرگ هم انجام شود و قبله آمال خیلی‌ها برقراری ارتباط با شیطان نشان داده شود، باز هم این مردم هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند.

این انقلاب با خون به دست آمده و اگر قرار باشد روزی از دست برود، حتماً با خون از دست خواهد رفت نه با تقدیم دودستی…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.