بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان در تهران دایر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، پاک بین پیش از ظهر پنجشنبه در جریان سفر به خوی در جمع خبرنگاران افزود: یک هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی در بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان حضور دارند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از شانزدهم تا نوزدهم تیر ماه با شرکت یک هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی در تهران برگزار می شود.

پاک بین با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۵۰ شرکت خارجی از ۳۲ کشور حضور خواهند داشت افزود : این نمایشگاه با هدف ارائه توانمندی های بخش تعاون برگزار می شود. 

دبیر کل اتاق تعاون ایران همچنین از مشارکت این اتاق از ایجاد و احداث سایت نمایشگاه بین المللی کشور با مصوبه دولت خبر داد و اظهارداشت: بزودی عملیات اجرای این نمایشگاه در ۴۰۰ هکتار در منطقه پرند تهران با مشارکت و سرمایه گذاری اتاق تعاون بخش خصوصی شروع خواهد شد.

پاک‌ بین ادامه داد: شرکت‌های خارجی حضور یافته در این نمایشگاه از کشورهای اروپایی،‌ آسیایی، آفریقایی و آمریکایی هستند و به جهت جلوگیری از تداخل زمان برگزاری نمایشگاه با ایام مبارک ماه رمضان زمان برگزاری نمایشگاه در شانزدهم الی نوزدهم تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شرکت‌های فعال در گروه های مختلف کالاهایی از قبیل مصالح ساختمانی،‌ ماشین ‌آلات عمرانی، طراحی و دکوراسیون داخلی،‌ تجهیزات الکترونیکی، آسانسورها، کامپوزیت‌ها، شیرآلات و یراق ‌آلات حضور خواهند داشت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.