بزرگداشت روز قدس راهگشای بیداری اسلامی منطقه خواهد بود

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بزرگداشت روز قدس علاوه بر حمایت از مستضعفان جهان راهگشای بیداری اسلامی در منطقه خواهد بود.

فرج‌الله عارفی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن روز قدس گفت: در شرایط کنونی منطقه که ملتها بیدار شده و برای تعیین سرنوشت خود به پا خواسته‌اند روز قدس نقش راهنما و راهگشای بیداری اسلامی است و قطعا در تحولات منطقه و رهایی ملل اسلامی از بند ظلم و ستم مستکبرین و حاکمان جبار‌ تاثیرگذار است.

وی در ادامه افزود: روز قدس امسال از جهت آنکه در مرکز توجه استکبار جهانی و حامیانش در منطقه خاورمیانه قرار دارد، بسیار حائز اهمیت است و مطمئنا ملت ایران با بصیریتی که دارد  حضور گسترده خود را  به رخ مستکبرین خواهد کشید.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: میزان استقامت و پایداری ملت ایران و مسلمانان جهان بر مواضع حق خویش دشمنان اسلام را مایوس می‌کند و نابودی قریب‌الوقوع آنان را نوید می‌دهد.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در خانه ملت در خاتمه اظهار داشت: امروزه نظام استکبار تمام توان خود را برای آسیب‌رساندن به جبهه مقاومت به کر گرفته است لذا حضور گسترده مردم بصیر ایران و مسلمانان دنیا پاسخ کوبنده‌ای برای استکبار جهانی خواهد بود.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.